به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

محمدنیا: تابع تصمیمات وزارت نفت هستیم

محمدنیا: تابع تصمیمات وزارت نفت هستیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران، شروع فعالیت‌های ورزشی در بخش همگاني و قهرماني در شرکت را منوط به تاییدیه از وزارت نفت و شركت ملی نفت ايران دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدسالار محمدنیا در گفت‌وگو با سایت باشگاه ملی حفاری اظهار داشت: طبق دستورالعمل جدید وزیر محترم نفت، فعالیت هایی که امکان تجمع افراد در آن وجود دارد از قبيل اماكن ورزشي، اماكن رفاهي، سالن‌هاي غذاخوري و كلاس‌هاي آموزشي همچنان تعطیل می‌باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران در ادامه عنوان کرد: تا وقتی که وضعیت قرمز باشد و ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارت نفت، ستاد مبارزه با کرونا استان خوزستان و همچنين ستاد مبارزه كروناي شركت ملی حفاری ایران مجوز لازم برای فعالیت مجدد رشته‌های ورزشی را صادر نکنند، برای حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده ها وضعیت به همین شکل ادامه خواهد داشت.

محمدنیا در پاسخ به این پرسش که تمرینات فوتسال بانوان و فوتبال آقایان با توجه نامه سازمان لیگ برای ادامه رقابت‌ها، چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: نامه سازمان لیگ برای برگزاری ادامه رقابتهای لیگ فوتبال دسته دوم کشور به دست ما رسیده است و سایر تیم ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و ما هم به مانند هواداران و دوستداران باشگاه ملی حفاری نگران وضعیت تیم خود هستیم ولی سلامتی ورزشکاران و خانواده های آنها برای ما اهمیت دارد و‌ نمی‌توانیم نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم و از طرفي چون شركت حفاري ملي حفاري ايران از شركتهاي تابع شركت ملي نفت ايران و وزارت نفت مي‌باشد، بازگشايي اماكن ورزشي منوط به مجوز و دستورالعمل هاي وزارت نفت مي‌باشد. در خصوص وضعیت فوتسال بانوان هم قبلا موضع خود را مشخص کرده‌ایم و با توجه به گسترش بیماری کرونا و وضعیت موجود کشور و استان تا اطلاع ثانوي برگزاری مسابقات به تعويق افتاده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از کادر پزشکی و تمام کسانی که در جبهه سلامت در برابر این ویروس منحوس در حال مبارزه هستند، افزود: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی این موج شیوع را خیلی خوب رد کنیم و خود را برای شروع فعالیت های ورزشی پس از عادی شدن وضعیت آماده کنیم و در این مدت با رعایت پروتکل های بهداشتی و ورزش در خانه بتوانیم با این ویروس مقابله نماییم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها