به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
برخی شیطنت‌ها درباره آیاندا پاتوسی مربوط به ایجنت‌هاست

آذری: پاتوسی تا پایان فصل نمی‌تواند جدا شود

آذری: پاتوسی تا پایان فصل نمی‌تواند جدا شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد که آیاندا پاتوسی تا پایان بازی‌های فصل جاری لیگ ایران نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: ما به محض صدور مجوز بازی‌ها توسط وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ، تمرینات را آغاز کرده و در تهران سه هفته اردو زدیم. با توجه به دوری سه ماهه بازیکنان از تمرینات گروهی، برنامه اصلی کادر فنی روی مسائل جسمانی بود تا بازیکنان از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل برگردند و خوشبختانه در حال حاضر تیم ما وضعیت خوبی دارد.

وی با اشاره به دو بازی دوستانه اخیر فولاد خاطر نشان کرد: تیم ما براساس تصمیم کادر فنی دو بازی تدارکاتی با استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان انجام داد تا مربیان به اهداف موردنظرشان در مورد مسائل فنی و تاکتیکی دست پیدا کنند. هر چند این روزها گرمای اهواز رو به افزایش است، ولی خودمان را آماده بازی با استقلال می‌کنیم و امیدوارم در شروع مجدد لیگ نتیجه خوبی بگیریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره میزبانی از استقلال و اولین مسابقه لیگ بعد از تعطیلی سه‌ چهار ماهه لیگ برتر تصریح کرد: این اولین مسابقه‌ای است که در شروع مجدد لیگ برگزار خواهد شد و طبیعتاً حساسیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. ما براساس شرایط میزبانی، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهیم کرد و حتی بنده در ساخت تونل‌های بهداشتی و ضدعفونی هم نظارت مستقیم دارم و نمی‌خواهم کار را به اما و اگر بسپارم. امیدوارم بهترین میزبانی را از استقلال داشته باشیم و در پایان هم یک نتیجه خوب بگیریم. نکته ناراحت‌کننده هم غیبت هواداران در این بازی خانگی است، ولی تلاش می‌کنیم تا آنها را در این بازی خوشحال کنیم.

آذری در ارتباط با وضعیت آیاندا پاتوسی و خبرهایی که در برخی سایت‌های خارج از ایران در مورد عدم بازگشت این بازیکن به فولاد منتشر شده است، تصریح کرد: متأسفانه هنوز پاتوسی به ایران برنگشته و این شرایط برای مهاجم پرسپولیس و تراکتور هم ایجاد شده است. این مشکل به دلیل بسته شدن پروازهای بین‌المللی در فرودگاه‌های آفریقای جنوبی است و فعلاً فقط پروازهای داخلی در این کشور باز شده است. البته ظاهراً قرار است که پروازهای بین‌المللی هم تا اواسط هفته جاری باز شود و امیدواریم که پاتوسی را برای بازی‌های آینده در اختیار داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: ما مدام با پاتوسی در تماس هستیم و این بازیکن اتفاقاً خیلی دوست داشت هر طور که شده خودش را به بازی برابر استقلال برساند. در آستانه پایان فصل و شروع فصل نقل‌وانتقالات، برخی سایت‌های خارجی به مسائلی دامن می‌زنند که مورد تأیید ما نیست و به این چیزها توجهی نداریم. ما پاتوسی را رها نکردیم و تمام تمهیدات لازم در مورد شرایط این بازیکن از سوی باشگاه در نظر گرفته شده است. اینکه می‌گویند این بازیکن چهار پنج پیشنهاد دارد یک بزرگنمایی رسانه‌ای است. پاتوسی با فولاد قرارداد دارد و تا پایان بازی‌های لیگ برتر در ایران، نمی‌تواند از فولاد جدا شود. برخی شیطنت‌ها در مورد پاتوسی مربوط به ایجنت‌هاست و ما توجهی به این مسائل نداریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها