به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

غایبین استقلال مقابل فولاد مشخص شدند

غایبین استقلال مقابل فولاد مشخص شدند

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال تهران در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به دلیل مصدومیت با چند غایب به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال تهران که چهارم تیر ماه در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت، چند بازیکن تیمش را در اختیار نخواهد داشت.

شیخ دیاباته، مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، رضا آذری و میلاد زکی‌پور بازیکنانی هستند که به بازی با فولاد نمی‌رسند. دیاباته به دلیل عدم آمادگی بدنی، هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده است. اگر چه مهاجم اهل مالی استقلال تلاش می‌کند که خودش را زودتر آماده کند، اما تا امروز مشخص شده که او به بازی با فولاد نمی‌رسد. هر چند که شاید همراه استقلال به اهواز سفر کند.

تبریزی و زکی‌پور برابر پیکان مصدوم شدند. تبریزی به مانند رضا آذری رباط صلیبی پاره کرد و ماه‌ها دور از میادین خواهد بود. زکی‌پور نیز نیاز به چند جلسه درمان و سپس تمرینات اختصاصی دارد. کریمی که سال گذشته رباط صلیبی پاره کرد، هنوز نامش وارد لیست استقلال نشده است و از لحاظ بدنی نیز آماده نیست. شجاعیان با وجود تمرینات اختصاصی، هنوز چند هفته نیاز به تمرین دارد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران ساعت 21 روز چهارشنبه 4 تیرماه در اهواز برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها