به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
دبیر هیات فوتبال خوزستان توضیح داد:

وضعیت آکادمی‌ها و مدارس فوتبال در خوزستان

وضعیت آکادمی‌ها و مدارس فوتبال در خوزستان

خوزستان اسپورت- دبیر هیات فوتبال استان خوزستان درباره فعالیت آکادمی‌ها، مدارس فوتبال و برگزاری مسابقات در استان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به اطلاع کلیه باشگاه‌ها، آکادمی‌ها و مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و خانواده فوتبال آموزان می‌رسانیم که فدراسیون فوتبال در حال بررسی و اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح به منظور آغاز فعالیت‌های ورزشی در سطح استانی و کشوری در رده‌های سنی مختلف است و تا تاریخ انتشار این اطلاعیه هنوز هیچگونه تصمیمی مبنی بر آغاز مسابقات فوق الذکر و نیز فعالیت آموزشی آکادمی‌ها و مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اتخاذ نشده است و در صورت مشاهده هرگونه فعالیتی در استان با متخلفان برابر با آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی فولاد خوزستان برابر استقلال تهران در اهواز برگزار می‌شود؟ گفت: بله، مطابق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت و برگزاری مسابقات در شهرهای قرمز هم مانعی ندارد و فولاد خوزستان در اهواز می‌تواند پذیرای تیم‌ها باشد، مگر این‌که دستورالعمل جدیدی صادر شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از کادر پزشکی و تمام کسانی که در جبهه سلامت برابر این ویروس منحوس در حال مبارزه هستند، افزود: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی این موج شیوع را خیلی خوب رد کنیم و خود را برای شروعی دوباره این رشته جذاب و پرطرفدار در استان خوزستان آماده کنیم.

شایان ذکر است، هیات فوتبال خوزستان به ریاست عبدالکاظم طالقانی جزو موفق‌ترین هیات‌های فوتبال ایران در سطح فعالیت آکادمی‌ها و مدارس فوتبال بوده و سال گذشته تیم پسران زیر 12 سال خوزستان موفق به کسب مقام قهرمانی در  المپیاد استعدادهای برتر فوتبال ایران شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها