به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹

سینگ: همین الان لیگ برای ما تمام شده است

سینگ: همین الان لیگ برای ما تمام شده است

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که وضعیت آنها بحرانی است و همین حالا لیگ برتر برای آنها تمام شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، امید سینگ در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت بحرانی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مشکلات که خیلی زیاد است و نمی‌دانیم از چه چیزی بنالیم. ما در شهریار اردو زده بودیم که به دلیل بدهی و برخی اتفاقات که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم از آنجا رفتیم. در مرکز تهران هم به‌خاطر ارتباط سرپرست تیم با یکی از هتل‌ها، مستقر هستیم، ولی تیم آه در بساط ندارد و هزینه آب معدنی و تغذیه را هم عوامل کنار تیم می‌دهند و هیچ خبری از مسئولان باشگاه نیست.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: این تیم تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است که با سختی زیادی زندگی می‌کنند. اگر مسئولان با این وضعیتی که برای ما به وجود آورده‌اند، خوشحال هستند، این را بدانند که اگر این مردم آه بکشند خیلی چیزها عوض می‌شود. مسجدسلیمان شهر اولین‌هاست و حیف است که با این ثروت، چنین وضعیتی داشته باشد. اگر فقط درصد کوچکی از درآمدهای نفتی به این تیم اختصاص پیدا کند خیلی از مشکلات حل می‌شود، ولی انگار گوش مسئولان بدهکار نیست.

وی با بیان اینکه آنها در بدترین وضعیت گرفتار شده‌اند، خاطرنشان کرد: بازیکنان و مهدی تارتار برای این تیم خیلی زحمت کشیدند، همین‌طور هواداران نفت مسجدسلیمان که عاشق تیم‌شان هستند. ما امید کمی برای حل مشکلات داریم، ولی امیدوارم مسئولان به فکر باشند و به خاطر هواداران به داد تیم برسند. من این همه سال فوتبال بازی کردم، ولی در هیچ تیمی چنین وضعیتی را ندیدم. ما پنج ماه است که پولی نگرفتیم و شرایط خیلی از بازیکنان خصوصاً جوان‌های تیم که در اول فوتبال‌شان هستند، سخت است.

سینگ ضمن تأکید بر اینکه آنها نمی‌توانند پروتکل بهداشتی را رعایت کنند، اظهار داشت: در تیم ما شدیدترین مشکلات وجود دارد و رعایت پروتکل اصلاً شدنی نیست. ما مدت‌هاست که تست ندادیم و شاید همین الان 10 بازیکن کرونایی داشته باشیم که خودمان هم نمی‌دانیم. متأسفانه در بدترین شرایط قرار داریم و با این همه مشکل، لیگ برتر برای ما همین الان تمام شده است. با این روند بعید می‌دانم نفت مسجدسلیمان دوام بیاورد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها