به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

آل‌کثیر: مجبوریم سختی این روز‌ها را تحمل کنیم

آل‌کثیر: مجبوریم سختی این روز‌ها را تحمل کنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مشکل تیم ما فقط کرونا نیست بلکه به دلیل شرایط بد آب و هوایی آبادان نمی‌توانیم به خوبی تمرین کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با میزان در مورد شرایط تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت در آبادان، اظهار داشت: بازیکنان سالم تیم ما قرنطینه نشده‌اند، ولی با توجه به شرایط آبادان کمتر تردد می‌کنیم و خودمان را قرنطینه کردیم. منتظر هستیم بازی‌ها برگزار شود و البته امیدواریم که در ایام مسابقات مشکلی برای تیم و بازیکنان به وجود نیاید.

هیچ بازیکنی دوست ندارد مسابقات تعطیل باشد
وی به شرایط سخت برخی تیم‌ها اشاره و تصریح کرد: امیدوارم در لیگ بعدی شرایط بهتری برای برگزاری مسابقات فراهم کنند. هیچ بازیکنی دوست ندارد مسابقات تعطیل باشد. هر فوتبالیستی می‌خواهد مسابقات برگزار شود، ولی نگرانی از خطرات سفر‌های مکرر و اقامت در شهر‌های مختلف باعث شده به برگزاری رقابت‌ها حساس شویم.

خوب است که از کشور‌های صاحب فوتبال الگو بگیریم
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما واقعا نمی‌توانیم فوتبال خود را با کشور‌های دیگر مقایسه کنیم. خیلی خوب است که از کشور‌های صاحب فوتبال الگو بگیریم، ولی باید از برنامه‌ریزی و زیرساخت‌هایی که دارند هم الگوبرداری کنیم. در غیر این‌صورت مقایسه فوتبال ما با چنین کشور‌هایی درست نیست.

مجبوریم سختی‌ این روز‌ها را تحمل کنیم
آل‌کثیر با اشاره به سختی تمرین در هوای گرم آبادان تاکید کرد: بعد از یکی، دو هفته تمرین تعداد بازیکنان بیمار ما افزایش یافت و مجبور شدیم ۵ روز تمرینات را تعطیل کنیم. متاسفانه در چنین شرایطی بدن‌ها نوسان پیدا می‌کند و بار دیگر از آمادگی دور شدیم. مجبوریم سختی‌ این روز‌ها را تحمل کنیم. مربیان نمی‌توانند خیلی به بدن‌ بازیکنان فشار بیاورد. تیم ما در طول فصل جاری برای چهارمین بار در هوای گرم و شرجی آبادان بدنسازی می‌کند. بدنسازی در این هوا انرژی مضاعفی می‌خواهد.

صنعت نفت شرایط مالی خوبی ندارد
وی در مورد اردوی برخی تیم‌ها در شهر‌های خوش آب و هوا ادامه داد: همه تیم‌هایی که شهر‌های جنوبی را ترک کردند بالاخره بر می‌گردند، ولی بدنسازی‌هایشان را در شهر خوش آب‌ و هواتری برگزار کردند. در نتیجه به بدن‌ها فشار کمتری وارد شده است. مربی بدنساز در هوای آبادان نمی‌تواند به حد لازم فشار بیاورد و از میزان آمادگی بازیکنان کم می‌شود. باشگاه صنعت نفت شرایط مالی خوبی ندارد و نمی‌توانیم حداقل بدنسازی تیم را در شهر دیگری برگزار کنیم. در نتیجه مجبوریم در گرما تمرین کنیم.

امیدواریم مصدومیت و کرونا سراغ هیچ بازیکنی نیاید
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز نگرانی از ابتلای فوتبالیست‌ها به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ما به فکر سلامت‌مان هستیم. نمی‌دانیم در ادامه در سفر‌ها چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. همه تمرکز ما روی این ویروس منحوس است. امیدواریم به دلیل ازسرگیری مسابقات، مصدومیت و کرونا سراغ هیچ بازیکنی نیاید. شاید در کل جامعه شرایط سختی حاکم باشد، ولی من در مورد فوتبال حرف می‌زنم چراکه از زندگی فوتبالیست‌ها خبر دارم. هر بازیکن چندین خانواده را از نظر مالی حمایت می‌کند. در نتیجه اگر اتفاقی رخ دهد نه تنها آن بازیکن و خانواده‌اش بلکه خانواده‌هایی که کنار آنها هستند نیز آسیب می‌بینند. امیدوارم از شر این ویروس راحت شویم و کل مردم ایران همیشه سالم باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها