به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

اهل‌شاخه: صنعت نفت می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد

اهل‌شاخه: صنعت نفت می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد اهل‌شاخه در گفت‌وگو با تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط تیم ما که چندان جالب نیست و باشگاه هم نتوانست وضعیتی را ایجاد کند تا بحث مربوط به رعایت پروتکل بهداشتی به صورت کامل انجام شود. در این شرایط خودمان باید مراقب باشیم که درگیر این ویروس نشویم، خصوصاً اینکه وضعیت در استان خوزستان قرمز و خطرناک است. از طرفی در این مدت حتی نتوانستیم یک بازی دوستانه هم انجام دهیم، ولی با این حال کادر فنی تلاش می‌کند تا آمادگی بازیکنان برای شروع لیگ برتر به حدی مطلوب برسد.

وی درباره مشکلات مالی بازیکنان صنعت نفت آبادان تصریح کرد: همه درگیر این موضوع هستند. باشگاه قرار بود پول بازیکنان را بدهد، ولی این اتفاق تا الان رخ نداده است. امیدوارم تا شروع بازی‌ها این مشکلات برطرف شود تا بازیکنان برای شروع مجدد لیگ انگیزه و روحیه داشته باشند. ما تا الان هم نتایج خوبی گرفتیم و موقعیت خوبی در جدول داریم.

اهل‌شاخه خاطرنشان کرد: ما در پنج بازی آینده میزبان هستیم و با تیم‌هایی مثل استقلال و شهر خودرو که بالای سر ما هستند، در زمین خودمان روبه‌رو می‌شویم. هر چند از حمایت هواداران در بازی‌های باقیمانده بهره نمی‌بریم، ولی در بازی‌های باقیمانده این فرصت را داریم تا نتایج خوبی بگیریم تا صنعت نفت برای اولین بار سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. ما می‌توانیم سهمیه بگیریم، فقط امیدوارم مسئولان تا شروع لیگ، مشکلات مالی‌مان را برطرف کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها