به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

ابن‌قاسم: از سازمان وظیفه انتظار همکاری داریم

ابن‌قاسم: از سازمان وظیفه انتظار همکاری داریم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: برای کم کردن فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدول و برگشتن به کورس قهرمانی به سه امتیاز بازی با استقلال نیازمند هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمدحسین ابن‌قاسم در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان از سوم فروردین ماه آغاز شد. شرایط تیم‌مان خوب است و برای بازی با استقلال تهران تنها احمد آل‌نعمه را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی بیان کرد: روحیه و شرایط تیم برای بازی با استقلال آماده است. تیم ما همیشه مقابل تیم‌های بالای جدول بازی‌های خوبی ارائه داده است و ان‌شاالله مقابل استقلال هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را کسب و دل مردم را شاد کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: این بازی برای ما مهم است و با توجه به این‌که در جایگاه پنجم جدول قرار داریم، برای کم کردن فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدول و برگشتن به کورس قهرمانی به سه امتیاز بازی با استقلال نیازمند هستیم. تیم ما با تمام قوا و با انگیزه بسیار، برای پیروزی به زمین می‌رود.

وی درباره تیم استقلال تهران، خاطرنشان‌کرد: استقلال تهران تیم خوبی است و اگر 11 بازیکن در زمین داشته باشد و بازیکنی هم روی نیمکت نداشته باشد، باز هم تیم قابل احترامی است.

ابن‌قاسم در ادامه گفت: تیم‌مان با توجه به این‌که درگیر بازی‌های آسیایی است، بازی‌های‌اش فشرده است. تیم ما 14 فروردین به مصاف استقلال می‌رود و فردای آن روز باید به عربستان برود. تیم ما واقعا در این تورنمنت بسیار خسته شد و بیشتر وقت‌مان را در فرودگاه‌ها گذراندیم و باید بگویم تیم‌مان برای هر بازی 48 ساعت هم در اختیار سرمربی نیست و این شرایط خیلی سخت است.

محمدحسین ابن‌قاسم در ادامه با درخواست کمک از سازمان نظام وظیفه برای در اختیار گذاشتن بازیکنان سرباز این تیم جهت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان‌کرد: از سازمان نظام وظیفه تقاضا داریم برای بازی‌های آسیایی به ما کمک کنند. در بازی گذشته‌مان سازمان نظام وظیفه لطف کرد و به ما کمک کرد و امیدوارم در ادامه هم به ما کمک کند. در حال حاضر هم بختیار رحمانی، سروش رفیعی، شهاب کرمی و سروش سعیدی در تمرینات‌مان حضور دارند و امیدوارم سازمان نظام وظیفه به ما کمک کند تا حداقل بتوانیم در ادامه از دو یا سه بازیکن سربازمان استفاده کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها