به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

عیسی‌زاده: مگر می‌شود جای دیگری بازی کنیم؟

عیسی‌زاده: مگر می‌شود جای دیگری بازی کنیم؟

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مشکلی برای برگزاری بازی های لیگ برتر در آبادان نیست و میزبانی در خانه حق مسلم ما است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، علی عیسی‌زاده درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تمرینات خود را در شهر آبادان برگزار می‌کنیم و برای لیگ برتر آماده می‌شویم. خوشبختانه وضعیت تیم به لحاظ ابتلا به کرونا بهتر شده و فقط دو نفر از اعضای کادر و تدارکات کرونا دارند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درباره صحبت هایی که درباره میزبانی این تیم در آبادان مطرح شده و  احتمال گرفتن این میزبانی به خاطر کرونا تاکید کرد: طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ ارائه داده بازی‌های ما در آبادان برگزار می‌شود و مشکلی وجود ندارد. ما داریم اینجا زندگی و تمرین می‌کنیم؛ مگر می‌شود جای دیگری بازی کنیم؟

وی ادامه داد: هفته گذشته هم جلسه شورای تامین خوزستان برگزار و یکسری تصمیمات گرفته شد. تاکنون خلاف این تصمیمات که میزبانی تیم های خوزستانی در خانه خود تاکید داشت صحبتی نشده است. میزبانی در آبادان حق مسلم ماست.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان از صحبت در خصوص پرونده‌های این باشگاه در فیفا خودداری کرد و گفت: پیگیر این پرونده ها هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
دلمان خونه از مدیری که بجای پیداکردن راه پول گرفتن از وزیرش فقط آدرس غلط به هواداران میدهد آخرش چی تاابد که ماه پشت ابر نمی مونه سرانجام معلوم میشود بااین تیم واین شهر چه کردید۰
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها