به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

بحران بازی تدارکاتی در اردوی طلایی‌ پوشان

بحران بازی تدارکاتی در اردوی طلایی‌ پوشان

خوزستان اسپورت- بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از عملی نشدن وعده‌های مسئولان این باشگاه برای حل مشکلات مالی ناراحت هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان این روزها در زمین پیروز آبادان برگزار می‌شود و قرار است بازیکنان بعد از یک روز استراحت، امروز (شنبه) دوباره مراحل آماده‌سازی را از سر بگیرند.

بازیکنان صنعت نفت در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر از مسئولان باشگاه بابت حل نشدن مشکلات مالی ناراحت هستند. آنها این موضوع را با بهنام سراج، سرمربی تیم هم در میان گذشته‌اند، ولی هنوز چیزی تغییر نکرده است.

مسئولان باشگاه در این مدت چند بار به بازیکنان قول دادند تا مشکلات مالی آنها را برطرف کنند، ولی وعده‌های باشگاه عملی نشده است. این در حالی است که بازیکنان صنعت نفت تا به امروز 50 درصد از مبالغ قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند.

تمرینات صنعت نفت در حالی در آبادان پیگیری می‌شود که فقط یک بازیکن به دلیل مثبت شدن تست کرونا در تمرینات غایب است.

نفتی‌ها برای انجام بازی دوستانه هم با بحران مواجه هستند. آنها به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند از آبادان خارج شوند و همین موضوع دست کادر فنی را برای انجام بازی دوستانه بسته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
اگر پرسپولیس و امثالهم ده درصد مشکلات صنعت نفت را داشتن بازم میتونستند ادعا کنن که قهرمان میشن . بخدا اگه اسکوچیچ به صنعت خیانت نمی کرد و مشکلات مالی تا این حد نبود خدارو شاهد میگیرم که این صنعت نفت یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود ولی در فوتبالی که قهرمان مهندسی شده است و بی عدالتی حاکمه فقط قهرمانیش ارزشی نداره و زنده ماندن در چنین لیگی خود قهرمانیس.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها