به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

بختیاری‌زاده: حالا یادشان آمده که بودجه ندارند؟

بختیاری‌زاده: هر چه فریاد زدیم کسی نشنید

خوزستان اسپورت- نفت‌ مسجدسلیمان از ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر مشکلات متفاوتی را تجربه کرده است؛ از مشکلات مالی تا اختلاف‌نظرها و حالا منع فعالیت در لیگ برتر.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، چند روز پیش مسئولان باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان از منع فعالیت این باشگاه در لیگ برتر خبر دادند، خبری که گویا چندان برای آن‌ها تازگی نداشت زیرا نامه منع فعالیت از ابتدای فصل نوزدهم به دست آن‌ها رسیده بود و تنها این هواداران و مردم خوزستان بودند که در بُهت و نگرانی فرو رفتند. حالا این سوال برای هواداران نفت و پیشکسوتان فوتبال خوزستان مطرح شده است که چرا اکنون که ۹ بازی به پایان لیگ مانده است، موضوع منع فعالیت در لیگ برتر مطرح می‌شود؟

پیشکسوت فوتبال خوزستان نیز با گله‌مندی از عملکرد مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان، معتقد است که مطرح کردن موضوع منع فعالیت این باشگاه در لیگ برتر، آن‌ هم در این برهه زمانی، چیزی جز بازی رسانه‌ای مدیران نفت‌مسجدسلیمان نیست.

در ادامه گفت‌وگوی ایسنا را با سیاوش بختیاری‌زاده، پیشکسوت فوتبال خوزستان می‌خوانید:

هر چه فریاد زدیم کسی نشنید
"من خودم مسئول ورزش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان هستم و ۴۰ سال سابقه دارم. آذرماه سال ۹۸ بود که وزیر نفت عنوان کرد که برای ورزش قهرمانی هیچ هزینه‌ای نشود که در آن مقطع نیز ما هر چه داد و فریاد زدیم که باتوجه به این‌که خوزستان ۲ تیم فوتبالی در لیگ دارد، فکری به حال این موضوع شود اما متاسفانه هیچ کسی صدای ما را نشنید و آن ۱۸ نماینده مجلس هم توجهی به فریاد مردم و جوانان استان نداشتند و پیگیر حل مشکل نشدند.

سوال من این است، اگر قرار نیست وزارت نفت برای ورزش خوزستان هزینه کند، پس چه کسی قرار است برای جوانان این استان هزینه کند؟ چطور وزارت صنایع می‌تواند تیم‌های فولاد، سپاهان، ذوب آهن و سایپا را تحت پوشش قرار دهد و ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کند اما وزارت بزرگ نفت که ۸۴ درصد اقتصاد ایران نیز از این وزارت خانه تامین می‌شود، نمی‌تواند هزینه‌های نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان را تامین کند؟

چه اصراری به برگزاری اردو با این همه هزینه است؟
مدیران نفت مسجدسلیمان نیز از فصل هجدهم می‌دانستند که چنین بخش‌نامه‌ای مطرح است اما چه اصراری به گرفتن بازیکن میلیاردی برای فصل نوزدهم داشتند و چرا بعد هم اردوهایی با این همه هزینه برای تیم در تهران برگزار می‌کنند؟

حالا یادشان آمده که بودجه ندارند؟
چرا در چند ماهی که لیگ برتر به واسطه شیوع کرونا تعطیل بود و این مهم نیز برای مدیران نفت‌مسجدسلیمان یک فرصت بود، تلاش نکردند یک اسپانسر برای تیم پیدا کنند و حالا یادشان افتاده است که نفت‌مسجدسلیمان بودجه ندارد؟ آیا شما در این مدت در خانه‌های خود خواب بودید؟ گناه مردم خوزستان و مسجدسلیمان و همچنین ایل بزرگ بختیاری چیست؟

کسی که قبول مسئولیت می‌کند باید توانمند هم باشد
کسی که قبول مسئولیت می‌کند و می‌پذیرد که به عنوان عضو هیات‌مدیره یک باشگاه کار کند، پس باید آن‌قدر توانمند باشد که خارج از بودجه نفت نیز بتواند برای تیم اسپانسر پیدا کند. در چند ماهی که کرونا همه کارها را تعطیل کرده بود، مدیران نفت چه تلاشی برای پیدا کردن اسپانسر داشتند؟ واقعا نمی‌دانم اگر پول نیست، چه نیازی به برگزاری اردوهای طولانی مدت و خارج از مسجدسلیمان برای تیم است؟ به جای اردو در تهران می‌توانستند در استان‌های سفید و با هزینه کمتر اردو برگزار کنند. ما قرار است در گرمای خوزستان از تیم‌ها میزبانی کنیم و حالا برگزاری اردو در تهران، تبریز و شما چه تاثیری می‌تواند برای نفت داشته باشد؟

تمام این‌ها بازی رسانه‌ای است
چرا این مسئولان می‌گویند نمی‌توانیم از استادیوم و خوابگاه استفاده کنیم و چه کسی می‌تواند مانع از بازی‌ آن‌ها در استادیوم مسجدسلیمان شود؟ مطرح کردن این‌ها چیزی جز بازی رسانه‌ای نیست. آن‌ها می‌خواهند ضعف مدیریت خودشان را پشت این اخبار کذب پنهان کنند. مسئول محترم شما در این مدت در خواب خرگوشی بودی و تلاشی برای پیدا کردن اسپانسر و بودجه نداشتی و بعد حالا عنوان می‌کنی که ما را در استادیوم راه نمی‌دهند. مگر مسجدسلیمان چند تیم لیگ برتری دارد که قرار است در این استادیوم تمرین کند؟ معلوم است که تمام این‌ها بازی رسانه‌ای و بازی کردن با افکار عمومی است تا مردم متوجه نشوند که در این مدت که لیگ تعطیل بود، مدیران و مسئولان نفت مسجدسلیمان هیچ گونه تلاشی برای پیدا کردن اسپانسر نداشتند.

کرونا برای مسئولان نفت یک فرصت بود
کرونا یک فرصت ایده‌آل بود که مدیران باشگاه نفت‌مسجدسلیمان آن را نادیده گرفتند. آن‌ها در این مدت می‌توانستند به دفتر وزیر بروند و دل او را برای گرفتن بودجه به دست بیاورند. می‌خواهم بدانم این مدیران چقدر درخواست ملاقات با وزیر نفت را برای پیگیری حل مشکلات باشگاه داشتند؟

وضعیت نامعلوم نفت برای فصل آینده لیگ برتر
امسال تیم نفت‌مسجدسلیمان جزو تیم‌های ششم تا دهم لیگ برتر خواهد ماند زیرا تارتار تیم خوبی درست کرده است و بازیکنان نفت هم تا آن‌جا که توانسته‌اند موجودیت خود را در زمین نشان داده‌اند اما لیگ بیستم برای نفت، وضعیت نامعلومی خواهد داشت. خواهشم از تارتار و شاگردانش نیز این است که خود را از حاشیه‌های ایجاد شده جدا کنند تا تیم به خوبی به کار خود ادامه دهد. امیدوارم مدیران نفت از الان به فکر فصل آینده باشند تا آن موقع نیز نگویند پول نیست."

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
خوزستان مظلوم
|
France
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
آقای همیشه منتقد-خودت که مسئول در پخش فراورده نفتی هستی چه کرده ای؟؟؟!!!
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
فرق مردم مسجدسلیمان و مردم سیاتل در رنگ پوستشان میباشد وگرنه تبعیض همان تبعیضه
فکر همون پشه که به دماغ ترامپ رفته تو دماغ اینها هم رفته
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
درود بر سیاوش خان بختیاری زاده مرد پرافتخار فوتبال خوزستان یادمه سال قبل بخاطر همین بخشنامه جلوی نمایندگان مجلس ایستاد چه با مصاحبه چه حضوری در مراسم اهواز که با همایون یوسفی جروبحث کرد همون جا اقای بختیاری زاده پشت میکروفون رو به همایون یوسفی گفت دوره بعد مجلس به هیچکدام از شما رای نمیدهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
هرچه میخوایم و می کشیم از نمایندگان و استاندار . چرا نمیان فریاد بزنند اگه باید بخشنامه مجلس اجرا شود فقط برای تیمهای نفتی قابل اجراس؟ مگه همین پرسپولیس و استقلال و یا سپاهان و فولاد و ذوب و سایپا بودجه های دولتی ندارن . اینهمه تبعیض در ورزش کشور هست اونوقت فقط چسبیدن به یک سیاهپوست در آمریکا و برای او اشک تمساح میریزن.
خوزستاني شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
سياوش خان ضمن اينكه هميشه و به موقع شجاعانه از فوتبال خوزستان دفاع كرده ، در شركت پخش فرآورده هاي نفتي بدون كوچكترين حمايت و بودجه 2 زمين استاندارد چمن ويك سالن بسيار زيبا و مدرن ساخته
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
اون شخصی که میگی خودت برای شرکت پخش چی کار کردی جهت اطلاع بگم من همکار استاد در شرکت پخشم و اقای بختیاری زاده با دست خالی و بدون کوچکترین حمایتی ۲ زمین چمن و یک زمین فوتسال رو راه اندازی کرد و یه کاری کرد که تمام کارکنان شرکت پخش میتونن به راحتی و بدون هیچ گونه هزینه ای ورزش هایی از قبیل فوتبال و فوتسال و پینگ پنگ و والیبال و بستکبال و امادگی جسمانی و غیره رو انجام بدن و همه اینا رو مدیون استاد بختیاری زاده هستیم و دوست عزیزی که میایی بی جهت انتقاد میکنی اول یه تحقیقی کن و بعد نظر بده چون واقعیت با صحبت شما زمین تا اسمون فرق میکنه
افشین کهیش
|
Sweden
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
حالا جالب اینجا سیاهپوسته فیلم پورنو بازی میکرد اگه ی فیلم خوبم بازی میکرد بازم ی حرفی
خوزستان مظلوم
|
France
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
دوست عریز که از انتقاد ناراحت شدی منظور اینه که آقای بختیاری زاده محترم برای نفت مسجدسلیمان چه کرده اند ؟ راهکارش چیه ؟همه میتونن انتقاد کنن -آیا پخش فراورده های نفتی زیر مجموعه وزارت نفت نیست؟ چرا اسپانسر نفت (مثل نفت آبادان )نمیشه؟ آقای بختیاری زاده تلاشی برای لغو تیم داری نکردن وزارت نفت کرده؟ متاسفانه ما خوزستانیها فقط بلدیم انتقاد کنیم (از مسئول تا مردم عادی) و همیشه چشممان به بالاتری هاست تا بیایند مشکلاتمان حل کنند( باعرض معذرت از همگی عزیزان).
خوزستاني شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
آقاي خوزستان مظلوم
استاد سياوش خان بختياري زاده تنها كسي بود كه در حضور صدها مدير و نماينده استان از مظلوميت نفت و نبود بودجه دفاع كرد
در روزي كه نه از نماينده مسجد سليمان
نه از مديران نفت
واز شما و هيچكس ديگري صدايي شنيده نشد
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
نماینده محترم وقت برای بن و کلخونگ زیاد داری یکازی بکن در حین کار هم میشه بن و کلخونگ بخوری
مسعود
|
Germany
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
جناب افشین خان ، دوست گرامی ، بحث بر سر شغل طرف نیست، بحث بر سر قوانین نژادپرستانه ای هست که به پلیس آمریکا اجازه هر گونه برخورد خشن را میدهد، وقتی که فردی به قتل اعتراف میکند، وکیل ایشان از حقوق این فرد دفاع میکند، نه کتمان قتل، زیرا هر شخصی ( حتی مجرمین) داری حقوقی ست که باید این حقوق رعایت شوند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها