به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

علوی: پاتوسی هنوز نتوانسته از آفریقا خارج شود

علوی: پاتوسی هنوز نتوانسته از آفریقا خارج شود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باشگاه فولاد همیشه در امور مالی منضبط بوده و آذری هم به عنوان مدیرعامل فرد کاربلدی است، پنجره فولاد به زودی باز می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با میزان در ارتباط با وضعیت باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: با توجه به هوای گرم اهواز ما در این شهر نمی‌توانستیم بدنسازی کنیم و به همین دلیل بدنسازی خود را در تهران انجام دادیم. تیم الان وضعیت خوبی دارد، اما به دلیل شرایط آب و هوایی اهواز نمی‌توانیم مثل زمانی که در تهران بودیم روزانه دو نوبت تمرین کنیم و یک نوبت در شب تمرین می‌کنیم.

وی در ادامه در خصوص شرایط میزبانی فولاد مقابل استقلال، تصریح کرد: ورزشگاه فولاد در منطقه امن و سفید است و از شهر اهواز فاصله دارد. ما همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و کل منطقه صنایع فولاد که خود ورزشگاه هم در این منطقه قرار دارد، امن است. ورزشگاه فولاد مثل ورزشگاه نقش جهان در اصفهان که سپاهان در آن بازی می‌کند و با شهر اصفهان فاصله دارد، در منطقه‌ای جدا از اهواز است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، افزود: باشگاه فولاد همیشه در امور مالی منضبط بوده و با توجه به اینکه سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه فرد باتجربه و کاربلدی است، من شک ندارم که پنجره نقل و انتقالاتی فولاد به زودی باز می‌شود.

علوی در پایان پیرامون آخرین وضعیت آیاندا پاتوسی، مهاجم این تیم و اینکه آیا او به بازی با استقلال می‌رسد یا خیر، خاطرنشان کرد: مشکل پاتوسی در آفریقا است. کشور آفریقای جنوبی سخت می‌گیرد و اجازه خروج از کشور را نمی‌دهد. در آفریقای جنوبی حتی تردد شهر به شهر هم ممنوع است. اگر پاتوسی بتواند از آفریقا خارج شود، به هر کشور دیگری که برود می‌توانیم برای او بلیت تهیه کنیم تا برگردد. این فقط مشکل پاتوسی نیست و کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای پرسپولیس هم همین مشکل را دارد. شرایط بازیکنان آفریقایی با بازیکنی مثل بشار رسن که زمینی و از کشور همسایه آمد، متفاوت است. هنوز نمی‌دانیم پاتوسی به بازی با استقلال می‌رسد یا خیر.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها