به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

سراج: بهترین تصمیم تعطیلی لیگ برتر است

سراج: بهترین تصمیم تعطیلی لیگ برتر است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما به هیچ وجه آماده مسابقات لیگ برتر نیست و بهترین راه تعطیلی لیگ است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، بهنام سراج در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بار‌ها در مورد شرایط تیم صنعت نفت صحبت کردم و گفتم بهترین راه تعطیلی لیگ است. تیم ما از گرمای هوا، مشکلات مالی و ویروس کرونا صدمات بسیاری دیده است. در حال حاضر بازیکنان با استرس ویروس کرونا تمرین می‌کنند. شرایط در خوزستان خوب نیست و این موضوع روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.

وی ادامه داد: در چند تستی که برای ویروس کرونا از بازیکنان ما گرفته شد هربار چند بازیکن مثبت بودند و همین موضوع باعث شد نتوانیم به خوبی تمرین کنیم. تیم ما به هیچ وجه آماده مسابقات لیگ برتر نیست. خواهش کردم مسابقات ما را به تعویق بیندازند یا حداقل فکری به حال تیم ما کنند. مجبور شدیم چند روز تمرینات را به خاطر سلامت بازیکنان و سایر اعضای تیم تعطیل کنیم. البته دوباره تمرینات را آغاز کردیم، ولی همین وقفه‌ها ما را از شرایط ایده‌آل دور کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدا مایل نبودم این لیگ ادامه پیدا کند. با این حال، با احترام به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و به دستور آنها تمرینات را شروع کردیم. امیدوارم آنها هم شرایط تیم ما را درک کنند. ما نمی‌توانیم به بازیکنان بیش از حد فشار بیاوریم چون احتمال مصدومیت وجود دارد. از طرفی، با توجه به برنامه که داشتیم از آمادگی به دور هستیم در نتیجه بدون آمادگی چطور می‌توانیم وارد مسابقات شویم. همه امید من این است که در تست بعدی هیچ بازیکن مثبتی نداشته باشیم و بتوانیم چند جلسه با همه بازیکنان‌مان تمرین کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
تو که میدونی فدراسیون کارش را انجام میده پس بهتره بجای حرف زدن به تیم برسی هم فنی هم از نظر روحی الان وضعیت تیمها همین جوره تیمی نتیجه میگیره که با انگیزه باشه اینقدر روحیه بازیکن را خراب نکن بازیکن و هوادار میخوان سهمیه بگیرن شما بهانه میاری بابا بسه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
سلام آقای سراج اینو همه ی ما میدانیم مشکلات تیم ما صدبرابر سایر تیمهای پولدار لیگ برتری وفدراسیون هم چشم دیدن سربلندی آبادان رو نداره اما حالا که قرعه سرمربیگری این تیم بهرشکل بنام شما خورده بهتر است به جوانان جویای نام بومی بیشتر میدان بدهی ازاین فرصت برای ساختن یک تیم جوان و جنگنده که بتواند سالیان بعدهم دل هواداران را شاد کند استفاده کنید این مدیران و وزیران رفتنی هستند پس شما با انجام کار درست به این شهر وهواداران ثابت کنید قلبتان برای سربلندی آبادان وصنعت آرام وقرار ندارد مردم هم ازشما فقط انتظار میدان دادن به جوانان بومی را دارند امیدوارم دراین راه سخت موجب سربلندی تیم محبوبمان شوید۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
تا آقای عیسی زاده ومجموعه دوستانش هستند بهنام خان سراج وضع تیم ازاینم بدتر میشه امسال سال خوب تیم بود سال آینده بااین مدیران بایستی انتظار بدتر خیییییییلی بدتر از اینارو داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام جان انسان مهمتر از هرچیزیه اینکه ی عده بخاطر یکسری مسائل اهمیت واقعی به این واقعیت نمیدن نباید فکرواحساس انسانی مارو ازبین ببره فوتبال زیباست سرگرم کننده است غرورآفرینه اما انسانیت بسیار مهمتره...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها