به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: باشگاه نفت از لیگ کنار بکشد تبعیت می‌کنم

تارتار: نفت از لیگ کنار بکشد تبعیت می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در صورتی که مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد به خاطر مشکلات مالی از لیگ کنار بکشد از باشگاه تبعیت می‌کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار در مورد شرایط تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از هیات مدیره باشگاه باید تشکر می‌کنم که با توجه به وضعیت قرمز کرونا در مسجدسلیمان و گرمای هوا قبول کردند در تهران اردو بزنیم و تمرین کنیم. تیم ما شرایطش بد نیست. بازی تدارکاتی هم با پیکان داشتیم. البته مشکلات مالی به ما خیلی فشار می‌آورد برای خرج روزانه‌مان دچار مشکل هستیم. امیدوارم مسئولان فکری برای حل این مشکلات بکنند.

وی در مورد از سرگیری رقابت‌های لیگ برتری از تیرماه عنوان کرد: بهترین راهکار ادامه مسابقات بود که در حال حاضر قرار است انجام شود. باید ببینیم پروتکل‌های بهداشتی را می‌توانیم اجرایی کنیم یا نه تیمی مثل نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند این پروتکل‌ها را اجرایی کند و انتظار داریم که مسئولان کشوری به برخی از تیم‌ها کم بضاعت در اجرای این پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند و در پایان فصل هم حق به حقدار برسد.

تارتار در مورد اینکه مدیران باشگاه اعلام کرده‌اند اگر کمک به نفت مسجدسلیمان نرسد از لیگ برتر کنار می‌کشند، گفت: پاسخ این سوال را مدیریت باشگاه باید بدهد و من تابع تصمیم باشگاه هستم. تا زمانی که بخواهند تمرینات را انجام می‌دهم و اگر باشگاه تصمیم بگیرد ما تابع هستیم.

وی در مورد تکلیف کمک 50 میلیاردی که وزارت نفت پرداخت کرده اما به باشگاه نفت مسجدسلیمان نرسیده گفت: تا جایی که می‌دانم 6-7 میلیارد تومان این پول به باشگاه تزریق شد اما مابقی آن دچار مشکل شد. از حیدری مدیرکل ورزش و جوانان هم باید تشکر کنم زیرا در مقطعی که تیم نفت مسجدسلیمان دچار مشکل بود به ما کمک کرد اما شنیدم ایشان هم با مورد بازخواست قرار گرفتند که چرا به تیم نفت مسجدسلیمان کمک کرده‌ است. اما آن زمانی که هر سه تیم نفتی مشکل داشتند و رسانه‌ها خیلی به این موضوع پرداختند و فشار آوردند، و وزیر نفت هم دستور داد که به هر شکلی به تیم‌های نفتی کمک شود.  قرار شد 10 میلیارد به این سه تیم کمک شود اما وقتی این پول به حساب اداره کل جوانان واریز می‌شود و بعد مدیرکل را بازخواست می‌کنند که چرا کمک کرده است عجیب است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: آدم را به شک و تردید می‌اندازد،  هواداران تیم مسجدسلیمان به جز فوتبال و این تیم دلخوشی ندارند و بروید ببینید که مردم این شهر با برد این تیم چطور خوشحال می‌شوند و با باخت آن چطور داغان می شود.امیدوارم فکری اساسی برای این تیم و مردم این شهر انجام شود.

تارتار در مورد اینکه دوست دارید در تیمی که در حد قهرمانی باشد زمانی کار کنید گفت: حقیقتش این است از زمانی که کار مربیگری را شروع  کردم روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و فکر می‌کنم این هم لطف خدا بود که کارم را سخت شروع کنم و امیدوارم در ادامه راهم هموار تر شود، مطمئنم این اتفاق هم رخ خواهد داد و به راحتی موقعیتم را از دست نخواهم داد زیرا به سختی این موقعیت را به دست آورده ام و باید ببینم چه پیشنهادی می‌آید. روزی به تیمی هم می روم که دغدغه سقوط و مشکلات مالی نداشته باشد و برای مدعی شدن و قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی باشد. در فوتبال ما هیچ وقت شایسته سالاری نبوده است. البته همه را نمی‌گویم خیلی از مربیان با شایستگی تیم گرفته‌اند ولی امیدوارم رابطه‌ها از بین برود و ضابطه‌ها جای آن را بگیرد.

وی در مورد شایعه حضورش در تیم سپاهان  و اینکه می‌گفتند که گزینه پرسپولیس هم بودید، گفت: من و گل محمدی گزینه پرسپولیس بودم و همان زمان هم برای گل محمدی آرزوی موفقیت کردم و امیدوارم که برای چهارمین بار پرسپولیس قهرمان شود ولی از سپاهان پیشنهاد نداشتم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه فوتبال ما تا چه زمانی باید چوب دلالی‌ها را بخورد و اکنون گفته می‌شود که 7 میلیون دلار باید به ویملوتس غرامت بدهیم، گفت: بحث دلالی نیست. بحث این است که کی‌روش سالیان سال در کشورمان بود و نتایج نسبتا خوبی گرفته است. فدراسیون در آن مقطع تصمیم گرفتند مربی بیاورند که پاسخگوی افکار عمومی باشد ویلموتس را آوردند که کار اشتباهی کردند. درست است که سرشان را بالا گرفتند و گفتند با مربی خوبی قرار داد بستند اما این بودجه‌ای که از دست دادیم از بیت المال بود. خیلی از مربیان جوان را می‌توانستیم در کلاس‌های پیشرفته آموزش بدهیم و به کلاس‌های مربیگری و معتبر اروپایی بروند. نمی‌دانم چرا این هزینه‌ها باید از کشورمان خارج شود. اسمش را چه بگذارم اما در حق مربیان ایرانی خیلی ظلم شد.

تارتار درمورد حضور اسکوچیچ در تیم ملی گفت: قبلا صحبت‌هایم را کردم امیدوارم او در تیم ملی موفق باشد اما انتخاب اسکوچیچ هم جفایی بود که در حق مربیان ایرانی شد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
تارتار شیر مادرت این چهل درصد طلبت بیخیال شو و مردانه بجنگین برای قهرمانی و اسیا بلکه یه چند تا از این مسیولین سکته کنه مثل زنگنه بی کفایت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها