به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

تأکید بر میزبانی سه تیم لیگ برتری خوزستان

تأکید بر میزبانی سه تیم لیگ برتری خوزستان

خوزستان اسپورت- در جلسه شورای امنیت ورزش خوزستان تاکید شد که بازی‌های خانگی تیم‌های فوتبالی خوزستان در لیگ برتر در استان خوزستان برگزار شود.

به گزارش خوزرستان اسپورت و به نقل از ایسنا، جلسه شورای امنیت ورزش خوزستان، امروز بیستم خردادماه با حضور مسئولانی از استانداری، اداره‌کل ورزش خوزستان، مدیرعاملان باشگاه‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان و همچنین فرمانداران آبادان و مسجدسلیمان و معاون سیاسی فرماندار اهواز در محل استانداری خوزستان به منظور برگزاری دیدارهای خانگی سه تیم لیگ برتری فوتبال در استان خوزستان برگزار شد.

عبدالنبی شولی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان، در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه تمام مسئولان از جمله مسئولان استانداری خوزستان تاکید داشتند که تمام دیدارهای سه تیم فوتبالی خوزستان در لیگ برتر کشور در استان برگزار شود. بر این اساس بازی خانگی فولاد مقابل استقلال تهران که طی روزهای گذشته گفته می‌شد، باتوجه به وضعیت قرمز خوزستان شاید در استان دیگر برگزار شود نیز در اهواز برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تاکید مسئولان حاضر در این جلسه به رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، گفت: خدا را شکر باشگاه فولاد تمام پروتکل‌های بهداشتی را برای میزبانی از حریفان رعایت کرده‌ و تمهیدات لازم را نیز در نظر گرفته است اما باشگاه‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته‌اند، اقدام اساسی در این زمینه داشته باشند. البته طبق گفته مدیرعامل صنعت نفت، شرکت پالایش نفت آبادان قول‌هایی برای کمک به باشگاه نفت داده است.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان عنوان کرد: همچنین پیشنهاد شد، صدا و سیما با حضور در محل تمرین سه تیم لیگ برتری استان، گزارش‌هایی از آمادگی تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اطلاع مردم استان برساند.

وی تاکید کرد: همه در این جلسه نظرشان این بود که تیم‌های خوزستانی حتما در استان از حریفان میزبانی کنند و حق میزبانی از سه تیم خوزستانی گرفته نشود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها