به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

سینگ: جان بازیکن‌ها برای هیچکس مهم نیست

سینگ: جان بازیکن‌ها برای هیچکس مهم نیست

خوزستان اسپورت-  هافبک تیم نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه تیم‌ها را به حال خودشان رها کردند و می‌خواهند لیگ را شروع کنند

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امید سینگ در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خدا را شکر از روز اولی که تمرینات را شروع کردیم فکر کنم حدود 60 - 70 درصد به شرایط خوب بدنی رسیده‌ایم. بازیکنان حرفه‌ای هستند و در دوران قرنطینه تمرین داشتند و شرایط را رعایت کردند. الان هم از نظر بدنی فکر می‌کنم یک هفته دیگر به شرایط خوب برای شروع بازی‌ها برسیم.

وی در مورد اینکه آیا نگران مصدومیت در تمرینات نیست، عنوان کرد: این طبیعی است که وقتی لیگ تعطیل می‌شود یا اتفاق نادری مانند کرونا بیفتد و باعث فاصله بین مسابقات لیگ شود احتمال مصدومیت بازیکنان بیشتر شود. چون شما بدنسازی می‌کنید، بدن خالی می‌شود و دوباره باید وارد بازی‌ها شوید. صددرصد شرایط مصدومیت بیشتر می‌شود اما بالاخره این مساله به بدنساز تیم بستگی دارد که بتواند از لحاظ بدنی تیم را مدیریت کند.

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در مورد تعطیلی یا ادامه مسابقات لیگ برتر گفت:‌ من هیچ مشکلی با ادامه مسابقات لیگ ندارم ولی می‌گویم جان انسان‌ها خیلی مهم‌تر از فوتبال، کار بانکی یا هر اتفاقی دیگری است. جان انسان‌ها خیلی مهم‌تر است. آدم وقتی فکر می‌کند یک نفر یا یک انسان اتفاقی برایش بیفتد یا از دست برود خانواده‌اش نمی‌توانند درست زندگی کنند و ممکن است افراد دیگری به خاطر آن یک نفر تلف شوند.

وی افزود: جان انسا‌ن‌ها خیلی مهم‌تر است. چه اشکالی دارد که با مدیریت لیگ برگزار شود. اصلاً به جای 9 بازی 100 بازی برگزار شود اما باید درست مدیریت کنیم. اگر امکاناتش را داریم به تیم‌ها کمک کنند تا پروتکل‌ها رعایت شود، بازی‌ها را شروع کنند و اصلاً فصل بعد را به همین فصل متصل کنند. من مخالف شروع لیگ نیستم. خیلی از باشگاه‌ها از جمله باشگاه خودمان مشکل مالی دارند و خیلی از امکانات آماتوری را هم نداریم.

سینگ در مورد اینکه شرایط بهداشتی رعایت نمی‌شود و مهدی تارتار و دیگر بازیکنان نفت مسجدسلیمان از این وضعیت راضی نیستند، اظهار داشت:‌ واقعاً شرایط بهداشتی ما خوب نیست فقط خدا کمک کرده که تا الان فقط یک مورد و 2 نفر از کادر پزشکی داشتیم وگرنه هیچ فرقی نمی‌کند. مانند دوران پیش از کرونا تمرین می‌کنیم. همه چیز ساده انگارانه است اما نباید اینطور باشد. اگر کاری را می‌خواهید شروع کنید باید علم و امکانات آن را داشته باشید.

وی ادامه داد: سازمان لیگ، فدراسیون و هر نهادی که اصرار دارند بازی‌ها شروع شوند و پرونده این را تمام کنند که برای خودشان مهم است، بیایند امکانات بدهند. به تیم‌ها کمک مالی کنند که خودشان این امکانات را فراهم کنند. اما متأسفانه تیم‌ها را به حال خودشان رها کردند و می‌خواهند لیگ را شروع کنند. این یعنی چه؟ من فکر می‌کنم جان انسان‌ها و بازیکن‌ها برای هیچکس مهم نیست.

هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه برخی شروع مسابقات لیگ را به خودکشی تشبیه کرده‌اند، اظهار داشت: ما ایرانی‌ها کمی احساسی هستیم برای همدیگر خودمان را می‌کشیم ولی در کشورهای دیگر و خارج از ایران اینطور نیستند. کوچکترین ویروس یا هر چیز دیگری که برای جان انسان‌ها خطر داشته باشند روی آن ریسک نمی‌کنند. اصلاً ریسک در زندگی آنها وجود ندارد. ولی ما متأسفانه اینطور نیستیم و می‌گوییم حالا برویم و ببینیم چه می‌شود.

وی اضافه کرد: همین‌طوری می‌آییم و تمرین می‌کنیم. همه تیم‌ها همین هستند. تونلی در زمین درفشی‌فر برای ما درست کرده بودند که تمام آن آب بود. مانند استخرهایی که آب می‌پاشند!

بازیکن ایرانی-هندی نفت مسجدسلیمان در خصوص وضعیت تیم ملی هندوستان و اینکه آیا به این تیم خواهد رفت، گفت: یکی دو سال است که درگیر تیم ملی هند هستیم. من اینجا بزرگ شدم و مسلماً عرقم به اینجا بیشتر از هند است. ولی از طرفی پدر من هندی است و به تیم ملی این کشور در زمانی که پارس جنوبی بودم دعوت شدم اما مصدوم بودم و به آن رؤیا‌ها و چالش‌هایی که خواستم نرسیدم. انتظار داشتم زمان کی‌روش به من خیلی کمک کنند اما مصدومیت برایم به وجود آمد.

وی تصریح مرد: اما بعد از مصدومیت هم خوب کار کردم و انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم. مسائلی دست به دست هم داد تا تصمیماتی که به فکرم هم نمی‌رسید بگیریم. تا اینکه خود فدراسیون هند به من نامه زد که تو می‌توانی به تیم ما کمک کنی و ما می‌توانیم برای تو شرایط بهتری فراهم کنیم. همین الان هم با تیم ملی هند و سرمربی این تیم استیماچ در ارتباط هستم. اردوهای‌شان به خاطر قرنطینه برگزار نمی‌شود. آن‌ها از ما سخت‌گیرتر هستند.

بازیکن نفت مسجد سلیمان گفت: حداقل 3-4 ماه است که در هند فدراسیون، سازمان لیگ و همه چیز تعطیل است. می‌خواستم کارهای پاسپورتم را انجام بدهم و استارت کار را بزنم اما آنجا همه چیز تعطیل است ولی انشالله در اولین فرصت اقدامات را انجام می‌دهم. برای تصمیم‌گیری باز هم حدود یکی دو هفته زمان می‌خواهم تا این شرایط عادی شود. فعلاً تمرکزم روی تیم نفت مسجدسلیمان است این 10 بازی با جام حذفی را انجام بدهیم.

سینگ در پاسخ به این سؤال که اگر اسکوچیچ او را به تیم ملی ایران دعوت کند چه تصمیمی می‌گیرد، گفت: تا به حال به این مسئله فکر نکرده‌ام. اسکوچیچ هم دوست صمیمی استیماچ است. اما باز هم باید فکر کنم. مسلم است که عرقم به تیم ملی ایران بیشتر است ولی اگر بخواهم دو دوتا چهارتا کنم و از لحاظ مالی و آن شرایطی که می‌توانم برای خودم و خانواده‌ام فراهم کنم در هند خیلی بیشتر از ایران به من کمک می‌شود.

وی ادامه داد: چون آنجا واقعاً به کسانی که استعداد دارند کمک می‌کنند. حالا در مورد خیلی از مسائل در فوتبال ایران نمی‌خواهم صحبت کنم که همه آن را می‌دانند و نمی‌خواهم خودم را درگیر کنم. فقط تمرکزم روی قراردادی است که با نفت مسجدسلیمان دارم. تیم شهرم است و به خاطر مردم و مهدی تارتار و سایر بازیکنان تمام تلاشم را می‌کنم که سربلند بیرون بیاییم و بعد از آن در آرامش تصمیم خوبی بگیرم.

سینگ در مورد حضور در لیگ هند عنوان کرد: سال دیگر معلوم نیست، شاید با تیم‌های هندی قرارداد بستم. چون 5-6 پیشنهاد خوب از لحاظ مالی از آنجا دارم و لیگ آن‌ها هم خیلی قوی است. اگر شد به هند می‌روم که هم در لیگ و هم برای تیم ملی این کشور بازی کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها