به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خبر داد

پاداش ویژه برای بازگرداندن پاتوسی به ایران!

پاداش ویژه برای بازگرداندن پاتوسی به ایران!

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به تلاش‌های این باشگاه برای باز گرداندن پاتوسی از آفریقای جنوبی به ایران، گفت: هنوز نتوانسته‌ایم پروازی را برای بازگرداندن پاتوسی پیدا کنیم و حتی خود من برای کسی که بتواند پاتوسی را به ایران برگرداند، جایزه گذاشته‌ام.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تلاش‌های این باشگاه برای باز گرداندن پاتوسی به ایران، اظهارکرد: هنوز از آفریقای جنوبی هیچ پروازی صورت نمی‌گیرد زیرا کشورهای آفریقایی همچنان با قرنطینه مواجه‌اند. ما نیز حتی با دو سه تاجر ایرانی که در آفریقا هستند، در حال هماهنگی هستیم ولی هنوز نتوانستیم پروازی را برای بازگرداندن پاتوسی پیدا کنیم.

وی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود با پاتوسی، گفت: او از وضعیت پیش ‌آمده بسیار ناراحت است و خیلی اصرار دارد که سریع‌تر به ایران برگردد. نمی‌دانم چه زمانی او به ایران برخواهد گشت اما گفته می‌شود از 12 ژوئن قرار است امارات یکسری پرواز از آفریقای جنوبی داشته باشد که اگر این مهم صورت بگیرد، خیلی سریع او را برمی‌گردانیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد این‌که گفته‌ می‌شود دلیل برنگشتن پاتوسی، ترس از کرونا است نیز گفت: نه، اصلا چنین موضوعی مطرح نیست. او طی صحبت‌هایش عنوان می‌کند که بسیار تمایل دارد هر چه سریع‌تر به ایران بیاید و فولاد را همراهی کند.


وی با بیان اینکه خود من هم برای کسی که بتواند پاتوسی را به ایران برگرداند، جایزه گذاشته‌ام، افزود: تمام تلاشم را برای بازگرداندن پاتوسی انجام می‌دهم اما متاسفانه در حال حاضر هیچ پروازی از آفریقا صورت نمی‌گیرد. اوساگونا، بازیکن پرسپولیس نیز با چنین مشکلی مواجه است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اردوی 20 روزه این تیم در تهران نیز خاطرنشان‌کرد: کاروان فولاد امشب به اهواز برمی‌گردد و فردا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. آقای نکونام هم از شرایط اردو راضی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق در برنامه لیگ برتر و انجام بازی فولاد و استقلال تهران در تاریخ چهارم تیرماه می‌تواند به فولاد برای آمادگی بیشتر کمک کند؟ گفت: این نشان از بی‌برنامگی است و برای ما فقط هزینه مادی دارد. تیم را در این شرایط حفظ کردن بسیار سخت است. ما با توجه به تعویق برنامه بازی‌ها، برای این‌که تیم را حفظ کنیم، نمی‌توانیم بازیکنان را رها کنیم که به خانه‌هایشان بروند و بعد خدای ناکرده سه چهار نفر آن‌ها به ویروس کرونا مبتلا شوند. پس باید تیم را قرنطینه کنیم که تمام این‌ها هزینه‌بر است.

آذری گفت: با این برنامه‌ریزی‌ها خسته‌مان کرده‌اند و آدم با یک روحیه فرسایشی مواجه می‌شود. وقتی ما می‌گوییم لیگ را برگزار نکنید، فکر می‌کنند می‌خواهیم فرار کنیم. به هر حال برگزاری لیگ در چنین شرایطی هم هزینه مادی و هم هزینه معنوی دارد. آقایانی که می‌گفتند آذری گفته است لیگ را برگزار نکنید، باید بدانند تیم‌داری در این شرایط با تیم‌داری در شرایط نرمال، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
بدون پاتوسی شرایط یرای فولاد سخت می شود باید هر طور شده وی را برگردانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
تیمی که مدعی سهمیه آسیاس با اینهمه امکانات و هزینه و 30 بازیکن نباید فقط به یک بازیکن متکی باشه. فرض کنیم پاتوسی یک بازی محروم شد یا مصدوم شد یعنی باید از لیگ کنار بکشیم؟؟؟
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
ده بازی فینال گونه داریم باید تمامی بازیکنان حضور پیدا کنند بخصوص با استقلال که ی بازی ۶ امتیازی محسوب میشه پس امیدوارم یکی یکی امتیازات کامل رو جمع اوری کنیم تا به آسیا سلامی دوباره کنیم
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
امیدوارم تاقبل ازبازی بااستقلال به تمرینات اضافه شده باشه چراکه بازیکن تأثیرگذاری هست وبودنش دراین بازی۶امتیازی حیاتی
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
اگر استقلال را ببریم گرفتن سهمیه آسیایی خیلی آسان میشود،،،،پس این بازی بسیار حیاتی ست،،،، اگر نکونام نترسد وتیم را کاملا دفاعی نکند،،،، مساوی وباخت هردو یکی ست،،،،، فولاد فقط برد میخواهد اگر نکونام نترسد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها