به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

پاشایی: می‌خواهیم در جام حذفی تاریخ‌ساز شویم

پاشایی: می‌خواهیم در جام حذفی تاریخ‌ساز شویم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان نتیجه خوبی در لیگ و جام حذفی رقم بزنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، حسین پاشایی در مورد بازیکنان کرونایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم ما فقط یک بازیکن مبتلا به کرونا داشت که او هم در شهر خود قرنطینه شده است. قرار است طی یکی دو روز آینده بار دیگر تست کرونا دهد و در صورت منفی بودن تست به تمرینات ما ملحق می‌شود. دو کرونایی مثبت دیگر تیم ما از کادر پزشکی بودند که اصلا همراه تیم نیستند.

وی با اشاره به برگزاری تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان در تهران تصریح کرد: تیم ما شرایط نسبتاً خوبی دارد. از این رو در روند آماده‌سازی اشکالی وجود ندارد. بازیکنان به خوبی تمرینات را دنبال می‌کنند و تمرینات طبق برنامه از پیش تعیین شده دنبال می‌شود. به نظر می‌رسد روال خوبی را در پیش گرفتیم و تقریباً می‌توانم بگویم شرایط راضی کننده است.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به برگزاری بازی دوستانه مقابل تیم پیکان اشاره و تصریح کرد: بازی خوبی بود و تا حدودی عیار تیم مشخص شد. به نظر می‌رسد کار ما طبق برنامه انجام می‌شود. با توجه به مدت زمان تعطیلی لیگ و فرصت کوتاهی که برای تمرین داشتیم از شرایط راضی هستیم.

پاشایی در پایان با اشاره به برخی مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش مسئولان و حل مشکلات مالی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و جایگاه خوبی را در لیگ برتر به خود اختصاص دهیم. ضمن این که ما جام حذفی را هم در برنامه خود قرار دادیم و تلاش می‌کنیم نتایج تاریخی را برای شهر مسجدسلیمان در جام حذفی رقم بزنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها