به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

احتمال افزایش زمان نقل و انتقالات تابستانی فوتبال

احتمال افزایش زمان نقل و انتقالات تابستانی فوتبال

خوزستان اسپورت- زمان نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران در صورت موافقت فیفا 4 هفته نسبت به فصول گذشته افزایش خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، انتشار ویروس کرونا برنامه روتین فوتبال جهان را برهم زده است. در حالیکه همیشه در این روزها مسابقات لیگ و جام حذفی اکثر کشورهای جهان به پایان رسیده بود اما این روزها تقریبا تمامی لیگ‌های فوتبال دنیا نیمه‌کاره است. از سویی دیگر این شرایط وضعیت پنجره تابستانی نقل و انتقالات تابستانی را پیچده‌تر از همیشه کرده است. در فصول گذشته حداکثر زمان نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال ایران 12 هفته بود که 3 تا 4 هفته از این زمان با شروع مسابقات لیگ بعدی ادامه داشت.

فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد این شرایط گفت: مدتی قبل فیفا بسته پیشنهادی را برای زمان نقل و انتقالات تابستانی به فدراسیون‌های عضو پیشنهاد کرد. یکی از موارد در این بسته پیشنهادی افزایش زمان نقل و انتقالات بود زیرا فیفا می‌خواست باشگاه‌ها دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند. ما هم از فیفا برای مدت زمان نقل و انتقالات تابستانی استعلام خواهیم کرد. در صورت تایید فیفا ممکن است مدت نقل و انتقالات تابستانی 12 تا 16 هفته اعلام شود.

وی افزود: در فصول گذشته حداکثر زمان نقل و انتقالات تابستانی 12 هفته بود اما در صورت تایید فیفا ممکن است 4 هفته به آن اضافه شود که حدود سه یا چهار هفته آن در فصل آینده مسابقات لحاظ خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها