به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

تکذیب شایعه فرار نفتی‌ها از کمپ تمرینی

تکذیب شایعه فرار نفتی‌ها از کمپ تمرینی

خوزستان اسپورت- مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان فرار از کمپ تمرینی احمد آباد مستوفی را تکذیب کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برای برگزاری اردو به کمپ محل اقامت تیم نفت مسجدسلیمان رفت و برای اقامت در آنجا پول نقد به مسئولان این باشگاه داد. این در شرایطی بود که نفت مسجدسلیمان برای اقامت در این محل چک پرداخت کرده بود.

البته هنگامی که مدیر کمپ بازیکنان نفت را به سالن غذاخوری راه نداد آنها نسبت به این اتفاق واکنش خوبی نشان ندادند. در نتیجه مربیان این تیم که متوجه تغییر رفتار مدیر کمپ شده بودند برای حفظ آرامش تیم، خواهان انتقال به محل دیگری شدند و خیلی زود توانستند محل تمرین دیگری را برای تیم‌شان در نظر بگیرند و بازیکنان را به هتل دیگری منتقل کنند.

در همین رابطه، سروش صالحی‌پور مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، با تایید این خبر به میزان گفت: هر آنچه که پیش‌تر در مورد ترک کمپ تمرینی گفته‌ام درست است و هیچ فراری از آنجا صورت نگرفته است.

وی افزود: بدهی تیم نفت مسجدسلیمان بسیار کمتر از آنچه که مدیر کمپ تمرینی پژوهشگاه احمد آباد مستوفی می‌گوید است. پنج روز در این کمپ اقامت داشتیم و چیزی حدود 20 تا 30 میلیون تومان بدهکاریم. از این‌ رو طبق چارت اداری هر وقت به ما فاکتور بدهند برای پرداخت پول اقدام خواهیم کرد. فعلا تمرینات را در آرامش و در محل دیگری پیگیری می‌کنیم و خوشبختانه مشکلات مالی تیم با مدیریت نصیریان‌دوست در حال حل است.

مهران نصیریان‌دوست، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با تایید اظهارات صالحی‌پور از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص حواشی به وجود آمده خودداری کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها