به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

محرومیت باشگاه فولاد خوزستان تأیید شد

محرومیت باشگاه فولاد خوزستان از نقل‌وانتقالات

خوزستان اسپورت- محرومیت فعالیت باشگاه فولاد خوزستان در نقل و انتقالات تایید شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایلنا، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان روز گذشته خبر داد این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات دو بازیکن خارجی‌اش به احتمال فراوان به مدت سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود.

او همچنین اعلام کرده بود اگر فیفا دفاعیات نهایی این باشگاه را نپذیرد، تا چند روز آینده باید منتظر بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات باشند هرچند درصورت پرداخت مبالغ مندرج در پرونده، این رای منتفی خواهد شد.

وینیسیوس تارتا و نگچی لوپز، بازیکنان برزیلی که تنها نیم‌فصل در لیگ هجدهم در فولادخوزستان حضور داشتند و عملکرد ضعیفی هم در این تیم ارائه کردند، با شکایت خود به فیفا در تلاش برای گرفتن مطالبات‌شان هستند.

با توجه به شکایت این دو بازیکن حکم نهایی فیفا درخصوص این پرونده صادر شده است و برای سه پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان اهوازی نمی‌توانند فعالیتی در خرید بازیکن داشته باشند.

شایان ذکر است، در حکم فیفا آمده است که به محض پرداخت مطالبات محرومیت باشگاه فولاد خوزستان برطرف می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
یک بچه 15 ساله راهکار برای فرار داره ولی شما ندارید. چون هدف اذیت کردن و کم هزینه کردن هستش و به بالا دستایاتون بگید ماصرفه جویی کردیم. الا کاملا مطلعید که باشگاههای ایرانی در هیچ پرونده ای پیروز نخواهند شد و تمامیه ملت هم آگاهند که همیشه ما مقصر هستیم والا فیفا و ارکان قضایی کاملا حرفه ای مدارک و صحبتهای طرفین رو بررسی میکنه و همیشه حق به شاکی باشگاههای ایرانی میرسه. پس لطفا پول بازیکنی که از اون سر دنیا برای یه لقمه نون اومده و عرق ریخته سریعتر پرداخت کنید و دلخوشیهاو امید هواداران رو برای چندمین سال ناکامی به ناامیدی برای سال آینده هم تبدیل نکنید. پول طلبکارا رو پرداخت کنید و تا میتونید هم در مورد ادعاهای واهیتون شکایت کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
تا روز قیامت باشگاه فولاد باید تاوان اشتباهات اقای پورموسوی رو بده واقعا این بازیکنایی که در حد لیگ افغانستان هم نبودن با چه معیاری آوردن به فولاد قرارداد دلاری با این مبالغ بستن؟؟؟
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
مسئولایی که میگن با فساد مبارزه میکنیم چرا با این دلال بازی برخورد نمیکنن دلال بیغیرت که این پول بالا کشیده چرا محاکمه نمیکنید سایتها نوشتن قرارداد این 2 تا بازیکن جمعش نزدیک 300 هزار دلاره حدود 5 میلیارد تومن میشه استان خوزستان چرا مسئول درستی نداره رسیدگی کنه بخدا زوره چندمیلیارد پول بدید به این بازیکنها و دلالهای زالوصفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها