به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

آذری: پنجره نقل‌وانتقالات فولاد موقت بسته می‌شود

آذری: پنجره نقل‌وانتقالات فولاد موقت بسته می‌شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: قطعا در اهواز میزبان استقلال خواهیم بود و ورزشگاه محل بازی در منطقه‌ای است که شرایط سفید دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با میزان در ارتباط با وضعیت باشگاه فولاد خوزستان و پرونده این باشگاه در فیفا اظهار داشت: همچنان در حال نامه‌نگاری و دعوا با فیفا بر سر دو بازیکن برزیلی هستیم. به نظر می‌رسد که در این شرایط بازنده این پرونده باشیم و باید پول این دو بازیکن را پرداخت کنیم. حتی احتمال اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم به صورت موقت بسته شود، وجود دارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که از چه زمانی این بدهی‌ها به جای مانده است، تصریح کرد: این بدهی برای سال‌های پیش بوده و در سایر باشگاه‌ها هم چنین اتفاقی می‌افتد. جالب است که این دو بازیکن پول خود را گرفته‌اند و حتی وکیل آن‌ها گفته بود که پول دریافت کردیم و همچنین در موضوع اثر انگشت این دو بازیکن هم مشکلاتی ایجاد شد و در نهایت به نظر می‌رسد که بازنده این پرونده باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیرامون مبلغ بدهی به این دو بازیکن افزود: حدود 230 هزار دلار به این دو بازیکن برزیلی باید پرداخت کنیم و اصل مدیریت به این است که شفاف‌سازی صورت بگیرد و ما هم به خاطر اینکه هواداران بدانند و در جریان باشند این موضوع را اعلام کردیم.

آذری در مورد شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: تیم شرایط خیلی خوبی دارد و اوضاع بازیکنان بسیار خوب است و عزم مسئولان سازمان لیگ هم برای برگزاری مسابقات جزم است و مسابقات هم در موعد مقرر با این شرایط برگزار می‌شود. خوشبختانه موفق شدیم میانگین پرداختی را به 70 درصد برسانیم و در چنین شرایطی با تلاش و برنامه‌ریزی خوب نکونام سرمربی تیم، بازیکنان هر روز شرایط بهتری پیدا می‌کنند.

وی درباره دیدار با استقلال، اظهار داشت: قطعا بازی در اهواز است و محل ورزشگاه در منطقه‌ای است که شرایط سفید دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد پاتوسی هم گفت: تلاش زیادی کردیم برای اینکه پاتوسی به ایران بیاید و استعلام‌های زیادی گرفتیم، اما هیچ پروازی وجود ندارد. شاید در چینی شرایطی پاتوسی بازی با استقلال را از دست بدهد هرچند ما امیدواریم که یک ایرلاین اماراتی از ژوهانسبورگ در این هفته قرار است پروازهایش را آغاز کند و ما پاتوسی را با این پرواز به ایران بازگردانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
بفرض چندمیلیارد پول زور بدیم به این 2 بازیکن به اصطلاح برزیلی و دلالهای زالوصفت این پرونده بسته میشه ولی پرونده محمد بلبلی هم فولاد از نقل انتقالات محروم شده اون رو میخواید چکار کنید بنظرم اگه قراره بخاطر بلبلی محروم بمونیم پول زور به این 2 بازیکن و دلالهای بیغیرت ندید ما که محروم شدیم بخاطر بلبلی پس دلیل نداره به اینها هم باج بدیم
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
آقای آذری چرا مدیریت نکردی، مگه مطلع نبودی،!!!!!! آقای علی محمدی ،آذری،نکونام پاسخگو باشید، پولهای مفتی که دستتون اومد رو چرا به مشکلات باشگاه و طلبکارا تخصیص ندادین، مدیریت میکردین، بنی یاسین چی بود که گرفتینش پولش رو میزاشتین برای اینچنین روزایی ویا هزینه های بیهوده دیگه ،هزینه های اردوهای سرم سام آور، این همه نیم فصل بازیکن جذب کردین، مدیریت میکردین بدهی ها رو پرداخت میکردین، آخر فصلم میگید نشد سهمیه بگیریم، الان هم باوجود این مشکلات همه بدونن آذری و نکونام رفتنی هستن و نمی مونن، کار به اینجا میرسه انتخاب یه مدیره بومی و مربی بومی بدبخت که با حداقل بودجه و مشکلات تیم رو ببنده، برا شروع بازیهاهم از الان بهانه ها شروع شده پاتوسی نیستش ،مابقی نفرات هم که از دید مربی ارزشی ندارن!!!!!!!! بازی بیفته عقب!!!!!مربی بزرگ کل بازیکنای تیمش براش محترمن و میگه نفرات خوب دیگه ای هم دارم، تمرکز کنید روی تیم خودتون و بازیکنای خوبتون، آقای علی محمدی هم سعی کن فاصلش رو بیشتر حفظ کنه و در امورات از بالا به مدیراش نگاه کنه، دقیقا عکس این مطلب با مردم عادی بشینه سر خاک که همینطور هم هست، (نرمی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند جناب علی محمدی) مدیر باشگاه و سرمربیت رو در یاب مدیر جهادی، با انتخاب و تصمیم های که توی دوسال گذشته در انتخاب مدیرهای باشگاه گرفتی کم ضربه نزدی به بیت المال و باشگاه فولاد!!!!!!!!!! خلاصه توی این چندسال گذشته فولاد چوب انتخاباشو میخوره چه در مدیریت کارخانه چه مدیر باشگاه و چه سرمربی این نفرات (علی محمدی، دکتر شریف ،رضایی، سیدسیروس پورموسوی، افشین قطبی، آذری، نکونام) شماها پاسخگو باشید ، با انتخاب هاو تصمیم ههایشان خیلی ضربه به فوتبال فولاد زدن ، بالاخره خدایی هم هست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
اقای اذری! شما در چندماه گذشته تمام وقت دنبال پرونده رضا شکاری و ذوب آهن بودی کاش وقت میذاشتی برای این پرونده!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها