به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

سراج: نمی‌دانم چه اتفاقی برای نفت آبادان می‌افتد

سراج: نمی‌دانم چه اتفاقی برای نفت آبادان می‌افتد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به این‌که هفت بازیکن تیم ما به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و چند روزی نیز مجبور به تعطیلی تمرینات شده‌ایم، از فدراسیون می‌خواهم بازی‌های نفت را به تعویق بیاندازد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهنام سراج در خصوص ابتلای هفت بازیکن این تیم به ویروس کرونا، اظهار کرد: متاسفانه در دومین تست کرونای اعضای تیم مشخص شد، هفت نفر به این ویروس مبتلا هستند و متاسفانه شرایط ما اکنون سخت‌تر از قبل شده است و به اجبار نیز تمرینات‌مان را تعطیل کرده‌ایم. برای برگزاری تمرینات منتظریم تست سوم را انجام دهیم.

وی با بیان این‌که اکنون هفت نفری که تست‌شان مثبت شده است، در قرنطینه به سر می‌برند، گفت: این‌ نفرات هیچ علائم ظاهری نداشتند ولی احتمال این‌که نفرات دیگری از تیم به این ویروس مبتلا شده باشند، وجود دارد. فعلا باید با این شرایط کنار بیاییم، هر چند پا گذاشتن به لیگ برتر با این وضعیت و تمرین نداشتن، سخت است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: همیشه تابع فدراسیون بوده‌ایم و اکنون در چنین شرایطی فدراسیون نیز باید به تیمی مانند صنعت نفت آبادان که به دلیل مشکلات فراوان، تمریناتش را دیر شروع کرد و اکنون نیز سه روزی است تمریناتش به دلیل ابتلای هفت نفر به ویروس کرونا تعطیل شده، توجه کند و بازی‌های ما را به تعویق بیاندازد. وقتی تمرین نمی‌کنیم با چه آمادگی پا به مسابقات بگذاریم؟

وی گفت: نمی‌دانم فردا روزی چه اتفاقی برای تیم نفت خواهد افتاد ولی با این شرایط ما که شانس کسب سهمیه آسیا هستیم، متضرر خواهیم شد. امیدوارم فدراسیون به ما کمک کند زیرا ما توان این‌که مانند سایر تیم‌ها از سوم تیرماه بازی کنیم را نداریم.

سراج خاطر نشان کرد: کار برای صنعت نفت خیلی سخت شده است و باید فکر اساسی برای این شرایط کرد. فقط امیدوارم در تست سوم، نفر دیگری به این ویروس مبتلا نشده باشد. ما واقعا نگران شرایط تیم هستیم و با توجه به این‌که تمرینات را تعطیل کرده‌ایم، دوباره به وضعیت دو هفته پیش که می‌خواستیم تمرینات را آغاز کنیم، برگشته‌ایم. در حال حاضر 16-15 بازیکن سالم داریم که امکان دارد چند نفر از این‌ها نیز به دلیل تمرین کردن با آن هفت نفر، به ویروس کرونا مبتلا شده باشند.

وی گفت: مگر می‌شود در فوتبال نفر به نفر تمرین کرد و بعد برویم مسابقه گروهی بدهیم؟ واقعا امکان چنین چیزی وجود ندارد و نمی‌دانم بر چه اساسی ما باید این‌گونه تمرین کنیم. به هر حال باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: امیدوارم با برگزاری لیگ اتفاقی برای کسی رخ ندهد زیرا اگر اتفاقی بیفتد، آیا می‌توان آن را فراموش کرد و جوابگوی خانواده بازیکنان بود؟ به هر حال ما تنها خودمان نیستیم و ممکن است خانواده‌های‌مان هم درگیر شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
من موندم یک مرد در بین مسئولین باشگاه و کادر فنی وجود نداره که با این شرایط بیاد و قاطعانه بگه بازی نمی کنیم. این سراج که فعلا عشق سرمربیگری داره و فقط میخواد دیده بشه . با این شرایط پس بفرمائید دارید میرید به همه ببازید و بعد بیایید بگید چون هفت بازیکنمون کرونا داشتن نتونستیم نتیجه بگیریم . خدایا مردان واقعی آبادان در جنگ کشته شدن و آبادان امروز افتاده دست عده ای ترسو و منافع پرست . هوادارا هم که در خواب اصحاب کهفن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها