به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

پاشایی: برای جام حذفی بسیار مصمم هستیم

پاشایی: برای جام حذفی بسیار مصمم هستیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط خوب این تیم برای حضور در ادامه لیگ برتر، گفت: به تکرار نتایج خوب گذشته امیدوار هستیم، البته به شرط این‌که مشکلات برطرف شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین پاشایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان در اردوی تهران اظهار کرد: درست است که شرایط‌مان مثل قبل از تعطیلات لیگ نیست اما طی تمریناتی که در یک هفته گذشته داشته‌ایم، مشخص شد که بازیکنان‌مان در دوره قرنطینه بدن‌های خود را نسبتا آماده نگه داشته‌اند و تقریبا از شرایط آن‌ها راضی هستیم و باید تلاش کنیم تا آغاز مسابقات به فرم ایده‌آل نیز دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم و امیدوارم خوبِ گذشته را تکرار کنیم زیرا اعتقاد ما این است که مردم مسجدسلیمان لایق بهترین‌ها هستند. آن‌ها انسان‌های شریفی هستند که در دوران جنگ همه چیز خود را از دست داده‌اند و متاسفانه اکنون از نظر امکانات، کمی در مضیقه هستند و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی، نتایج خیلی خوبی را برای آن‌ها رقم بزنیم. تاکنون نیز هدف‌مان همین بوده است و به نظرم مردم مسجدسلیمان از نتایج راضی هستند و امیدوارم در پایان فصل نتیجه‌ای برای آن‌ها رقم بخورد که در خور شان این مردم باشد.

پاشایی با بیان این‌که به تکرار نتایج خوب گذشته امیدوار هستیم، البته به شرط این‌که مشکلات برطرف شود، گفت: مشکلات تیم‌های نفتی خیلی بیشتر از تیم‌های دیگر است، البته مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان بسیار در تلاش هستند تا این مشکلات را رفع کنند و امیدوارم در ادامه نیز این مشکلات برطرف شوند تا مانعی در مسیر نتیجه‌گیری تیم وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: فاصله ما با تیم‌های بالاسری‌مان آن‌قدر زیاد نیست که نتوانیم به رده‌های بالاتر برسیم اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. هر چند که ما امیدواریم رتبه‌مان را در جدول ارتقا دهیم، ضمن این‌که برای جام حذفی بسیار مصمم هستیم و امیدوارم بتوانیم یک نتیجه تاریخی برای مردم مسجدسلیمان رقم بزنیم. به جز تیم ما، سه تیم حاضر در این مرحله از جام حذفی سابقه حضور در مسابقات آسیایی را دارند. به هر حال امیدوارم بازیکنان‌مان به خودباوری برسند و یک رقابت خوب با حریفان‌مان داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص گله‌مندی برخی باشگاه‌ها نسبت به این‌که چرا یک مرجع مشخص برای انجام تست‌های کرونا وجود ندارد، گفت: باشگاه‌ها حق دارند که گله‌مند باشند زیرا یکسری باشگاه‌ها تست می‌دهند و بعد حرف و حدیثی پیش می‌آید که تست‌هایشان معتبر نیست. به نظر من فدراسیون می‌تواند راهکاری مانند تست ایفمارک را در نظر بگیرد و باشگاه‌ها در یک مکان مشخص تست دهند. در هر صورت باید یک مرجع وجود داشته باشد که خود فدراسیون هم آن‌جا را قبول داشته باشد زیرا با این کار حداقل دیگر حرف و حدیثی نخواهد بود.

وی درباره وضعیت بازیکن تیم‌شان که تست کرونایش مثبت بوده است، عنوان کرد: یک بازیکن و دو عضو کادر پزشکی تیم به کرونا مبتلا شده‌اند و خدا را شکر شرایط خوبی دارند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها