به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

آذری: از بیستم خرداد در اهواز تمرین می‌کنیم

آذری: از بیستم خرداد در اهواز تمرین می‌کنیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوستان گفت: همه تیم‌ها بدانند که شرایط برای تمرین و فوتبال در اهواز مهیا است و ما هم از 20 خرداد در اهواز تمرین خواهیم کرد.

 سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» در خصوص شرایط سلامتی اعضای باشگاه فولاد اظهار داشت: خداراشکر همه اعضای تیم از کادرفنی و بازیکنان در آخرین تست‌هایی که انجام دادیم، شرایط فوق‌العاده خوبی قرار دارند و تمرینات را از سر گرفتند. اردوی تهران‌مان را با توجه به گرمای شدید اهواز یک هفته دیگر تمدید کردیم و از 20 خردادماه در اهواز مستقر می‌شویم و تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در اردوی تهران، اعضای تیم در هتل به چه صورت مستقر شدند؟ تصریح کرد: قبل از انجام تست‌ها تمام بازیکنان در اتاق‌های تک‌نفره بودند و ما 50 اتاق رزرو کرده بودیم. تا امروز هزینه هنگفتی به ما تحمیل شده و البته مجبور هستیم با توجه به شرایط این هزینه‌ها را پرداخت کنیم. بعد از اینکه تست‌های اولیه را دادیم، اتاق‌های دونفره گرفتیم. هر حرفی می‌زنیم یک‌طور تفسیر می‌کنند. می‌گوییم کرونا وضعیت خطرناک دارد ولی اعلام می‌کنند که شیب فوتی‌های کرونا 70 درصد پایین آمده و می‌گویند کاسه داغ‌تر از آش نشویم.

آذری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه فولاد می‌تواند هزینه‌های بالای رعایت پروتکل بهداشتی را پرداخت کند؟ گفت: فولاد هم نمی‌تواند این هزینه‌ها را پرداخت کند و دنبال الحاقیه برای بودجه باشگاه هستیم، اگر حمایت کارخانه نبود نمی‌توانستیم کار کنیم. فکر می‌کنم با توجه به هزینه‌ها باید از بودجه سال آینده‌مان وام بگیریم و البته موافقت این کار را هم باید بگیریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اینکه از فوتبال و باشگاه‌ها حمایت مالی نمی‌شود، تصریح کرد: در این شرایط نه سوبسید خواستیم و نه می‌خواهیم کسی هم سر باشگاه‌ها منت بگذارد. سازمان لیگ با توجه به درآمدهایی که داشته، تمام باشگاه‌ها را بدهکار اعلام می‌کند. این موضوع را به آنها هم گفته‌ام، سازمان لیگ تمام قراردادها و درآمدهایی را که دارد تا وقتی که این درآمدها حاصل نشود به حساب باشگاه‌ها نمی‌گذارد و تمام پول‌ها را به صورت علی‌الحساب به باشگاه می‌دهند که این کار باشگاه‌ها را بدهکار می‌کند. اوج کار سازمان لیگ این بوده که به فرودگاه‌های کشور نامه زده که ورود و خروج تیم‌ها از CIP و VIP انجام شود و به باشگاه‌ها تخفیف بدهند. الان مدیران، سرپرستان و هواداران باشگاه‌ها با هم درگیر هستند و همه پنجه در صورت هم می‌کشند، این به این دلیل است که بزرگتر فوتبال حرفی نمی‌زند و نمی‌گوید که این کار را انجام دهیم.

آذری در خصوص پول‌هایی که از طریق تبلیغات به فوتبال وارد می‌شود، گفت: در یک سال گذشته فدراسیون فوتبال با یک رویه حقوقی جدید وارد این قضیه شده و فعلا از این مبالغ هنگفتی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرارداد بسته است و مطالبه دارند توانسته 18 میلیارد تومان آن را دریافت کند. این مطالبات در قالب قراردادهایی بوده که طرفین قرارداد به دلایل مختلف از پرداخت به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خودداری کردند. حقوق فوتبال مشخص نیست و یک رویه حقوقی و قضایی محکم را باید دنبال کنند و تا این پول‌ها را نگیرند حالا حالا باشگاه‌ها به سازمان لیگ بدهکار هستند.

وی در خصوص اساسنامه جدید که گفته می‌شد با نظر اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به فیفا ارسال شد، تصریح کرد: اعضای مجمع چه زمانی در خصوص اساسنامه نظر داده‌اند؟ یک نامه زدند که پیشنهادات‌مان را بفرستیم، وقتی که پیش‌نویس تهیه ‌شد قرار شد که برای اعضای مجمع بفرستند که این کار انجام نشد. آقای نبی با توجه به اینکه تجربه‌اش در فوتبال زیاد است پیشنهادات ما را گرفت ولی ما می‌خواهیم ببینیم چند درصد از پیشنهادات ما در اساسنامه اجرا شده است؟ وقتی منِ بی‌سواد 30 مورد ایراد از اساسنامه می‌گیرم طبیعی است کسانی که در فیفا نشسته‌اند و کار اجرایی اساسنامه را می‌کنند 80 مورد ایراد از اساسنامه بگیرند و مشخص است که چقدر اساسنامه ایراد دارد. تمرکز اصلی فیفا روی این است که چرا در آگوست 2019 که نمایندگان فیفا و AFC آمدند شما یک اساسنامه لحاظ کرده بودید آن را برای ما نفرستادید و چرا یک اساسنامه جدید برای ما تنظیم می‌کنید و فرستادید و چرا همان اساسنامه‌ای که با هماهنگی نمایندگان فیفا و AFC تنظیم شده است را نفرستادید.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال ادامه داد: این شبهه برای ما وجود دارد که پیشنهاداتی که گرفتند شاید اعمال نشده و پیش‌نویس آن را به ما ندادند و اساسنامه ارسال شد. نوشتن اساسنامه در فدراسیون فوتبال متولی دارد و کمیته تدوین هست که این کار را انجام دهد، اینکه پیشنهادات ما به چه شکل در اساسنامه گنجانده شده است را خبر نداریم، شاید ما اشتباه کنیم و پیشنهاد اشتباه دادیم، ولی در هر صورت پیش‌نویس اساسنامه را ما ندیدیم.

آذری درباره صحبت‌هایی شب گذشته در تلویزیون انجام داده است، عنوان کرد: شب گذشته در برنامه‌ تلویزیونی حضور داشتم که افشین پیروانی هم حضور داشت.  گفتم که خون فوتبالیست‌ها از مردم این مملکت رنگین‌تر نیست ولی باید یک مقایسه کنیم بین مردم سراسر جهان که در ارتباط با کرونا فوت می‌کنند. در ایران یک فوتبالیست جوان که در سوپرمارکت کار می‌کرد فوت می‌کند، ببینید چه موج رسانه‌ای پیش می‌آید. من گفتم اگر یک فوتبالیست فوت کند بازتاب رسانه‌ای زیادی خواهد داشت و نگفتم فوت مردم عادی اهمیت ندارد. ارزش جان هر کس دست خداوند است و من ارزش‌گذاری نمی‌کنم، یک برداشت اشتباه بود که از صحبت‌های من شد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با استقلال در اهواز بازی می‌کنید؟ گفت: 20 خرداد در خوزستان مستقر می‌شویم و امروز هم با استاندار خوزستان یک جلسه دارم. همه تیم‌ها بدانند که از 20 خرداد در اهواز تمرین می‌کنیم و در این چند روز هم به دلیل گرمای هوا نمی‌توانستیم در اهواز تمرین کنیم. همه تیم‌ها بدانند که شرایط برای تمرین و فوتبال در اهواز مهیا است. ما هم دوست داریم فوتبال ادامه داشته باشد ولی نمی‌خواهیم بهای سنگینی داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
آقای آذری لطفا شما و آقای نکونام بفرمایید که هدف شما از لیگ امسال با وجود امکاناتی که باشگاه فولاد در اختیار شما گذاشته چه می باشد، این رو بدونید که ما اهداف کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت داریم،اینکه نکونام مصاحبه میکنه و میفرماد مانگاهمون بازی به بازیست بله درسته بایدهم اینطور باشه و پله به پله این میشه کوتاه مدت،یه زمانی می بینید فلان باشگاه با نگاه به پتانسیلی که داره میگن ما میانه جدول و عدم سقوط در برنامه ماهست ولی آقای علی محمدی به شما عرض میکنم ،کادر و مربیان منتسب شما محافظه کاری میکنن ،همه فوتبالی ها مستحضرن که همیشه باید دست بالا گرفت مثل اینکه این فولاد باید بگه ما به دنبال قهرمانی هستیم، آیا فولاد ظرقیتت اینا را ندارد، آیا سهمیه گرفتن با این فولاد کار بزرگی است که اگر هم محقق شود بازهم در سال اول نکونام هم مثبت است، صحبت های اینجانب بازهم عرض میکنم بنابر ظرفیت هایی است که باشگاه فولاد دارد، لطفا وعدهای سالهای آینده را ندهید،تمام تمرکزتان با فولاد باشد،آقای آذری شما و همکارنتان دل شیر داشته باشید و بفرمایید ما دنبال قهرمانی هستیم چون ابزارش هست اما اراده ای وجود نداره، به کم قانع نباشید، ناامید هم نباشید،بحث کرونا هم الان براهمه وجود داره همون کارخانه بزرگ فولاد کلی مشغول بکار هستن، دیگرمشاغل هم به همین شکل، باید مبارزه کرد و ادامه داد،اگر بنابر تعطیلی هستش باید کل مشاغل تعطیل بشن چون خون فوتبالیستا سرخ تر نیستش اینکه هم بدون تماشاگر برگزار بشه برای کل تیمها یکسانست، ماهم دوست داریم در اهواز بازی برگزار بشه، اما از حالا خودتان را برای تمامی شرایط برگزاری آماده کنید، پیروز و موفق باشید ، قدرتمند به راهتان ادامه بدین
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
قبل ازعیداگه بازی فولادواستقلال برگزارمیشدباتوجه به آماده بودن فولادوبازی روانی که انجام میداداحتمال پیروزی فولادبسیاربالابود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها