به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

سراج: امیدوارم لیگ پایان تلخی نداشته باشد

سراج: امیدوارم لیگ پایان تلخی نداشته باشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم لیگ نوزدهم پایان تلخی نداشته باشد و سلامتی کسی به خطر نیفتد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهنام سراج در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: برخی تیم‌ها پیش از این‌که جواب تست کرونای تیم‌شان اعلام شود، تمرینات‌شان را آغاز کردند ولی ما تمرینات‌مان را شروع نمی‌کنیم تا این‌که جواب تست به دست‌مان برسد زیرا نمی‌خواهیم خدای ناکرده کسی دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: با از سرگیری لیگ در چنین شرایطی، کار سختی در پیش داریم اما چه کار می‌توانیم کنیم و باید طبق برنامه فدراسیون پیش برویم. هر چند که ما معتقدیم سلامتی بازیکنان از برگزاری لیگ مهم‌تر است اما مجبوریم بازی کنیم ولی این خواسته قلبی‌مان نیست. سلامتی مهم‌تر است و نباید به خاطر فوتبال، احساسی تصمیم بگیریم. شرایط از نظر کاری به نفع ما است اما همیشه گفته‌ام برگزاری مسابقات از نظر سلامتی به سود ما نیست و من راغب به از سرگیری مسابقات نیستم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: برنامه‌های خود را برای حضور در ادامه لیگ به باشگاه اعلام کرده‌ام و واقعا رفتن به اردو آن هم طبق پروتکل‌هایی که فدراسیون اعلام کرده است و این‌که هر بازیکن باید یک اتاق جداگانه داشته باشد و موارد دیگر، هزینه هنگفتی بر دوش باشگاه‌ها می‌گذارد و برای باشگاهی که خود نیز مشکل مالی دارد، بسیار سخت است. بر این اساس نیز تمرینات‌مان را در آبادان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: متاسفانه آمار مبتلایان در خوزستان در چند روز گذشته بالا بوده و وضعیت استان قرمز است و ما مانده‌ایم با شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی چگونه تمرین کنیم. البته قرار است ستاد ملی مبارزه با کروناویروس امروز ششم خردادماه، جلسه‌ای برگزار کند و شاید تصمیم دیگری در مورد برگزاری لیگ بگیرند. در حال حاضر تیم‌های گل‌گهر و تراکتور از نظر کرونا به مشکل برخورد کرده‌اند و این در حالی است که برخی تیم‌ها یکی دو جلسه تمرین داشته‌اند و حالا فکر کنید وارد دور جدی تمرینات و مسابقات شویم که در آن وضعیت، قطعا سرایت این ویروس بیشتر خواهد شد.

سراج بیان کرد: امیدوارم برگزاری این لیگ پایان تلخی نداشته باشد و سلامتی کسی به خطر نیفتد زیرا اگر خدای ناکرده یک بازیکن مبتلا شود و بعد هم خانواده او درگیر شوند، به هیچ قیمتی نمی‌توان این اتفاق را جبران کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها