به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرحانی: در آبادان پول آب معدنی هم نداریم

فرحانی: در آبادان پول آب معدنی هم نداریم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از تصمیم مسئولان سازمان لیگ برای شروع مجدد لیگ برتر فوتبال گلایه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، کاظم فرحانی درباره مشخص شدن زمان شروع دوباره لیگ برتر فوتبال گفت: تمرین در این شرایط برای تمام نفرات و تیم ها خطرناک است. رختکن ما 35-40 متری است. اگر 30 بازیکن و مربی برای تمرین در رختکن حاضر شوند، آیا اتفاقی نمی‌افتد؟

مربی صنعت نفت آبادان درباره احتمال انتقال تمرینات این تیم به شهرهای دیگر تصریح کرد: از لحاظ مالی مشکل داریم. حساب کنید تیمی که در شهر خودش برای تهیه یک آب معدنی مشکل دارد، چطور باید پول هتل، ایاب و ذهاب و زمین تمرین را در یک شهر دیگر بدهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
پس مرد باشید از بازیها بکشید بیرون . این اژدرهای بی خاصیت کجا هستن که نمیان جلوی فرمانداری و به فرماندار بگن چر پول باشگاه رو که ماههای در حساب فرمانداری را آزاد نمیکنه؟. خجالت بکشید همتون دروغ میگید چطور نفت مسجدسلیمان تونست ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان بده ولی این باشگاه هنوز ننوشته پرداختی بازیکنان شریف و زحمتکش صنعت نفت را به ۶۰ درصد برسون . همتون فقط بفکر خودتون . آبادان توسط مدیریتهای نالایق و مافیایی اداره میکنه همان مدیریتی که دوباره رفتن و شهرداری رو که بخاطر ناتوانی کنارگذاشته بودن دوباره بیاره و شهردار آبادان بکنه . دیگه از آبادانی بودن خود خجالت زده هستم که اینقدر بی عرضه هستیم و نشسته ایم کربلایی که بخوان سرمون بیارن و فقط سکوت میکنیم و نق میزنیم . مجازند جوانان غیور آبادان که شهید شدن و این شهرو با خودشون بما دادن تا بدیم بدست مدیران و افراد نالایق و مافیایی و لامذهب .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
چرا همه از خريد اب معدني ميگن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها