به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تهیه بسته‌های حمایتی توسط هیات‌های ورزشی

تهیه بسته‌های حمایتی توسط هیات‌های ورزشی

خوزستان اسپورت- بسته های حمایتی هیات‌های تیراندازی و کاراته استان خوزستان برای پزشکان و پرستاران بیمارستان رازی اهواز جهت مقابله با "کرونا" ارسال شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت هیات کاراته استان جهت حمایت از پزشکان و پرستاران که در خط مقدم سلامت جامعه در برابر ویروس کرونا در حال مبارزه هستند، بسته های حمایتی خود را شامل هزار دست لباس محافظتی کادر درمان و همچنین بسته های ماسک و ژل ضدعفونی کننده، به بیمارستان رازی اهواز که این روزها محل پذیرش بیماران کرونایی است، ارسال کردیم.

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که "خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد"، گفت: در این راستا هیات تیراندازی خوزستان نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان، تعداد زیادی بسته‌های معیشتی را فراهم کرده و درصدد توزیع آن ها بین مناطق محروم و کم بضاعت استان خوزستان است.

رییس هیات تیراندازی خوزستان در پایان عنوان کرد: از مدیرکل ورزش خوزستان و همه خیرین و کسانی که در این راه خداپسندانه ما را همیاری کردند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم و زندگی همه افراد به شرایط عادی برگردد.

تهیه بسته‌های حمایتی توسط هیات‌های ورزشی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
منتخب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
درود به همه شما
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها