به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

نورمحمدی: کرونا هیجان مسابقات را از بین برد

نورمحمدی: کرونا هیجان مسابقات را از بین برد

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که بیماری کرونا هیجان و حساسیت لیگ برتر ایران را در این فصل، به‌صورت کامل از بین برد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با وضعیت فعلی نفت مسجدسلیمان در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما مثل تیم‌های دیگر است و فعلا تمرین گروهی نداریم. باید به صورت انفرادی و طبق برنامه کادر فنی تمرین کنیم تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد. این وضعیت برای همه تیم‌ها و بازیکنان خسته کننده است.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از آینده لیگ برتر چیست تصریح کرد: در این خصوص نظر ستاد مبارزه با کرونا مهم است و باید دید شرایط کنترل این بیماری چگونه جلو خواهد رفت. این بیماری به صورت کامل، هیجان و حساسیت لیگ برتر را از بین برد و اگر هم قرار باشد بازی‌‌ها را ادامه دهند احتمالا بدون تماشاگر خواهد بود.

نورمحمدی در ارتباط با شرایط خوب تیمش در مسابقات لیگ امسال یادآور شد: امسال بر خلاف پیش‌بینی ها نتایج خوبی گرفتیم و این به خاطر زحمات بازیکنان و درایت کادر فنی بود. مطمئناً اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد شرایط بهتری داشتیم که متاسفانه مسابقات تعطیل شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها