به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نظرات مدیرعامل نفت درباره ادامه لیگ نوزدهم

نظرات مدیرعامل نفت درباره ادامه لیگ برتر

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که به نظرم باید لیگ نوزدهم را نادیده بگیرند، گفت: اگر مسابقات را در شرایطی که با شیوع کروناویروس مواجه‌ایم، برگزار کردیم و قهرمان لیگ هم مشخص شد، آیا تعیین قهرمان از سلامتی مردم، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم‌تر است؟

به گزارش خوزستان اسپورت، مهران نصیریان دوست در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص صحبت هایی درباره چگونگی اتمام فصل نوزدهم فوتبال، اظهار کرد: اکنون بحث شیوع ویروس کرونا، یک بحث جهانی است و همه درگیر آن هستند و طبیعتا باشگاه های فوتبال نیز درگیر شده اند. به نظرم جان تمام انسان ها از جمله فوتبالیست ها و افراد مرتبط با فوتبال اهمیت بسیاری دارد و نمی شود با برگزاری فوتبال در حالی که همچنان در گیر و دار این ویروس هستیم و به مرحله کنترل هم نرسیده ایم، جان کسی را به خطر بیندازیم.

وی بیان کرد: برای از سرگیری لیگ برتر فوتبال نیز باید ببینیم که نظر ستاد پیشگیری از کروناویروس در ورزش چیست و آیا این ویروس فروکش می کند یا خیر. فکر می کنم باید تا خردادماه منتظر این مهم باشیم. اگر واقعا تا خردادماه توانستیم این ویروس را کنترل کنیم، می توانیم در یکی از استان ها که شیوع این ویروس به حداقل رسیده است، مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره انتخاب تیم های اول تا چهارم لیگ، بدون ادامه مسابقات نیز گفت: به نظرم باید لیگ نوزدهم را نادیده بگیرند و تیم هایی که در لیگ فعلی حضور دارند، در لیگ بیستم نیز با هم به رقابت بپردازند و این کار برای لیگ یک هم انجام شود. زیرا اگر بخواهند مسابقات را مردادماه برگزار کنند و باتوجه به این که تیم ها زمان زیادی بدون تمرین بوده اند و باید مجددا وارد فاز بدنسازی شوند و بعد هم مسابقات به صورت فشرده برگزار شود، این مهم هم برای بازیکنان خطراتی را به دنبال دارد و هم این که برگزاری لیگ بیستم، تحت شعاع قرار خواهد گرفت.

وی افزود: به هر حال بازیکنان و اعضای کادرفنی، جزو سرمایه های ما هستند و اگر مسابقات را در این شرایط برگزار کردیم و قهرمان لیگ هم مشخص شد، آیا تعیین قهرمان از سلامتی مردم، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم‌تر است؟ و کلا با تعیین قهرمان لیگ، قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ فوتبال، زمین چمن و لیگ همیشه هست اما ممکن است در این شرایط تصمیمی بگیریم که بر اساس آن، شیوع ویروس کرونا بیشتر یا خدای نکرده یک بازیکن به این ویروس مبتلا شود و برای مان سال ها پشیمانی در بر داشته باشد.

نصیریان دوست ادامه داد: به نظرم لیگ ادامه پیدا نکند، منطقی است و البته باید از دستورات ستاد ملی مبارزه با کروناویروس تبعیت کنیم و باید ببینیم در ادامه، این ویروس در ایران سیر صعودی یا نزولی دارد و بعد هم با حضور باشگاه ها و افراد صاحب نظر در مورد فوتبال تصمیم گیری کنیم.

وی تاکید کرد: اگر هم بخواهیم لیگ را بدون حضور تماشاگر برگزار کنیم، اصلا این فوتبال جذابیتی نخواهد داشت. ما  فوتبال را برگزار می کنیم تا هواداران به استادیوم بیایند و این رشته باعث شور و نشاط مردم یک جامعه شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه، عنوان کرد: در حال حاضر همه ملزم به رعایت نکات بهداشتی و همان فاصله گذاری اجتماعی هستیم تا شرایط بهبود وضعیت و سیر نزولی این ویروس در کشورمان فراهم شود.

وی درباره نحوه پرداخت دستمزد بازیکنان باتوجه به تعطیلی لیگ هم گفت: اگر قرار شد، لیگ در همین جا تمام شود، به نظرم باید دستمزد بازیکنان طبق تعداد بازی های انجام شده، پرداخت شود و این عادلانه ترین تصمیم است. ضمن این که خود بازیکن هم باید این موضوع را مدنظر داشته باشد که در شرایط فعلی، باشگاه ها درآمدزایی نداشته اند و باشگاه ها را درک کنند.

وی همچنین درباره تاثیر نبود رییس در فدراسیون فوتبال بر نحوه تصمیم گیری ها در شرایط فعلی، عنوان کرد: صد درصد این موضوع تاثیرگذار است. وقتی یک فدراسیون، سرپرست داشته باشد، او نمی تواند در سطح کلان، تصمیماتی را اتخاذ کند. باید مجمع زودتر درخصوص تعیین رییس فدراسیون تصمیم بگیرد و فدراسیون از بلاتکلیفی خارج شود. همچنین باید تغییراتی در اساسنامه فدراسیون ایجاد شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
0
ببینید دوستان در لیگ سپاهان سومه استقلال چهارم و نفت مسجدسلیمانم امیدوار چون در جام حذفی
حالا استقلال باید در جام حذفی با سپاهان بازی کنه اگه برد سپاهانو استقلال میاد با نفت مسجدسلیمان بازی کنه اگر به مسجدسلیمان باخت که تیم استقلال رده چهارم میمونه و به اسیا ممکن راه پیدا نکنه و اگر مسجدسلیمانو برد به عنوان تیم سوم یا چهارم همراه سپاهان پلی اف میره و اینجا ما میتونیم با دو بازی سهمیه را مشخص کنیم حتی اگر سپاهان اس و نفت زد بازم دو تیم سپاهان و اس میرن پلی اف ولی اگر بخواهیم جام حذفی را کامل انجام بدیم تیم اول جام حذفی مشخص بشه و ممکنست اس و سپاهان از پلی اف رها بشن و اگر پرسپولیس یا تراکتور قهرمان بشند تاثیری به حال سپاهان و استقلال ندارد ولی اگذ مسجدسلیمان قهرمان بشه استقلال از راهیابی به اسیا باز خواهد ماند حالا ببینیم فدراسیون چه تصمیمی میگیرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها