به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

مجدمی: همچنان برای کسب سهمیه شانس داریم

مجدمی: تمرین در خانه خیلی سخت است

خوزستان اسپورت- هافبک تیم صنعت نفت آبادان با بیان این که دلم برای فوتبال تنگ شده است، گفت: امیدوارم برای ادامه فصل نوزدهم فوتبال به صورتی تصمیم گیری شود که هیچ تیمی از جمله نفت آبادان متضرر نشود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسلم مجدمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از آخرین دیداری که در لیگ نوزدهم برابر سایپا داشتیم، به دلیل شیوع کروناویروس، لیگ برتر فوتبال هم تعطیل شد و در حال حاضر به صورت انفرادی و در خانه تمرین می کنیم. شرایط تمرین در خانه خیلی سخت است و البته کادرفنی نیز بر نحوه تمرینات از دور نظارت دارند ولی فکر نمی کنم که تمرین در خانه چندان تاثیری داشته باشد.

وی بیان کرد: به نظر من مسئولان باید درخصوص لیگ برتر تصمیم گیری کنند تا هم تکلیف ما بازیکنان و هم باشگاه ها مشخص شود. به دلیل بلاتکلیفی نیز مجبوریم که در خانه تمرین کنیم که این تمرینات هم مورد دلخواه نیستند و صددرصد با تمرینات گروهی و زیر نظر مربیان متفاوت است.

این بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: تصمیم در مورد چگونگی اتمام لیگ نیز با مسئولان مربوطه است اما اگر بخواهند خودشان قهرمان را مشخص کنند، پس تکلیف دو تیم سقوط کننده چه خواهد شد؟ از طرفی هم اگر بخواهند لیگ را ادامه دهند، حداقل باید سه چهار هفته به تیم ها فرصت دهند تا دوباره به بدنسازی بپردازند و از سویی مطمئنا بازی ها فشرده برگزار خواهد شد که این موضوع حتما مصدومیت بازیکنان را به همراه خواهد داشت. ضمن این که لیگ بیستم نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

وی گفت: به هر حال تصمیم در مورد لیگ نوزدهم نیازمند کارِ کارشناسی است تا هیچ تیمی از جمله صنعت نفت آبادان متضرر نشود زیرا تیم ما نیز همچنان برای کسب سهمیه شانس دارد.

مجدمی در ادامه با بیان این که دلم برای فوتبال و هواداران صنعت نفت، تنگ شده است، عنوان کرد: نفت در نیم فصل اول لیگ نوزدهم، یک فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشت، البته از نظر مالی ضعیف بودیم و فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. در هر صورت امیدوارم در صورت ادامه لیگ، بتوانیم با قدرت کارمان را ادامه دهیم.

وی با تشکر از کادر درمان که با تمام وجود در خط مبارزه با ویروس کرونا به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند، افزود: در این شرایط سخت باید همدل باشیم و امیدوارم مردم به توصیه مسئولان مبنی بر ماندن در خانه توجه کنند زیرا در چنین شرایطی است که می توانیم بر این ویروس غلبه کنیم.  

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
جناب فرماندار محترم آبادان چرا چک ده میلیاردی صنعت نفت را امصا نمیکنید. مگه شما نمی گفتید صنعت نفت خط قرمز شماست پس چرا چک را امضا نمیکنید . شاید اطرافیان شما میخواهند از طریق نگه داشتن این پول در بانک و یا هرجای دیگه ای که قرار داره سودهای کلان اونو بدست بیارن و از اینراه بنوعی خود را تطمیع کنن.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
روی صحبت من به مدیران نالایق تیم صنعت نفت آبادان است ماههاست بازیکنان این تیم نجابت میکنند باتمام توان باکمترین درصد دریافت درلیگ برتر بخاطر نام بزرگ این تیم ومردم آبادان تیم رادرجایگاه بسیار خوبی قراردادند آقایان شما چرا ازسکوت ونجابت آنها سواستفاده میکنید چرا هیچ پرداختی به آنها انجام نمیشود گویا شما که حقوق بگیر شرکت نفت هستید یادتان رفته بازیکنان هم خرج وزندگی دارند هزینه دارند شما مدیر نیستید دشمنان قسم خورده این شهروبازیکنان وتیم هستید چرا اینقدر سیاه کاری وفریب شما به چی اعتقاد دارید کم کم باعث نفرت عمومی از مجموعه خودتان شدید آقایان حق وحقوق بازیکنان را زودتر بدهید این چه نوع مدیریتی است ؟ واقعا مگر یک بازیکن جز فوتبالش درآمد دیگری دارد تیشه به ریشه صنعت نزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
مدیران منتصب تهران کارمندان متعهد به وزیر نفت بداد بازیکنان تیم صنعت نفت باشید پس چی شد واریز پول وحق ودستمزد اونا مگر آنها خرج ندارند؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها