به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

تمرینات خانگی ملی‌پوش آبادانی برای المپیک

تمرینات خانگی ملی‌پوش آبادانی برای المپیک

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش آبادانی دارنده مدال برنز وزنه‌برداری جهان به سهم خود از مردم خواست علاوه بر رعایت نکات بهداشتی برای عبور از بحران شیوع کرونا در خانه بمانند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدایوب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این شرایط که سالن‌های ورزشی تعطیل شده‌اند، ورزشکاران برای حفظ آمادگی جسمانی خود باید در خانه تمرین‌ کنند.

وی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم از انتشار این ویروس به خوبی جلوگیری کنیم باید قرنطینه خانگی را که بهترین و موثرترین راه پیشگیری از کرونا است رعایت کنیم.

این وزنه بردار آبادانی افزود: بهترین درمان پیشگیری است و بهترین پیشگیری هم در رابطه با ویروس کرونا در کشور پرهیز از حضور در اجتماعات است.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت خود برای حضور در مسابقات المپیک گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک توکیو است آماده می‌شوم و با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی و اردوی تیم ملی تمرینات خود را به صورت روزانه در منزل انجام می‌دهم.

موسوی تصریح کرد: ورزشکاران الگوهای خوبی برای جامعه هستند و به توصیه‌های آنها توجه می‌شود بنابراین باید خود در انجام توصیه‌های بهداشتی پیش قدم شوند و با افراد جامعه برای رعایت امور بهداشتی و در خانه ماندن صحبت کنند.

وی از شهروندان خواست به بهداشت فردی بیشتر توجه کرده و از تردد به خصوص در اماکن عمومی خودداری کنند، از مردم انتظار داریم که دست به دست هم دهند تا این ویروس را برای همیشه ریشه کن کنیم.

ویروس کرونا یا کووید 19 نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از 150 کشور جهان سرایت کرده است.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا درخوزستان تا صبح روز چهارشنبه 28 اسفندماه طبق اعلام رسمی مسئولان 359 نفر است که از این تعداد 45 نفر فوت کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
موفق باشی قهرمان .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها