به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

اصفهانی: پیگیر شکایت از اسکوچیچ به فیفا هستیم

اصفهانی: پیگیر شکایت از اسکوچیچ به فیفا هستیم

خوزستان اسپورت- رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: رفتار دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در قبال مکاتبات و ایمیل‌های ما حرفه‌ای نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری شکایت از دراگان اسکوچیچ به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: اسکوچیچ در توافقنامه‌ای که با صنعت نفت امضا کرد، باید برای حضور در تیم ملی 140 هزار دلار به باشگاه ما بدهد اما بعد از این اتفاق، پاسخ ایمیل‌های ما را نداد. ما هم به فیفا شکایت کردیم.

وی ادامه داد: باشگاه صنعت نفت مهلتی را برای اسکوچیچ تعیین کرده بود که این فرصت تمام شد. یک مدت هم منتظر ماندیم تا اسکوچیچ از سفر و دیدار با لژیونرها به ایران برگردد که بازهم اتفاقی رخ نداد. وقتی دیدیم به هیچکدام از ایمیل‌های ما پاسخی نداد، شکایت به فیفا را پیگیری کردیم. فرهنگ حرفه‌ای این‌طور است که اسکوچیچ حداقل باید جواب ایمیل‌ها را بدهد.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا این باشگاه برنده این پرونده در فیفا می‌شود؟ تصریح کرد: همه چیز در توافقنامه ما با اسکوچیچ شفاف است.

نصراصفهانی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت گفت: اسپانسرها هنوز نتوانسته‌اند باشگاه را از نظر مالی تغذیه کنند و برای این هفته قول همکاری داده‌اند. امیدواریم بتوانیم پولی به بازیکنان و اعضای تیم بدهیم تا شرمنده آنها نشویم. پنج ماه است که پولی به اعضای تیم نداده‌ایم و پرداختی ما در مجموع 30 درصد بوده است.

وی درباره نامشخص بودن زمان از سرگیری مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان را ترخیص کرده‌ایم. از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم خواستیم تا در یک بازه زمانی مشخص پیش از آغاز مجدد لیگ، اطلاع بدهند تا بتوانیم تمرینات را شروع کنیم. ما قبلاً هم به خاطر این وضعیت از فدراسیون به صورت مکتوب خواسته بودیم لیگ را برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان تعطیل کنند. الان هم تابع وزارت بهداشت و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
0
آقای اصفهانی شما هم حرفه ای عمل نکردی و احساسی رفتار کردید، به مربی رضایتنامه دادی و تیم رو به حاشیه بردی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
0
سلام به نظرخودتون بااین وضعیت شماها باید تیمداری کنید یک باشگاه با کل بازیکنانش رو معطل چی کردید اگر تیمداری اینه عمه ی منم میتونه درلیگ برتر تیمداری بکنه شماها همه چیزرو به سخره وخنده گرفتید هم هوادار تیم رو هم کل باشگاه واعضای تیم رو شما امسال دیگه سنگ تموم گذاشتید در سهل انگاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
اگرواقعی میخواهید پیگیری کنید بهترین زمان را دارید چون تمام مسابقات تعطیله وتیم ملی هم که بدون مربیه فیفا خیلی سریع رای میده ومیشه پول را از اسکوچیچ گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها