به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

آذری: برای انجام مسابقات تابع قوانین هستیم

آذری: برای انجام مسابقات تابع قوانین هستیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: شاید کسانی که برنامه لیگ را ارائه کرده‌اند با مسئولان بهداشتی جلسه داشته‌اند و از کنترل ویروس کرونا، اطمینان حاصل کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با میزان در ارتباط با اعلام برنامه هفته بیست‌ و دوم تا بیست و چهارم و یک مسابقه معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 99-98 از سوی سازمان لیگ، اظهار داشت: قبلا هم این برنامه اعلام شده بود، اما باید دید در تاریخ 14 فروردین‌ماه که تاریخ شروع هفته بیست و دوم اعلام شده، فضای کشور از نظر کنترل شیوع ویروس کرونا، چگونه است.

وی در خصوص ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، تصریح کرد: ادامه مسابقات لیگ برتر مستلزم کنترل ویروس کرونا است و باید تا آن زمان شرایط بهتر شود. شاید کسانی که این برنامه را ارائه کرده‌اند با مسئولان بهداشتی و پزشکی کشور جلسه داشته‌اند و از کنترل ویروس کرونا تا آن زمان مطمئن هستند. به هر حال حرف آخر را مسئولان بهداشتی و پزشکی کشور می‌زنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیرامون موضع این باشگاه در ارتباط با اعلام برنامه هفته بیست دوم لیگ، افزود: ما برای برگزاری مسابقات مشکلی نداریم و تابع قوانین هستیم، هر تصمیمی که گرفته شود به همراه کنترل شرایط، ما تابع هستیم.

آذری در پایان در مورد مصدومیت ایوب والی، خاطرنشان کرد: رباط صلیبی والی پاره شده و متاسفانه این بدترین خبر برای ما است. والی یک لیدر در تیم ما بود و پرکردن کردن جای او غیرممکن است، اما جوان‌های تیم باید تلاش کنند جای او پر شود و والی را الگوی خود قرار دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها