به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

آذری: اساسنامه هنوز در دولت تصویب نشده است

آذری: اساسنامه هنوز در دولت تصویب نشده است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تاج تلاش زیادی برای اصلاح اساسنامه کرد و حتی برای تصویب آن در تمامی کمیسیون های مربوطه شرکت کرد و فقط تایید نهایی در صحن دولت مانده بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اتفاقات برنامه شب گذشته فوتبال برتر اظهار داشت: در خصوص مسئله اصلاح اساسنامه و شرایط انتخابات فدراسیون، شب گذشته با آقای تاج گفت و گو کردم. البته بیشتر می‌خواستم جویای احوالش باشم. با این وجود، در این تماس تلفنی نکات مهمی مطرح شد.

وی افزود: تاج تلاش زیادی برای اصلاح اساسنامه کرد و حتی برای تصویب آن در تمامی کمیسیون های مربوطه شرکت کرد و فقط تایید نهایی در صحن دولت مانده بود. مذاکرات خوبی در آن مقطع صورت گرفت اما در نهایت این اساسنامه هنوز در دولت تصویب نشده است. با این وجود، هنوز به عنوان نایب رئیس AFC عضو مجمع فدراسیون است و در موضوع اصلاح اساسنامه هم می‌تواند کمک کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: بر اساس پیگیری هایم، فدراسیون به صورت کلی با توجه به پرداختی به ویلموتس، 51 میلیارد بدهی دارد و اندوخته دوران او هم 8 میلیون دلار در فیفا است که با توجه به قیمت ارز، حدود 100 میلیارد می‌شود. این مبالغ می‌تواند مشکل بدهی‌های فدراسیون را حل کند. به هر ترتیب، امیدوارم تاج هرچه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاورد و در مجمع بعدی پیرامون اصلاح اساسنامه یا انتخابات حاضر باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی
|
United States of America
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
آقای آذری از روزی که اومده فولاد متاسفانه فقط درباره تیم های اصفهانی صحبت میکنه و فدراسیون فوتبال چرا ایشون تمرکزش رو نمیذاره باشگاه فولاد مگه از فولاد پول نمیگیره ولی از تیم های اصفهانی و فوتبال اصفهان داره تو فضای مجازی دفاع میکنه هیچ کس هم تو مدیران شرکت فولاد بهش تذکر نمیده!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
0
به قول سیاوش خان بختیاری زاده که هفته قبل توی مصاحبه ای گفته بود بهتره آقای آذری در مورد مباحث مربوط به فدراسیون وتیم های سایر استان ها اظهارنظر نکنه وتمرکزشو رو تیم فولاد بذاره
فولادی
|
Germany
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
0
واقعیت امر اینکه ایشون بیشتر دنبال مطرح کردن خودشه و باشگاه فولاد رو داره هزینه میکنه، آقای آذری شما در مقابل فولاد مسوولین و باشگاه داره برا شما هزینه میکنه، لطف کنید ۶ دانگ حواستون رو معطوف فولاد کنید، این همه مصاحبه نکنید ای کاش برای هم فولاد می بود، ابتدا فصل راجب قضایای ذوب آهن بود بعدش راجب مدیرعاملی استقلال، الان هم که مدتهاست گیر دادینه به اساسنامه فدراسیون و مسوولینش ، آقای آذری چرا اون همه سال که توی هییت ریسه بودین اقدامی نکردی، یعنی تا زمانی که همشهری خودتون (تاج) مصاحبه ای نمیکردین ،خیلی آماتورن این رفتارا، دیشب همه دیدیم که نتونستی مقابل آقای نصیرزاده حرف منطقی بزنید، شما اصلا تمرکز روی مدیریت فولاد ندارید، وقتی نمی تونید مربی بزرگسالت رو مجاب کنی که بازیکنهای تیم امید رو نبره برای یک بازی دوستانه و همرا تیمش نره کرمان بعد شکست بخوره این مدیریته !!! آقای نکونام دفاع وسط گرفتن (بن یاسین) اردنی، دریغ از یک بازی بعد نیم فصل عذرش رو میخاین ،۳ ملیارد پول زحمت کشیده پرسنل مجتمع فولاد رو حروم میکنید حاضر نیستین مربیت رو بازخواست کنی ، استانی که کلی دغدغه داره ، به این روشها علی ماشاءالله ضربه مالی میزنید ، مدیریت نمکنید، بعد این همه نیم فصل نفر میگیرید یعنی کمتر از قهرمانی و نایب قهرمانی نباید برای فولاد باشه، آقای آذری چشمها را باید شست، طوری دیگر باید دید، بالاخره رفتار شما در خور شان یک مدیر باشگاه فولاد نیست ،انتظار داریم که مجموعه خودتون رو مدیریت کنید، یادتون باشه مدیرعاملی فولاد خیلی جایگاهش بالاست ، بالاتر از سرمربی ، لطفا در نشست برخاستت و جلساتت تجدید نظر کن ، زشته برا مدیر باشگاه فولاد جلسه بگیره با بعضی افراد که سوابق خوبی ندارن، باور کنید خیلی از آدمهای مجهول الهویه اجازه نمی داشتن از جلوی باشگاه فولاد عبور کنن. بهتره است که ذهنتون رو معطوف باشگاه فولاد کنید و از جناب آقای مهندس علی محمدی خواهش میکنیم که با خیلی از رفتارهای سخیف برخورد کنند، چون واقعا ایشون از مدیرهای نمونه جهادی کشور هستن و دوست دارن که مدیر تیمش فقط به فولاد بپردازه مثل خود ایشون که همه دغدغش شده منطقه محروم کوت عبدالله که ما واقعا متشکرش هستیم و ان شاءالله ایشون درآینده برای باشگاه فولاد مدیر بومی گزینش کند، سرمایه های استانی خودمون بهترینن، حداقل تمام وقت و فکرشون میشود فولاد (ومن الله توفیق)
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها