به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی استان تا پایان سال

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی استان تا پایان سال

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: براساس اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا تمام اماکن ورزشی استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس یاد شده و حفظ سلامت ورزشکاران تا پایان امسال تعطیل خواهند بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، افشین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هشتم تا شانزدهم اسفند اماکن ورزشی خصوصی و دولتی استان تعطیل اعلام شده بودند.

وی با بیان اینکه حدود 50 هیات ورزشی در استان فعالیت می کنند افزود: تصمیمات لازم درباره فعالیت‌های ورزشی فروردین ماه، پس از بررسی شرایط روز اعلام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: سلامتی ورزشکاران و خانواده‌های آنها برای ما مهم‌تر است لذا انتظار داریم که خود ورزشکاران نکات ایمنی و بهداشت فردی را به خوبی رعایت کنند تا به این بیماری مبتلا نشوند.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید دست به دست هم دهیم تا این مشکل (ویروس کرونا) در کشور برطرف شود، گفت: از روزهای ابتدایی شیوع بیماری بیش از یک هزار باشگاه ورزشی، مسابقات لیگ برتر فوتبال استان و سایر رشته‌ها را نیز تعطیل کردیم و هم اینک عملیات ضدعفونی و گندزدایی این اماکن در حال انجام است.

حیدری با بیان اینکه درخصوص فعالیت های ورزشی، تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری با بیماری کرونا هستیم افزود: همه روزه بازرسان و کارشناسان ما از اماکن تحت پوشش بازرسی می‌کنند و هر نوع فعالیت مجموعه‌ها و باشگاه‌های ورزشی را متوقف خواهند کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها