به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

هاشمی‌ نسب: به مهندسی نتایج اعتقادی ندارم

هاشمی‌نسب: به مهندسی نتایج اعتقادی ندارم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد افرادی که در این شرایط خاص راهی مسافرت می‌شوند، خوشگذرانی خودشان را واجب‌تر از سلامتی مردم می‌دانند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی هاشمی نسب در گفت‌وگو با ایران ورزشی در خصوص عملکرد تیم فولاد خوزستان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و شرایط خاصی که این روزها بخاطر انتشار ویروس کرونا به وجود آمده، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید.

فولاد در بهترین شرایط تیمی قرار داشت که لیگ به‌دلیل انتشار ویروس کرونا تعطیل شد. شاید این امر در روند حرکتی فولاد تأثیرگذار باشد.
 همانطور که اشاره کردید ما در نیم‌فصل دوم با توجه به بازیکنانی که به خدمت گرفتیم شرایط‌مان بهتر از قبل شد، اما این اتفاق افتاد و چاره‌ای هم نداریم چون سلامتی مردم از همه‌چیز مهم‌تر است و علاقه‌مندان به فوتبال هم زمانی از تماشای مسابقات لذت می‌برند که در سلامت کامل باشند. من به سهم خودم از پزشکان، پرستاران و تمام عزیزانی که برای مقابله با این بیماری تلاش می‌کنند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم. امیدوارم با تلاش مسئولان و همکاری مردم هرچه سریع‌تر این مشکل را هم مثل سایر مشکلات پشت سر بگذاریم.

اما متأسفانه در روزهای اخیر با وجود تذکراتی که داده شده عده‌ای از مردم به جای ماندن در خانه و شهرشان به مسافرت رفته‌اند.
 واقعاً متأسفم و هیچ کلمه‌ای را نمی‌توانم برای این کار آنها پیدا کنم. متأسفانه همیشه هستند افرادی که خوشگذرانی خودشان را واجب‌تر از سلامتی مردم می‌دانند. ما عادت کرده‌ایم که دیگران بیایند و مشکلات ما را حل کنند در حالی که خودمان باید مسائل بهداشتی را رعایت کنیم. این افراد فقط به جیب خودشان فکر می‌کنند و اصلاً برای‌شان سلامتی دیگران اهمیتی ندارد. شما نگاه کنید قبل از این بیماری و ویروسی که اسمش را نمی‌خواهم بیاورم هم همین مشکلات وجود نداشت و در فصل تابستان چقدر شهرهای شمالی به‌خاطر ازدحام مسافر شلوغ می‌شد و مشکلاتی را برای هموطنان شمالی ما به‌وجود می‌آورد، الان که دیگر جای خود دارد. هیچ تفاوتی میان ما و آنها نیست و اتفاقاً در این شرایط باید بیشتر حواس‌مان باشد و بیشتر تعامل داشته باشیم. آنها همیشه میهمان‌نواز بوده‌اند و حالا وظیفه تک‌تک ماست که شرایط را درک کنیم. در هر صورت همه باید کمک کنیم تا شرایط به حالت عادی برگردد. اگر خودمان رعایت کنیم خیلی سریع‌تر این مشکل را پشت سر می‌گذاریم.

عکسی از شما دیدیم که در محل تمرین با دستگاه تب‌سنج وضعیت بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دادید.
 بله آن روز یکی از دوستان لطف کردند و این دستگاه را آوردند و من این کار را انجام دادم، اما پزشک تیم هر روز وضعیت بازیکنان را زیر نظر دارد و مرتب بچه‌ها را کنترل می‌کند.

از این بحث خارج شویم. این روزها برخی‌ها مدعی هستند که لیگ مهندسی شده است و بعضی تیم‌ها هم از این بابت استفاده می‌برند.
 واقعاً نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. شاید اگر روزی هم فولاد نتیجه نگرفت من هم برخلاف میلم حرف‌هایی بزنم. اما اگر تیم‌ها خودشان بازی‌های‌شان را ببرند اتفاقی نمی‌افتد. ما مشکلات خیلی بزرگتر از اینها داریم که باید به آنها رسیدگی شود. البته کسانی که فوتبال را خوب درک می‌کنند توجهی به این حرف‌ها ندارند، اما بعضی‌ها هم راحت مقابل دوربین این مسائل را مطرح می‌کنند. به هر حال همه عقل و شعور دارند و می‌توانند این موضوعات را تحلیل و بررسی کنند. همانطور که شما گفتید این مسائل تکراری شده و شاید نباید زیاد به آن پرداخت.

متأسفانه این حرف‌ها هر سال در فوتبال ما تکرار می‌شود و ...
یکی از مشکلات اصلی ما همین است. شما نگاه کنید در همه‌جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند اما اینجا درگیری، دعوا، کوری چشم و مسائلی از این دست را به‌همراه دارد. مگر از ال‌کلاسیکو هم بالاتر داریم؟ وقتی بازی تمام می‌شود همه سراغ کارشان می‌روند چون زندگی ادامه دارد، اما اینجا اگر ببازی رکیک‌ترین الفاظ را می‌شنوید و خیلی‌ها به هم تهمت می‌زنند. واقعاً نمی‌دانم چه زمانی قرار است همه ما به فوتبال احترام بگذاریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
مهندسی نتایج هست خیلی هم خوب انجام میشه .هرجا که تیم محبوب وزیر دچاربحران بشه داورب راش نتیجه رو درمیاره. چطوردهه ۸۰ که فولاد سقوط کرد تیم سپاهان چون آسیا بازی داشت موند استراحت کنه نیومد اهواز بافولاد بازی کنه بعداز یک هفته خوش و خرم اومد بازی کرد درصورتی که باید نتیجه 3بر0 به نفع فولاد می شد، اما الان سپاهان کمتر ازیک ساعت دیر اومده سریع نتیجه به نفع تیم قرمز پایتخت سند زده شد تا اختلاف امتیازش باتیم سپاهان خیلی بیشتر بشه وگامی دیگه به چهارمین قهرمانی پوشالیشون نزدیک شن. اگه این قهرمانی های متوالی مهندسی شده نیستن پس چی هستن؟ لابد حاصل برنامه ریزی های چندساله مسعود سلطانی فر و پسرش هستن! آقای هاشمی نسب توی این روزهای غمگین بااین جورحرفا ما رو نخندون. انکار مهندسی نبودن قهرمانی تیم قرمز پایتخت مثل انکار ویروس کرونا توسط مسئولین در بدو ورود به کشور هست به همون اندازه تلخ وگزنده! بیان حقایق شرافت میخواهد که متاسفانه خیلی وقت هست که اکثر مردم سرزمینم اونو به پول وجایگاه می‌فروشند !!!
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
جناب ناشناس آبی این مهندسی که اینقدر با تب و تاب که خیلی هم پافشاری به اثباتش هستی میشه دقیقأ یک مقدار توضیح بدید ما که این همه تو فوتبال هستیم نفهمیدیم چون هیچ مهندسی نمیتونه از بیرون گود
استقلال بزرگ . سپاهان بزرگ . فولاد بزرگ . نفت آبادان بزرگ. تراکتور بزرگ به شکست منجر کنه جز تلاش بازیکنان برنامه ریزی و نحوه صحیح استفاده از ابزار و ثبات بازیکن و وو....اگر تیمهای ورزشی پشتوانه داشتند که الان بدهی های 2 دلاری نبود بدهی به هتل ها بازیکنان ووو... لطفاً تعصب و نداشتن انصاف را کنار بگذارید آقای ناشناس هیچ عقل سلیمی نمیپذیره که یک تیم پنج سال با تلاش و پشت کار که در جاده درست قهرمانی قدم بر می‌دارد به حرف‌های کاملآ بچه گانه که دیگه داره خیلی لوس میشه دارن نتیجه نگرفتن رو بهانه میکنند و قشنگی فوتبال رو از بین میبرن ضمنأ آقای ناشناس چطور همین تیم قهرمان در نیم فصل به تراکتور . سپاهان . شهر خودرو وو... که شکست خورد کسی این حرفهای بچه گانه نبود حالا چون مسیر قهرمانی داره مهیا میشه به بهانه های بچه گانه افتادن آیا تیم خوب نفت آبادان که امسال غوغا کرد جالبه تیمهایی شکست داد که هنوز یا دروازبانشون گل نخورده بود یا شکست نخورده بودن حتمأ اونها هم مهندسی بوده آقای ناشناس آبی لطفاً نتیجه نگرفتن تیم خودت رو بهانه نکن همه تیم‌ها دارن زحمت میکشن دیگه دوره تیرکمون نیست که یک تیم با تیمهای مالزی . سنگاپور . و تیمهای درجه دو سه و شکل مسابقات هشت تیمه دو ستاره بگیره الان همه تیم‌ها قدرتمند شدن آقای ناشناس همین مهندس حتمأ در نایب قهرمانی آسیا هم با 11 بازیکن نقش داشت .....؟ لطفاً انصاف داشته باش آقای ناشناس
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
اقا نادر عزیز سلام . برای فهمیدن مسائل پشت پرده و مهندسی نتایج لیگ کافیه یه سرچ بکنید در اینترنت مصاحبه های چندماه قبل اقای انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس رو ببینید که وقتی پرسپولیس در نیم فصل اول نتیجه نمیگرفت اقای انصاری فرد مرتب در مصاحبه هاش تاکید میکرد که برخی ها نمیخواهند پرسپولیس قهرمان شود و نتایج بازیها از قبل تعیین میشود.
در واقع بحث مهندسی نتایج لیگ رو خود پرسپولیسیها در نیم فصل اول وقتی به حریفان میباختند به راه انداختند و حالا همان حریفان با همان ادبیات جواب پرسپولیسیها را میدهند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
جناب نادر اولاً من نه طرفدارقرمز پایتختم نه آبیش برای من هواداری عاشقانه تیمهای استانم کفایت می‌کنه اما از طرز صحبت شما کامل مشخصه هوادار تیم قرمز پایتخت هستید که این انتقاد رو برنمی تابید. شما برای من توضیح بدید چطور تمام تیم های مدعی در چندسال اخیر بطور فاحشی ضعیف شدن یعنی در واقع تعمدی ضعیفشون کردن اما پرسپولیس همچنان قوی . پول برای مربی وبازیکنانش هرچقدر بخوان هست اما برای بقیه حتی تیم های صنعتی ونفتی نیست .بازیکنانش حتی با قهرمانی های متوالی اشباع نمیشن پرسپولیس واقعی همون تیم اول فصل بود با نوسان درنتیجه گیری .درضمن تیم محبوبت باکمک داورا تا فینال آسیا رفت تاحسرت به دل دیدن جام ازنزدیک نباشه نمونش دوپنالتی مقابل الاهلی عربستان،اگراشتباه نکنم مقابل السد توی قطر دقایق پایانی باپنالتی داور پیروزشدن. درثانی طبق کدوم قانون یک بازیکن میتونه همزمان بادوتیم قراردادببنده؟ پارسال که پرسپولیس ازنقل وانتقالات محروم بود ترابی، شیری، سروش رفیعی هم باپرسپولیس قرارداد بستن هم باتیم های دیگه. درضمن درمورد تیم نفت آبادان ترسیدن سومین تیم خوزستان بعداز فولاد و استقلال خوزستان جامو ازپرسپولیس بگیره نابودش کردن، آوردن مربی تیم پدیده به تیم خودشون، فراری دادن مربی تیم استقلال که صدرنشین بود. مطرح کردن بحث حضور آل کثیر در تیمشون که بازیکن هوایی شد و دیگه سرتمرینات نمیومد، مطرح کردن بحث حضور قلعه نوعی در تیم ملی .بازهم براتون بگم ،این کارها یعنی نابودی وتضعیف ناجوانمردانه رقبا به نفع خود. اگر در شرایط برابر تمام تیم ها رقابت می‌کردن وتیم قرمزپایتخت قهرمان میشد این قهرمانی های متوالی توجیه داشت اما الان نه! بهتره قبل از نطق کردن کمی تامل کنیم!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها