به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

یزدی: امیدوارم نتایج نفت به سراشیبی نرود

یزدی: امیدوارم نتایج نفت به سراشیبی نرود

خوزستان اسپورت- سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان باید برای تارتار و کادرفنی حد و حدود مشخص کند، گفت: مجموعه کادرفنی تیم به این باور رسیده‌اند که تیم چه ببرد، چه تساوی کند و چه ببازد، هیچ اتفاق نمی‌افتد و هیچ فشاری هم به آن‌ها وارد نمی‌شود و بر این اساس نیز با فشار کم کار می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان و کسب تنها پنج امتیاز در پنج هفته سپری شده از نیم‌فصل دوم، اظهار کرد: نفت در نیم‌فصل اول نتایجی را به دست آورد که تا حدودی همگان را شگفت‌زده کرد. البته این نتایج در مقایسه با نتایج ضعیف حضورهای قبلی این تیم در لیگ برتر است و در قیاس با آن نتایج، نتایج نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول لیگ نوزدهم واقعا درخشان بود و همه را نیز به این سمت سوق داد که حتی این تیم می‌تواند در رده‌های بالای جدول جا خوش کند.

وی افزود: قبلا هم گفته بودم که نفت‌ مسجدسلیمان اگر بتواند راهکارهای لازم از قبیل جذب بازیکن تاثیرگذار در فصل نقل و انتقالات را داشته باشد، ضمن این‌که حواس کادر فنی کاملا معطوف به مسائل فنی باشد و به دنبال راهکارهای مناسب برای مقابله با تیم‌های دیگر باشند، می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند. البته هنوز تا پایان فصل فرصت باقی مانده است و می‌توان به نتایج بهتری رسید.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: ولی آن‌چه نگران‌کننده است و در مصاحبه کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شاهد آن هستیم، این است که آن‌ها می‌گویند از برنامه‌مان جلو هستیم و نتایج به دست آمده به صورتی است که انتظار آن نمی‌رفت. من فکر می‌کنم کادر فنی نفت به نوعی حد خود و تیم‌شان را همین قدر و در حد نتایج نیم‌فصل اول می‌دانستند و این نشان‌دهنده باورهایی است که در مجموعه وجود دارد.

وی افزود: معمولا مصاحبه‌هایی با انگیزش بالا در بین مجموعه و کادر فنی این تیم وجود ندارد و این نشان از انگیزه کم این افراد است و قطعا همین انگیزه کم به بازیکنان تیم نیز سرایت پیدا می‌کند و اکنون می‌بینید که آن نتایج خوب نیم‌فصل اول، دستخوش یکسری اتفاقات منفی قرار گرفته است. امیدوارم مسئولان و کادر فنی نفت مسجدسلیمان زودتر به خود بیایند و این باور را داشته باشند که می‌توانند نتایج نیم‌فصل اول را تکرار کنند.

یزدی بیان کرد: من فکر می‌کنم مجموعه مدیریت این باشگاه باید باورهای دیگری را در ذهن خود تداعی کنند، یعنی نتایجی را از کادر فنی بخواهند و ابلاغیه‌هایی را داشته باشند که قطعا فراتر از نتایج نیم‌فصل اول باشد. یعنی حد و حدودی را برای کادرفنی متصور باشند که البته این موضوع هم باید مدیریت شود و نباید دستورالعمل‌های صادر شده اثر منفی روی تیم بگذارد زیرا ممکن است باعث نتایج ضعیف‌تری در ادامه لیگ شود. در هر صورت مسئولان باشگاه باید خواسته‌های معقولی را از کادر فنی داشته باشد تا در ادامه نتایج نیم‌فصل اول تکرار شود.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه کادرفنی نفت‌ مسجدسلیمان به این باور رسیده‌اند که تیم چه ببرد، چه تساوی کند و چه ببازد، هیچ اتفاق نمی‌افتد و هیچ فشاری هم به آن‌ها وارد نمی‌شود و بر این اساس نیز هر طور که دوست دارد، کار می‌کند و بهتر است بگویم با فشار کم کار می‌کنند. نتایج اخیر نیز مبین همین موضوع است و به نظر می‌رسد باید فکر اساسی شود تا نفت مسجدسلیمان از شرایط فعلی خارج شود.

این مربی خوزستانی در خصوص این موضوع که باتوجه به این‌که بازیکنان نفت تاکنون 60 درصد مبلغ قرارداد خود و سرمربی تیم نیز مبلغ قرارداد خود را به صورت کامل دریافت کرده است، انتظار بیشتری از مجموعه تیم برای کسب نتایج بهتر می‌رود، گفت: مسائل مالی واقعا تاثیرگذار است و اگر اعضای این تیم تاکنون آن مبلغی که باید دریاف می‌کردند را دریافت کرده باشند، پس مسائل انگیزشی به صورت کامل صورت گرفته است و اکنون جای سوال است که چرا نتایج باید در نیم‌فصل دوم به این صورت باشد، در حالی که تیم‌های بالاسری نفت، مبالغ کمتری را دریافت کرده‌اند. به هر حال امیدوارم نتایج نفت در ادامه لیگ به سراشیبی نرود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
0
درود بر شما
کاملا با نظر شما موافقم امیدوارم نتایج بهتری حاصل گردد و انگیزه لازم توسط مربیان به بازیکنان منتقل بشه و شاهد نتایج بهتری از تیم باشیم قبل تعطیلی تیم ما شاهد نتایج شگرفی از تیم های پایین جدولی بودیم پس نفت کار سختی پیش رو دارد و باید چهاردانگ حواسش جمع باشد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها