به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱

لغو مسابقات فوتبال باشگاهی ایران تا 14 فروردین 99

کلیه مسابقات فوتبال باشگاهی در ایران لغو شد

خوزستان اسپورت- با اعلام سازمان لیگ فوتبال، دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال و نیز مسابقات لیگ‌های دسته‌های اول، دوم و سوم به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو اطلاعیه‌های قبلی، به اطلاع باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ‌های دسته‌های اول، دوم و می‌رساند: به درخواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی،  به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی، نمایندگان رسانه‌های گروهی، مسابقات هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، هفته جاری لیگ دسته اول و رقابت‌های لیگ‌های دسته دوم (از روز سه‌شنبه) و دسته سوم برگزار نمی‌شود و به تعویق می‌افتد.

بدیهی است تصمیم‌گیری در مورد هفته‌های آتی مسابقات مذکور بر اساس شرایط میزان شیوع ویروس کرونا، در زمان مقرر و طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

خبر تکمیلی:
براساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با كرونا، مسابقات لیگ های فوتبال کشور در رده های برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند ماه سال جاری به تعویق افتاد و مقرر گردید این مسابقات از تاریخ 14 فروردین 1399 از سر گرفته شود.

بدیهی است برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها