به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

آذری: من دنبال اصلاح اساسنامه فدراسیون هستم

آذری: من دنبال اصلاح اساسنامه فدراسیون هستم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من بیشتر به دنبال اصلاح اساسنامه هستم به جای اینکه به نامه فیفا بپردازم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با میزان در خصوص برتری تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: فکر می‌کنم به چیزی که از تیم فولاد مدنظرمان بود کم‌کم نزدیک می‌شویم. با این برد 33 امتیازی شدیم و این در شرایطی است که یک بازی هم کمتر داریم. من بار‌ها اعلام کردم که ما تنها تمرکزمان روی این تیم است تا با تمام قوا در زمین ظاهر شویم و در نهایت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در مورد درخشش پاتوسی در بازی با شاهین، گفت: خیلی‌ها صحبت‌های مختلفی را در مورد این بازیکن مطرح کردند، اما نباید آنها را جدی گرفت. شایعات همیشه وجود دارد و آنهایی هم که موفق به جذب این بازیکن نشده بودند صحبت‌هایی مطرح می‌کردند که قشنگ نبود. پاتوسی بازیکن حرفه‌ای است اما زمانی که به تیم ما آمده بود از نظر آمادگی جسمانی و روحی با توجه به فوت برادرش کمی افت کرده بود. با این حال او تمرینات خوبی که زیر نظر نکونام انجام داد و در حال حاضر به فرم مطلوبی رسیده است. امیدواریم که خیلی بهتر از این هم بشود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد نامه فیفا به فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه این فدراسیون تا زمان اصلاح اساسنامه حق برگزاری انتخابات ندارد، خاطرنشان کرد: من بیشتر به دنبال اصلاح اساسنامه هستم به جای اینکه به نامه فیفا بپردازم. برگزاری انتخابات برعهده دوستان است و ما دخالتی در آن نداریم، اما من به عنوان عضوی از مجمع در خصوص اساسنامه اطلاع‌رسانی کردم. امیدوارم که با اصلاح اساسنامه فوتبال‌مان پیشرفت چشمگیری در سال‌های آتی داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
با سلام. به نظر بنده آقای آذری یک مرد به معنای کلمه است، همچنین در این چند سالی که طرفدار فولاد هستم انتخاب ایشون به عنوان مدیر عامل مجموعه بزرگ فوتبالی فولاد بعد از آقای دهکردی عزیز بهترین انتخاب و انتقال فولاد در چند سال گذشته بوده است. درود بر شرافتت.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
آقای امین، خیلی زوده قضاوت کنی ایشون رو ، بعد عجله هم نکن با آقای دهکردی ایشون رو مقایسه نکن،ایشون بزرگ مرد فوتبال خوزستانه که با توان خودش مدیرعامل فولاد شد نه با لابی، یادت باشه ، فوتبال خوزستان کم آدمای بزرگی نداشته، که یهویی ایشون پیداش میشه ، هنوز که هنوزه سواله که چرا ایشون ، اونم تا دقیقه ی نودی که جناب رضاییان داشت مدیرعامل فولاد میشد شدن مدیرعامل، آقایون قلم بدست بهتره که یه ارزیابی بکنن اتفاقات باشگاه فولاد رو ،یادتون باشه خیلی از مصاحبه ها فرار روبه جلوست ،این سیاستی که مدیران بالا دستی اتخاذ میکنن و مدیران پروازی میارن دقیقا مثل همون بدبختی هایی هست که تو استانمون هست و اینبار ضربه به سرمایه ی انسانی این استان هستش، ( شب دراز و قلندر بیدار)
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها