به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
دو هفته در خانه بمانید تا کرونا را شکست دهیم

اطلاعیه استانداری خوزستان خطاب به مردم استان

اطلاعیه استاندار خوزستان خطاب به مردم استان

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان با اشاره به شرایط حساس برای کنترل ویروس کرونا در کشور از مردم خواست برای غلبه بر این ویروس و جلوگیری از فراگیر شدن آن به مدت 2 هفته در خانه‌هایشان بمانند.

به گزارش خوزستان اسپورت، غلامرضا شریعتی شنبه شب در حضور تعدادی از خبرنگاران حاضر در ساختمان استانداری خوزستان اطلاعیه‌ای به شرح زیر خطاب به مرم استان صادر کرد:

"امروز ایران عزیزمان در معرض امتحان دیگری قرار گرفته است. پس از گذشت چندین روز از شیوع ویروس کووید-19، متاسفانه سلامتی جمعی از هم وطنان در نقاط مختلف کشور به خطر افتاده و کرونا خوزستانی ها را نیز به شدت تهدید می کند.

خطاب به مردم شریف خوزستان عرض می کنم: ما امروز در معرض آزمون سختی قرار گرفته ایم. در این برهه ی حساس لازم است ضمن پرهیز از دامن زدن به شایعات و هوشیاری کامل در توجه به اطلاع رسانی های مراجع رسمی، توصیه های پزشکی و الزامات بهداشتی به طور جدی مراعات گردد.

چیره شدن بر این دشمن سرسخت نیازمند عزمی همگانی و همتی عالی است. اطمینان دارم که مردم هوشمند و با اراده ی خوزستان همان گونه که در صحنه های مختلف از مواجهه با دشمن متجاوز در دفاع مقدس تا مقابله با حوادث طبیعی همچون سیلاب سال جاری، سربلند بیرون آمده اند، با روحیه ای قوی و موقعیت شناسی بی نظیر این ویروس شوم را شکست خواهند داد.

به طور قطع ما در کنار هم با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام در نبرد با این دشمن سرسخت پیروز خواهیم شد و در راه حفظ سلامت مردم عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

من به عنوان استاندار خوزستان به شما اطمینان می دهم با تمام توان و ظرفیت و امکانات در کنارتان هستیم و از شما می خواهم با عزم و حمیت همیشگی، همه با هم به مبارزه با این پدیده ی نامیمون بپردازیم.

روی دیگر سخنم با دست اندرکاران امر سلامت، بهداشت و درمان استان خوزستان است. اکنون مقابله با شیوع ویروس کرونا عرصه ی جهادی دیگر است. به عنوان نماینده ی عالی دولت در استان، ایثار و تلاش هایتان در خط مقدم این نبرد را می ستایم و یقین دارم با دعای خیر مردم قدرشناس، پاداشی بس عظیم از جانب پروردگار یکتا در انتظار مجاهدت های سخت کوشانه ی شما است.

از فرمانداری‌ها، شهرداری ها و همه دستگاه های اجرایی استان نیز که متحمل زحمات بسیار برای تمهیدات بهداشتی در اماکن عمومی و آگاهی بخشی به شهروندان شده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و می‌خواهم که به تلاش‌های خود برای ضدعفونی کردن شهرها و آموزش‌های همگانی ادامه دهند. انتظار من از صدا و سیما و اصحاب رسانه این است که با دقت و هوشیاری نسبت به آگاه سازی صحیح و به موقع اقدام نمایند.

هم استانی های گران قدر؛ آن چه در هفته ی جاری و هفته آینده، که هفته هایی حیاتی و سرنوشت ساز برای کنترل این ویروس است، مهم می‌باشد، خارج نشدن از منزل به جز در مواقع ضروری و رعایت بسیار جدی توصیه های بهداشتی و خودمراقبتی است. لذا تقاضا می کنم با صبر و حوصله و درایت، محدودیت های اعلام شده از سوی مراجع ذی صلاح در مورد عدم شرکت در اجتماعات ورزشی، فرهنگی و مذهبی که قطعا موقت خواهد بود، به صورت دقیق رعایت نمایید تا ان شاءالله از این وضعیت خاص به سلامت عبور نماییم.

امیدوارم الطاف الهی در ماه رجب که ماه خدا است، شامل حالمان گردد و با صحت و عافیت روزهای سخت را سپری نموده و به استقبال بهار زیبای خوزستان برویم."

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
با شعار و بیانیه دادن هیچ مشکل یا بحرانی حل نشده و نخواهد شد. باید حسن نیت را در عمل نشان داد که متاسفانه در سرزمین ایران هیچگاه اینگونه نبوده. اگه موقعی که اولین مورد بیماری کشف شد وبه دلایلی که دراینجا قابل گفتن نیست اهمال وپنهان کاری نمیشد اینک کشور در یک بحران بزرگ قرار نداشت. کشورهای حاشیه خلیج فارس، خاورمیانه، حتی اروپا آلوده شدنشون ازطریق مسافرانی بوده که ازطریق ایران تردد داشتن. براستی تا کی باید چوب اشتباهات وسهل انگاری های مسئولینی که فقط به فکر پرکردن جیب خودشون هستن ولو به قیمت نابودی سرزمین ومردم رو پس بدیم؟ خواهشمندم مانند همیشه وبدون سانسور چاپش کنید تا رسالت خبری خود رو به نحو احسنت انجام داده باشید.با تشکر همراه همیشگی خوزستان اسپورت.
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
به امید خدا هرچه زودتر خلاص بشیم از بحران ..متاسفانه باید برخلاف میلم بگم تو این سال ۹۸ و قبل از آن همین یکی رو کم داشتیم تا هفتاد سین مشکلات مردم مظلوم ایران تکمیل بشه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
هم استانیهای عزیز خواهش میکنم رعایت کنید 2 هفته یا 3 هفته یا 2 ماه رعایت کنید تا این بیماری مرگبار کنترل بشه و اثراتش کمتر بشه اگر رعایت نکنیم بحران بزرگتر میشه و فاجعه ببار میاد. مسئولین محترم از شما هم خواهش میکنیم اقدامات مؤثرتری انجام بدید تا با این بیماری مقابله کنیم.
راحیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
با سلام
ای کاش علاوه بر قرنطینه شدن در منزل، بازارها، مغازه ها و اداره جات تعطیل میشد و یک قرنطینه کامل صورت می‌گرفت تا بتوانیم از شیوع این بیماری مرگبار جلوگیری کنیم و آنرا ریشه کن کنیم.
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
جناب استاندار عزیز من همیشه دوستدار تو بودم
ولی این بیانیه ای که فرمودی نمک بر زخم ما انداختی
آخه شما به عنوان استاندار میفرمایید که تمام امکانات رو دراختیار شما میزاریم منظور شما ازتمام امکانات چیست؟؟؟؟!!!
میشه بیشتر توضیح بدی؟؟
یه ماسک ۲۰۰تومنی الان ۲۰هزار تومنه اونم گیر نمیاد
از دارچین و زنجفیل و اسفند بگم که 5برابر قیمت شدن؟
یا از ژل و الکل که ناپدید شدن
متاسفانه بهترین کار سکوت
امینی زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
با سلام خدمت استاندار محترم
من خانمی خانه دار هستم با یک فرزند که خودو فرزندم را در خانه قرنطینه کردم، ولی همسرم که شاغل هستن چی؟
همسرم استیجاری شرکت گاز هستن چرا ادارات و شرکت هارو تعطیل نمیکنید ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها