به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

سراج: سایپا به بازی مستقیم روی آورده بود

سراج: سایپا به بازی مستقیم روی آورده بود

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت آبادان گفت: با رفتن آقای اسکوچیچ به تیم فشار زیادی روی تیم ما بود و مردم آبادان ناراحت بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهنام سراج در نشست مطبوعاتی پس از بازی با سایپا اظهار داشت: به مردم آبادان تبریک می‌گویم. با رفتن آقای اسکوچیچ، فشار زیادی روی تیم ما بود و مردم آبادان ناراحت بودند.

سراج  گفت: ما مزد صبوری خودمان و مردم را گرفتیم. سایپا خیلی خوب بازی کرد و دقایقی فشار زیادی روی ما آورد. بازی مستقیم را در دستور کارشان قرار دادند و عملکرد دفاع ما خیلی خوب بود. خوشحالم این سه امتیاز را گرفتیم.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی افزود: اگر بازیکنی در تیم ما حقش است که دعوت شود، امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در تیم ما یکی دو بازیکن هستند که این شانس را دارند که به تیم ملی دعوت شوند. از همکاران خودم در دیگر تیم‌ها خواهش می‌کنم که از آقای اسکوچیج حمایت کنند و به جای تخریب ایشان حمایت کنند چون صعود به جام جهانی افتخارش برای ماست. شاید ایشان بعد از جام جهانی حضور نداشته باشند ولی ما می‌مانیم.

سرمربی تیم نفت آبادان در خصوص ناراحتی میلاد جهانی بعد از تعویض عنوان کرد‌: ایشان می‌توانند از تعویضش ناراحت باشد. تصمیم گیرنده من هستم و مهم سه امتیازی است که کسب کردیم. الان به او اجازه می‌دهیم در کنار خانواده‌اش حضور پیدا کند و این ناراحتی رفع شود.

سراج در خصوص لغو دیدارهای لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از لحظه‌ای که تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم، کارهایی را انجام دادیم که شاید در طول سال به هیچ عنوان انجام نمی‌دادیم. فکر کنم خودم بیش از صد بار دست‌هایم را شستم. بازیکنان ما با استرس به این سفر آمدند و این اتفاق در کارمان تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: به عنوان عضوی از جامعه فوتبال خواهش می‌کنم اگر امکان دارد بازی‌ها را تعطیل کنند. اگر اتفاقی رخ دهد هیچ جوابی نداریم. اگر تصمیم به ادامه مسابقات باشد، فکر کنم در ادامه به مشکل خواهیم خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
دمت گرم بهنام. مصاحبه بعد از بازی که انجام دادی خیلی خوب و پخته بود. مخصوصا جوابی که به خبرنگار در مورد ناراحتی بعد از تعویض جهانی و ال کثیر دادی . نشون دادی که لیاقت یه مربی عالی شدن رو داری. انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
مدیریت باشگاه بفکر یه سرمربی خوب خارجی باشه که تیمو برای سال بعد آماده کنه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
سلام من درخصوص تمام کاستی ها وکم کاریهای هیئت مدیره کلی انتقاد کردم الان دیگه بایستی به تیم و آقای سراج فرصت بدیم انشالله بتونند باحمایت کل هواداران وضعیت نرمالتری پیدا بکنند درضمن اولین پیروزی خارج ازخانه به همتون تبریک میگم آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
بازیکنانی که بادرخشش خودشان باعث شدن اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود حقشان است که انتخاب بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
اسکوچیچ اونقدر نامرده که در تیم ملی هم هیچ نگاهی به بازیکنای صنعت نفت که با جنگندگی و توان فنی و شرافتشون باعث شدن تا او به چشم بیاید نخواهد کرد ضمن اینکه مافیای فوتبال انتخاب بازیکنان را مثل همیشه مهندسی میکند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها