به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

نفت 1 – پیکان 1؛ جدال ویسی و تارتار برنده نداشت

نفت 1 – پیکان 1؛ مصاف ویسی و تارتار بنده نداشت

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته بیست و یکم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
جمعه 9 اسفندماه 98 – ساعت: 16
نفت مسجدسلیمان 1 – پیکان تهران 1
گل: میرهادی میرجوان (88) برای نفت – شهریار مغانلو (46) برای پیکان
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کمک داوران: علی احمدی و بهزاد پناهی
اخطار: حسین ابراهیمی (نفت) – آیرام آیراپتیان (پیکان)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی‌زاده، سجاد جعفری (85- احسان تأییدی)، حسین ابراهیمی، امید سینگ (63- مهدی زبیدی) و میرهادی میرجوان
سرمربی: مهدی تارتار

پیکان تهران: وحید شیخ‌ویسی، محمد ستاری، مهران موسوی، دانیال ماهینی، علی حمودی، حسین پورامینی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی (82- حجت حق‌وردی)، فراز امامعلی (60 محمد خدابنده‌لو)، ابراهیم صالحی (60- علیرضا کوشکی) و شهریار مغانلو
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
نفت و پیکان در شرایطی برابر هم به میدان رفتند که هر 2 تیم در هفته قبلی برابر حریفان شکست خورده بودند و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواستند که در این هفته نیز دست خالی میدان را ترک کنند.

بازی در نیمه اول کیفیت بالایی نداشت و تنها موقعیت‌های قابل ذکر این نیمه برخورد شوت جلال‌الدین علی‌محمدی به تیر دروازه نفت مسجدسلیمان و ضربه سر حامد نورمحمدی به سمت دروازه پیکان بود که به ثمر ننشست و 45 دقیقه نخست بدون گل خاتمه یافت.

ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم با گلزنی شهریار مغانلو برای پیکان همراه شد و پس از آن یاران نفت برای فرار از شکست خانگی دست به حمله زدند تا سرانجام در دقیقه 88 گل تساوی را میرهادی میرجوان به ثمر رساند و این بازی کم‌حادثه با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

شرح گل‌ها
0-1 (پیکان): پاس در عرضِ زمینی از جناح راست زمین به مقابل محوطه شش قدم نفت مسجدسلیمان و دفع ناقص آرمان قاسمی را شهریار مغانلو با شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

1-1 (نفت): ارسال مهدی زبیدی به تیر دوم دروازه پیکان به ضربه سر شیرجه‌ای میرهادی میرجوان همراه شد تا یک گل دیدنی برای نفت مسجدسلیمان رقم بخورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
نیم فصل دوم نتایج تیم افت کرده امیدوارم از هفته دیگه نتایج خوب بشه
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
اینها خواستند بمونند فقط همین این تیم میتونست حتی قهرمان بشه خدا ساخت براشون خودشون نخواستند ن میخوان
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
سرمربی مدیران تیم نفت مسجدسلیمان به باختن عادت کردید خبری از نفت رویایی نیست !!
بازی پیکان را دیدیم بسختی مساوی کردید با تیم شاهین بوشهر چیکار خواهی کرد با این روند آن دیدار مسابقه سختی خواهد بود متاسفانه مسابقه به مسابقه تیم نفت افت می کند توجه داشته باشید به دنبال حفظ موقعیت خود در جدول باشید که با این روند بزودی اونو از دست خواهید داد لطفا جناب تارتار تغییر تاکتیک بدهید اکثر تیم ها برگ برنده تو را خوانده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
با خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم امیدوارم برنامه ریزی و آمادگی تیم یجوری پیش بره چون جام حذفی در راه است انگیزه بازیکنان بالا بمونه .....با تشکر و کارهای تاکتیکی جدید شکل بگیره و از لحاظ بدنسازی و آمادگی تیمی ضربه نخوریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
باسلام،تیم نفت دربازی امروز شکل یک تیم برنده و میزبان و لیگ برتری را نداشت،نیمه اول فقط رفع تکلیف بازی کرد،یک درصد بازیهای نیم فصل اول را هم دراین بازی ندیدیم درحالیکه تیمهای شاهین،نساجی،سایپا،پارس جنوبی و گل گهر هرروزبهترمیشن تیم نفت هربازی ببدتر میشه،بهتره که آقای تارتار تدابیر لازم وبهتری را برای بعدازاین بیندیشد حیفه که بازی برده را به باخت تبدیل بشه و امتیازمیزبانی رابراحتی ازدست بدی،لطفا بجنبید
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
امروز کمبود صادق صادقی بازی ساز و طراح نفت مسجدسلیمان کاملا مشهود بود. تیم نفت فقط احتیاج به یک دفاع خوب مثل طیبی و یک هافبک وسط خوب و یک فوروارد چهار دانگ دارد. نفت نباید طیبی را از دست میداد. چون واقعا برای تیم نفت یک ستون بود.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
باوا اینها اصلا نمیخوان قهرمان بشوند فردا هم تو جام حذفی حتی اگر فینال بروند طوری میبازند که تماشاچی کیف میکنه بابا برین اسیا خدایی هست که بالاتر از اینهایی که دشمن مسجدسلیمانند شما قهرمان بشید خدا کریمه از یاوه گوییهای بیژن زنگنه نترسید شاید تا اون موقع کرونا گرفت مرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها