به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

نتایج هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال ایران

نتایج هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی در بازی امروز لیگ دسته دوم مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته بیستم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران طبق برنامه اعلام شده قبلی و بدون حضور تماشاگران در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و نمایندگان خوزستان در 2 دربی استانی برابر هم قرار گرفتند.

در گروه الف، تیم‌های مدعی صعود استقلال ملاثانی و فولادنوین اهواز در ورزشگاه شهداء ملاثانی به میدان رفتند که رویارویی این دو تیم خوزستانی با تساوی یک – یک خاتمه یافت. در این بازی ابتدا فولادنوینی‌ها با گل سجاد فیض‌اللهی از حریف پیش افتادند اما استقلالی‌ها گل خورده را توسط حمید جرفی پاسخ دادند تا جدال شاگردان داریوش هرمزی و حسن هوری برنده نداشته باشد.

در گروه ب نیز تیم بالای جدولی شهرداری ماهشهر در یک دربی استانی برابر تیم پایین جدولی نفت امیدیه به میدان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. نصرالله درفشی و محمد لطفی گلزنان شهرداری ماهشهر در این بازی بودند. شهرداری کماکان مدعی صعود است و نفت امیدیه همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند.

در همین گروه، تیم ملی حفاری اهواز در یک بازی خانگی با نتیجه 2 بر یک از سد تیم شهداء بابلسر گذشت تا به ماندن در جدول مسابقات امیدوارتر شود. مدافع حریف و بهنام بنیادزاده برای تیم حفاری اهواز گلزنی کردند و تک گل تیم شمالی را جواد غلامی به ثمر رساند.

شش هفته تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم باقی مانده است. در پایان فصل تیم‌های اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته اول صعود می‌کنند و بین تیم‌های دوم هر گروه بازی پلی‌اف انجام می‌شود تا برنده پلی‌اف نیز به لیگ دسته اول راه یابد.

طبق آیین نامه سازمان لیگ از هر گروه سه تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد که تاکنون سقوط تیم کارون اروند خرمشهر به دلیل کناره‌گیری از ادامه این بازی‌ها قطعی شده است. تیم کارون خرمشهر در نیم‌فصل اول این بازی‌ها به مصاف حریفان رفت و در ابتدای نیم‌فصل دوم به دلیل مشکلات مالی از رقابت‌ها کنار گذاشته شد و تمامی بازی‌های دور برگشت این تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود حریفان اعلام می‌شود.

نتایج بازی‌های هفته بیستم و جداول رده‌بندی لیگ 2 بدین ترتیب است.

گروه الف
* استقلال ملاثانی 1 – فولادنوین اهواز 1
* مس نوین کرمان 1 – اترک بجنورد 0
* شهرداری آستارا 1 – شهید قندی یزد 1
* میلاد مهر تهران 4 – آوالان کامیاران 1
* شهرداری همدان 0 – امید گناوه 0
* کاسپین قزوین 6 – شهرداری فومن 0 (نیمه تمام ماند)
* کارون اروند خرمشهر 0 – خیبر خرم ‌آباد 3 (حذف تیم کارون)

گروه ب
* شهرداری ماهشهر 2 – نفت امیدیه 0
* ملی حفاری اهواز 2 – شهداء بابلسر 1
* ایرانجوان بوشهر 1 – چوکا تالش 2
* مس شهربابک 3 – شهرداری بم 0
* شهداء رزکان کرج 2 – نفت و گاز گچساران 0
* بعثت کرمانشاه 0 – پاس همدان 1
* سردار بوکان 0 – شهرداری بندرعباس 1

نتایج هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال ایران


نتایج هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال ایران

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Netherlands
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
توجه،،،توجه،،، مدیریت فولاد بخواند،،،، اگر فولادنوین لیگ یکی شود،،،جلو فرار آکادمی امید فولاد به دیگر تیم های لیگ یک که همه ساله اتفاق می افتد گرفته میشود،،،،، یعنی امیدهای فولاد که یکسال سن شان بیشتر میشود به فولادنوین میروند پخته میشوند وسپس بهترین ها جذب تیم بزرگسالان فولاد میشوند،،،،، واینگونه هم فولاد بومی میشود و هزینه فولاد کمتر نصف میشود،،،، حتی بافروش قرضی به تیمهای دیگر درآمدزایی چشمگیر میشود،،،، قبلا سربازی مانع از اینکار میشد ولی قانون جدید سربازی برای فوتبالیستهای لیگ برتری یعنی معافیت تا28سالگی کمی درایت وفهم وتدبیر مدیران فولاد را طلب میکند،،،، مدیران عزیز بهرشکلی که به این مقام رسیده اید لطفا لطفا لطفا ،،، خواهشا خواهشا خواهشا نمیگویم پیشاهنگ باشید زیرا فهم آنرا ندارید ،،،، فقط خیلی عقب مانده نباشید،،،، باصف ته هم حرکت کنید به عرایضم میرسید،،،، خیلی فهم اش ساده است،،،،
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
دوست عزیز مدیریت فهم و درک ازشرایط موجود وبرنامه ریزی برای آینده میخواد که متاسفانه توی کشور ما همچین چیزی موجود نیست وقتی مدیری سرکار میاد فقط همه فکر وذکرش اینه که چطور تا پایان دوره مدیریتش جیبش رو پر کنه که اگه غیراز این بود شاهد این همه فساد مالی واختلاس نبودیم که کشورمون ازلحاظ فساد مالی جزء کشورهای نخست جهان باشه. همیشه اونی که میتونه شرایط موجود رو بهبود ببخشه یا تغییر مثبتی ایجاد کنه باید بیرون باشه وبجاش یک ویرانگر بر مسندمدیریت کشورباشه.مدیرانی که در سالیان اخیر بارها با قرار گرفتن کشور درشرایط بحرانی مدیریت بحران نداشته وبدتر کشور را به قهقرا ونابودی سوق دادن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها