به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

پدیده 2 – نفت 1؛ شکست نفتی‌ها در ورزشگاه خالی

پدیده 2 – نفت 1؛ شکست نفتی‌ها در ورزشگاه خالی

خوزستان اسپورت
هفته بیستم لیگ برتر – استادیوم امام رضا (ع)
یکشنبه 4 اسفندماه 98 – ساعت 15:30
شهر خودرو مشهد 2 – نفت مسجدسلیمان 1
گل‌ها: امین قاسمی‌نژاد (63)، محمدحسین مرادمند (3+90) برای شهر خودرو – حامد نورمحمدی (5) برای نفت
داور: کوپال ناظمی
کمک داوران: مهدی الوندی و محمدجواد مداج
اخطار: علی نعمتی (شهر خودرو) – سجاد جعفری (نفت)
بدون تماشاگر

شهر خودرو مشهد: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، ابوالحسن جعفری، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری (69- سعید صادقی)، روح‌الله سیف‌اللهی (49- میرو اسلاووف)، میلاد سرلک، محمد قاضی (80- حسین مهربان) و امین قاسمی‌نژاد
سرمربی: مجتبی سرآسیایی

نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، صادق صادقی (67- سجاد جعفری)، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی (72- مهدی رستمی)، احمد الجبوری و عماد میرجوان (83- محمدامین اسدی)
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
شاگردان مهدی تارتار که در جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر حریف مشهدی پیروز شده بودند، این بار در چارچوب بازی‌های لیگ برتر مقابل تیم شهر خودرو صف‌آرایی کردند و سه امتیاز این بازی می‌توانست آن‌ها را به تیم‌های بالانشین جدول نزدیک کند. اما تیم مشهدی که در سه بازی اخیرش در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا مغلوب حریفان شده بود، در این بازی بدون تماشاگر چشم به کسب سه امتیاز و خروج از بحران داشت.

نفتی‌ها در ابتدای نیمه اول میزبان را غافلگیر کردند و در شرایطی که کمتر از 5 دقیقه از آغاز بازی می‌گذشت، حامد نورمحمدی مدافع پیش تاخته تیم نفت مسجدسلیمان از دفع ناقص سیدمهدی رحمتی یک گل ساخت و تیم میهمان را جلو انداخت. در ادامه نیمه اول حملات تیم شهر خودرو برای جبران گل خورده ثمری نداشت و 45 دقیقه نخست با همان گل به سود نفت به پایان رسید.

در نیمه دوم، فشار تیم شهر خودرو مشهد به روی دروازه نفت مسجدسلیمان ادامه یافت و در دقیقه 63 با شوت محکم امین قاسمی‌نژاد کار به تساوی کشیده شد. در دقایق باقی مانده از نیمه دوم احمد الجبوری یک فرصت عالی را از دست داد تا سرانجام در دقیقه 3+90 محمدحسین مرادمند گل برتری تیم مشهدی را به ثمر رساند و این بازی بدون تماشاگر با نتیجه 2 بر یک به سود شهر خودرو مشهد خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
0-1 (نفت): حسین ابراهیمی ضربه ایستگاهی را به درون محوطه جریمه فرستاد و ضربه سر آرمان قاسمی توسط سیدمهدی رحمتی به صورت ناقص دفع شد و حامد نورمحمدی توپ برگشتی را به تور دروازه تیم میزبان دوخت تا نفتی‌ها در دقایق ابتدایی از حریف پیش بیفتند.

1-1 (شهر خودرو): امین قاسمی‌نژاد در پشت محوطه جریمه تیم نفت صاحب توپ شد و پس از حرکت در عرض با یک ضربه محکم پای چپ دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود.

2-1 (شهر خودرو): محمدحسین مرادمند در شلوغی محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به توپ ضربه زد و با یک شوت محکم دومین گل تیم میزبان را به ثمر رساند.

در حاشیه
* با توجه به شیوع بیماری کرونا و بنا به تصمیم سازمان‌های مربوطه، این مسابقه نیز همانند دیگر بازی‌های امروز لیگ برتر بدون تماشاگر انجام شد.
* تعدادی از هواداران شهرخودرو در محل استادیوم امام رضا (ع) حضور داشتند. این هواداران معتقد بودند که بهتر است تمام مسابقات تعلیق شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
مفت بازی رو باختیم اقای جبوری تک به تک گل نکرد الکی گل دوم خوردیم
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
اخه اینم دروازه بان بود پنج تا توپ به سمت دروازه اومد یکیش به تیر خورد دوتاش بیرون دو تاشم تو گل اقا فقط نگاه میکرد منتظر امدادهای غیبی بود شکست نفت مقابل شهر خودرو مثل شکست شاه محمدحسین مقابل محمود افغان بود که هی ایت الکرسی میخوند و حرکتی نکرد و منتظر امدادهای غیبی بود تا شکست خورد اخه اینم دروازبان بود اوردی
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
خسته نباشید به تیم محبوب نفت امیدوارم پای جبران باشید...
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
تیم های سخت لیگ رو پشت سر گذشتید بجز پرسپولیس بقیه تیمها واستون راحت تره امیدوارم در مقابل اونها کم نیارید راستی تیم شاهین بوشهر دیگه مث قبل نیست قطعا در مقابل اونها بازی سختی خواهید داشت منتظریم فدراسیون برای ادامه لیگ چه تصمیمی می گیرد امیدوارم بازی های خوبی از نفت ببینیم بازی امروز چنگی به دل نزد نه دفاع خوب نه دروازبان خوب نه خط حمله خوب بازیکن تعویضی تاثیرگذار نداریم زمانی که بازی رو آوردیم در زمین خودمان باختیم تازه زمانی که باختیم فقط چهار دقیقه خوب بازی کردیم مث مرده ای که در نهایت مرگ کارهای خارق العاده میکنه شوک های ناگهانی حرکت های انتحاری بیدار شدن از خواب و غفلت لطفا به خودتون بیائید چه مفت امتیاز می دهید نکنه خیالتون از ماندن در لیگ راحت شده این فکر رو از مغزتون پاک کنید لطفا بازی کنید خوب هم بازی کنید دیگه نفت اون نفت سابق نیست ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها