به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

پریرا: امیدوارم تا پایان لیگ گل‌های بیشتری بزنم

پریرا: امیدوارم تا پایان لیگ گل‌های بیشتری بزنم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید سه برد پیاپی بیاورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط فعلی ما خوب است و قرار گرفتن در رده ششم نشان می‌دهد که تا الان عملکرد مثبتی داشته‌ایم. خوشبختانه با اضافه شدن چند بازیکن جدید، شرایط فنی تیم بهتر شد و با این بازیکنان و کادر فنی، می‌توانیم به این امیدوار باشیم که جایگاه مناسبی را در پایان فصل به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فولاد می‌تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد؟»، تأکید کرد: رقابت در بالای جدول فشرده است و فولاد هم با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیست. با این حال تیم ما از لحاظ فنی این پتانسیل را دارد که سهمیه بگیرد، البته اگر می‌خواهیم سهمیه بگیریم باید سه برد پشت سر هم بیاوریم که توان انجام این کار را داریم.

پریرا خاطر نشان کرد: ما تا پایان سال 98 باید چهار بازی انجام دهیم. در دو هفته آینده میزبان شاهین بوشهر و ماشین‌سازی هستیم که گرفتن شش امتیاز از این دو بازی فوق‌العاده خواهد بود، بعد از این دو بازی هم با نساجی در زمین این تیم روبه‌رو خواهیم شد. بازی آخرمان هم برابر استقلال در اهواز است و سه بازی خانگی این فرصت را به ما می‌دهد تا امتیازهای‌مان را در بیشتر کنیم.

مهاجم فولاد که در 37 سالگی همچنان در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند، درباره وضعیت خودش تصریح کرد: همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم تا پایان لیگ گل‌های بیشتری بزنم. من توجهی به شرایط سنی‌ام ندارم و مهم این است که از لحاظ بدنی آماده باشم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها