به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

جبیره: همه ما بابت نتایج اخیر ناراحت هستیم

جبیره: همه ما بابت نتایج اخیر ناراحت هستیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد اگر دراگان اسکوچیچ در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شد، مشکلات کمتری برای آنها به وجود می‌آمد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا جبیره در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت و نتایج ضعیفی که آنها در چند بازی گذشته گرفتند، گفت: متأسفانه تیم ما وضعیت خوبی ندارد و از زمانی که بحث جدایی اسکوچیچ مطرح شد مشکلاتی برای ما به وجود آمد و نتایج بدی گرفتیم. این موضوع تمرکز بازیکنان و خود اسکوچیچ را هم به‌هم زد و فکر می‌کنم اگر این مربی در نیم‌فصل جدا می‌شد کمتر دچار مشکل می‌شدیم و باشگاه هم به اندازه کافی فرصت داشت تا سرمربی جدید را انتخاب کند.

وی در واکنش به انتقادهایی که از اسکوچیچ بابت قطع همکاری با صنعت نفت صورت گرفته است، تأکید کرد: اسکوچیچ به ما گفته بود که قصد ترک ایران و رفتن به کرواسی را دارد. او حتی گفت که مشکل خانوادگی و بیماری دارد. البته شاید حضور دراگان در تیم ملی هم اتفاقی بوده و در چند روز با فدراسیون به نتیجه رسیده باشد، ولی به‌هرحال این اتفاق رخ داد و من برای این مربی در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت در پاسخ به این پرسش که «آیا آنها می‌توانند نتایج اخیر را جبران کنند؟»، تصریح کرد: همه ما بابت نتایج اخیر ناراحت هستیم و تا همین چند هفته پیش در آبادان هیچ باختی نداشتیم. می‌دانیم هواداران هم ناراحت و نگران هستند، ولی امیدوارم نتایج اخیر را جبران کنیم. نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا نتایج اخیر را جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
رضا جبیره عزیز شمامحصول آکادمی صنعت نفتی بایستی بخاطرخودت وتیم وهواداران متعصب وعاشق تلاشت را دوچندان بکنی وبه همه نشان دهید که جوانان صنعت نفت شایسته اعتمادند نمیدانم خبر پیوستن آقای سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی صحت دارد یانه؟ اما شما امروز کاربسیارحساس وبزرگی درپیش دارید گرچه ازشنیدن خبر پیوستن آقای پورموسوی به صنعت تعجب کردم لیکن زمان زمان بشدت تنک است واین تیم به شوک نیاز دارد
پاسخ ها
bahman
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
خداروشکر باشگاه نفت رسما تکذیب کرد.
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
سلام اقا احمد شایعه س باور نکن از تیم جوانان ردش کردن فدراسیون قبول نکرد قراردادشو تمدید کنه داره بازارگرمی میکنه برا خودش. صنعت نیاز به سرمربی بزرگ داره اگه قراره مربی درجه سه اهوازی بیاد همین مربیای ابادانی بمونن بالای سر تیم.
باشگاه باید هرچی زودتر سرمربی باتجربه بیاره نه مربیای بنجل که در حد تیمای محلات هم نیستن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
سلام حمیدجان درخصوص مربی منم کاملا باشما موافقم انشالله که تیم محبوبمان هرچه زودتر بشرایط خوبش برگرده وهیئت مدیره بهترین تصمیم روبگیره انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
آقای جبیره سلام لطفا لطفا بیشتر درخدمت تیم وکار تیمی باش اینو به این رفیق گلت آقا سلمانی هم بگو لطفا درخدمت تیم باشید توی کار انفرادی درکل تاریخ فوتبال آبادان به گردپای عبدالرضا برزگری نمیرسه ولی او همیشه همیشه درخدمت تیم بود اومیتونست تمام بازیکنای روبروش دربیل بزنه اما تک روی نمیکرد حتی دربیل زدنش بخاطرایجاد موقعیت برای بقیه بود ۰بگذریم بیشتر درخدمت کارتیمی باشید لطفا لطفا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها