به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

اصفهانی: رونوشت نامه خود را به فیفا فرستاده‌ایم

اصفهانی: رونوشت نامه خود را به فیفا فرستاده‌ایم

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره نحوه جدایی دراگان اسکوچیچ توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از مهر، دراگان اسکوچیچ که به یکباره از باشگاه صنعت نفت آبادان جدا شد و به تیم ملی پیوست، به واسطه عدم پرداخت 140 هزار دلار به باشگاه سابقش مورد انتقاد مدیران تیم صنعت نفت قرار گرفته است و آن‌ها اعلام می‌کنند در صورت عدم دریافت حق و حقوق این باشگاه به فیفا شکایت می‌کنند.

حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی زنده با شبکه سوم تلویزیون توضیحاتی در خصوص جدایی اسکوچیچ و دریافت غرامت از این مربی ارائه کرد.

اسکوچیچ می‌گفت داروها و پزشکان شما خوب نیست!
نصراصفهانی ابتدا ضمن تشریح مشکلات اسکوچیچ و بهانه های وی برای جدایی از صنعت نفت گفت: اسکوچیچ از اواخر نیم فصل اول بحث رفتن را مطرح کرد. ایشان بحث بیماری و دوری اش از خانواده را مطرح می کرد. او ابتدا مشکل بیماری پوستی خود را مطرح می کرد. ما از وی خواستیم در بیمارستان نفت آبادان که از بیمارستن های مجهز است، خودش را درمان کند. او در پاسخ گفت که پزشکان و داروهای شما مناسب نیست و ما هم حاضر شدیم او را به تهران بفرستیم.

انتظار داشتیم شرایط سرمربی ما عوض شود
وی با بیان اینکه اسکوچیچ در تعطیلات نیم فصل به کشورش رفت، اظهار داشت: بعد از بازگشت اسکوچیچ، انتظار داشتیم دیدار با خانواده اش در شرایط این مربی تاثیر داشته باشد ولی بازهم او تقاضای جدایی کرد. صنعت نفت با اسکوچیچ روزهای خوبی داشت و تمایل نداشتیم او را از دست بدهیم.

اسکوچیچ ما را له کرد
رئیس هیات مدیره صنعت نفت تصریح کرد: مذاکرات مختلفی انجام شد تا اینکه روز بازی با نفت مسجد سلیمان اسکوچیچ بین دو نیمه گفته بود "این آخرین 45 دقیقه ای است که با صنعت نفت هستم". ایشان در نشست خبری چند روز پیش خود اشاره کرده بود که اگر در پارک راه برود، از مسیر درست می رود و پایش را روی گل نمی گذارد. باید بگویم آقای اسکوچیچ آنجا (در بازی صنعت نفت با نفت مسجد سلیمان) پایش را روی گل گذاشت و صنعت نفت را له کرد و در سراشیبی انداخت. همان بازی را دو بر صفر باختیم.

چیدمان بازیکنان مقابل پرسپولیس باعث باختمان شد
نصراصفهانی در ادامه به باخت صنعت نفت مقابل پرسپولیس و ترکیب اسکوچیچ در این مسابقه اشاره کرد و افزود: در بازی با پرسپولیس، به قول تمام بازیکنان نحوه چیدمان بازیکنان باعث شد تیم ما سردرگم باشد و در نهایت بازنده باشیم. هیات مدیره، اسکوچیچ را بعد از بازی با پرسپولیس دعوت به مذاکره کرد و حدود یک ساعت صحبت داشتیم. حاضر بودیم به این مربی مرخصی 10 روزه بدهیم و با هزینه ما در اروپا درمان شود و بلیت رفت و برگشت هم برایش بگیریم که او نپذیرفت. هر موردی که می گفتیم، اسکوچیچ فقط تاکید داشت از صنعت نفت جدا شود. هیات مدیره به اسکوچیچ احترام گذاشت ولی او به یکباره بلند شد و جلسه را با عصبانیت ترک کرد.

دو، سه تیم لیگ برتری خواهان اسکوچیچ بودند
رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت اظهار کرد: در نهایت مقرر شد با اسکوچیچ توافق کنیم. بر اساس مفاد قرارداد، توافقنامه ای نوشتیم که اسکوچیچ هم آنرا امضا کرد و از تیم ما جدا شد. قبل از آن خبر داشتیم که همکاران اسکوچیچ با دو سه تیم لیگ برتری مذاکره داشتند. مسئول دو، سه تیم هم با ما صحبت کردند و پرسیدند که آیا اسکوچیچ از نفت جدا شده است که گفتیم نه و هنوز با وی قرارداد داریم. اما فردای روزی که اسکوچیچ توافقنامه را امضا کرد شنیدیم فدراسیون فوتبال با این مربی مذاکره کرده است.

مهلت اسکوچیچ شنبه تمام شد
نصراصفهانی گفت: در توافقنامه ما با اسکوچیچ بندی هست که این مربی متعهد می شود قراردادی تا پایان فصل 2019-2020 با هیچ تیمی امضا نکند ولی اگر قراردادی امضا کرد، ظرف 5 روز باید 140 هزار دلار به ما غرامت بدهد. روز جمعه مهلت اسکوچیچ تمام شد. ما صبح روز شنبه (سه روز پیش) ایمیلی به اسکوچیچ زدیم و اعلام کردیم بر اساس توافق، مهلت شما تمام شده و مکلف هستید 140 هزار دلار را به باشگاه پرداخت کنید. از آن روز این مسائل شروع شد.

اسکوچیچ پشت فدراسیون پنهان شده است
وی گفت: ما خوشحال شدیم یک سرمربی از تیم ما به تیم ملی رفت. تیم ملی تیم همه ما است. ما مشکلی با تیم ملی و فدراسیون فوتبال نداریم. در قراردادها همیشه تیم های ایرانی محکوم شده اند ولی ما این‌بار پولمان را می خواهیم. اسکوچیچ هنوز جوابی به ایمیل ما نداده و پشت فدراسیون پنهان شده است. ما رونوشت نامه را به فیفا فرستادیم. اگر این مربی به تعهدش عمل نکند، شکایت حقوقی می‌کنیم.

نمی‌توانیم از حقوق صنعت نفت بگذریم
رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال دقیقا چه زمانی با اسکوچیچ مذاکره کرده بود؟ تصریح کرد: نمی توانم قضاوتی داشته باشم. بعد از جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت، مسئولان فدراسیون از مدیرعامل ما سئوال کردند که این مربی چطور است و عیسی زاده هم از نظر فنی او را تایید کرده بود. ما نمی توانیم از حق و حقوق صنعت نفت به راحتی بگذریم. نهادهای بالادستی فردا از ما سئوال می کنند که چرا این پول را نگرفتید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
تورو قرآن بیشتراین مارو نخندون شما منتظر پولی هستی که احتمال دستیابی بهش بسیارکم است بعد کل مجموعه معطل این پول برای رفع مشکلاتی است که زمان درش بسیار مهم است پنجره نقل وانتقال تیم بسته بعد شما به امید غرامت اسکوچیچ نشستی که فوری ترین وحساس ترین مشکل رو با اون پول حل کنی؟ ۴ هفته از دور برگشت گذشته شما کی میتونید بازیکن بگیرید؟ زمان زمان چیزی است که برای شما معنا و مفهومی نداره ببخشید عذر میخوام این اسمش مدیریت نیست ی‌ آدمی که نه سواد داره نه سابقه مدیریتی ازشما بهتر عمل میکنه ؟‌؟؟؟؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
سوژه خوبی گیر اوردن برا سرگرم کردن ملت . اقای اصفهانی تیم سرمربی نداره چه ربطی به این پول داره. اصلا فرض کن اسکوچیچ از صنعت جدا نشده چطور میخواستی تیمو تا آخر فصل بدون پول اداره کنید. بجای فریب هواداران سرمربی بذارید تا از بحران خارج بشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
آقایان مسئول در باشگاه و جناب شخص نصر اصفهانی وقتی بقول خودتان او صنعت نفت را در بین دو نیمه بازی با تفت مسجدسایمان له کرد و در بازی با پرسپولیس عمدا اون ارنج و تاکتیک تیمی را برای شکست خوردن پیاده کرد چرا به او اجازه رفتن دادید .وقتی چنین خیانتی را از او دیدید چرا او را برکنار نکردید و به پست مدیر فنی تیم تنزل ندادید و سپس با همین سراجی که خودخواهانه و ظالمانه بعنوان مربی موقت انتخابش کردید تا با اون شکستهای مفتضحانه خیانتهای اسکوچیچ را تکمیل کند ادامه ندادید . همتون دروغ میگید شماها احساسات و آرزدهای یک تیم و یک شهر را نابود کردید و حالا هم هنوز دست روی دست گذاشته اید و بجای انتخاب یک سرمربی با تجربه و کاربلد شب و روزتان شدن دنبال پول کذایی اسکوچیچ دویدن که اونهم معلوم نیس بشه یا نشه . لامصب تیم سرمربی بدردبخور میخواد . سراج را بیخیال بشید و یکی را بیارید که بتونه بداد تیم برسه و این افتضاح ببارآمده را جمع کند .
علی
|
United States of America
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
تو خود خوزستان و آبادان یعنی واقعا یه مدیر نیست که نفت آبادان رییس هیئت مدیرش رو از اصفهان بیارن و اینجوری تیم رو تحقیر کنه واقعا متاسفم
ferydon
|
United States of America
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
حدود 2ماه دنبال قلعه نوعی وعلی دایی بودند...بیش از 10 جلسه بامدیریت سپاهان باهزار وعده مالی اما زورشان نرسید...علی دایی هم. قضیه داشت....فکرشان به اسکوچیچ افتاد. ..با تمسخر تحقیرمان کردند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
این هیئت مدیره تیم وهوادارانش را به تمسخر گرفته وعجیب نبودن هیچ مقام ونهاد وسازمانی دراین شهر واستان که از آقایان بپرسد چه می‌کنید متاسفانه صداوسیمای آبادان هم رسما عضو و همفکر وهمراه این اقایان شده وبجای انجام وظیفه در احقاق حقوق مردم دائم از آنها حمایت میکند فرماندار ی ومنطقه ویژه نمایندگان مجلس گویا اصلا وجود ندارند. چه کسی بایستی به این وضع رسیدگی کند؟ چقدر این شهر مظلوم وبی صاحب است
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
اقایون مدیر تیم سرمربی میخواهد هواداران هم خیلی باهوشند خودتون به اون راه نزنید یا میخواهید فشار و با زور سرمربی بیارن بابا تیم به یک سرمربی میخواهد عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
درد ما یکی دوتا نیست . شما همین عرب زاده گزارشگر را نگاه کنید دربازیهایی که از شبکه سراسری پخش مستقیم داریم بجای اینکه در مقاطعی از زمان بازی اشاراتی به مشکلات عمده صنعت نفت بکنه و اشاراتی به قدمت و سابقه این تیم بکنه و یا به شور و حرارت و تعصب و فهم فوتبالی هوادارای صنعت نفت اشاراتی بکنه بیشتر صحبتهاشو روی تعریف و تمجید از تیم و بازیکنای قرمز و آبی پایتخت قرار میده و هیچگاه از این فرصت طلایی برای نشان دادن مظلومیت صنعت نفت و هواداراش استفاده نمیکنه . خدا رحمت کنه گزارشگر منحصر بفردمون مرحوم جرموز و یا فارق خان فتاحی که با چه شور و حرارتی هم گزارش فوتبال صنعت نفت را میکردن و هم در طول گزارشاتشون به عظمت فوتبال آبادان و بازیکنا و پیشکسوتان این باشگاه میپرداختن. خلاصه از برخی از اعضای هیئت مدیره تا گزارشگر و لیدرهای تیم .... چیزی جز خیانت و بی تعصبی نمیبینیم. آره دوستان درد آبادان و تیم محبوبمون نداشتن مسئولین شهری بومی و متعصب و دلسوز در شهرمون و در باشگامونه. این جناب عرب زاده که روی اعصابمونه باید از گزارشکردن بازیهای صنعت نفت حذف بشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
آقای عیسی زاده تیم نفت ابادان فقط مختص به شهر ابادان نیست که هوادار دارد بلکه متعلق به تمام شهرهای ایران هم هست در هر شهر و استانی نفت ابادان هوادار دارد هوادارن انتظار دارند تیم شهرشان یکبار هم شده آسیایی بشه لطف کنید یک فکر احساسی کنید نفت ابادان با این کادر جوان به جایی نمیرسه تا دیر نشده یه مربی بزرگ و صاحب نام انتخاب کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
صنعت یک سرمربی میخاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
آقای نصراصفهانی بهتر نیست بجای تهمت وتخریب کسی که ازنظر شما مورینیو محسوب میشد ودوست غارتان بود یک دفعه تهمت بسیار سنگین چیدمان باخت دربازی پرسپولیس را به اسکوچیچ میزنی اگرچه دل ما هواداران از نحوی رفتن اسکوچیچ بسیار پردرد است لیکن اخلاق ومردانگی را هرگز نباید زیرپا گذاشت اینکه اسکو به صنعت وهوادارانش بدکرد یک چیزاست اینکه شما امروز ازخیانت او مقابل پرسپولیس فرافکنی میکنی خارج از تمامی معیارهای انسانی واخلاقی است مشکلات شما آنقدر زیاده که هرگز با فرافکنی نخواهی توانست مردم را فریب دهی من بعنوان یک هوادار از حرفهای تازه شما درمورد اسکوچیچ خجالت کشیدم شما اگر راست گفتی پس خاک بر سرتان که تیم را به بازی گرفتید واگر دروغ میگی بدان این حنا پیش مردم فوتبال فهم آبادان رنگی ندارد. چقدر زشته برای شما این ادعای بچه گانه قبل تر میگفتی اسکوچیچ بین نیمه خدافظی نکرد حالا میگی دربازی پرسپولیس خیانت کرده؟ ادعایت زشت و غیر اخلاقی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
چه عجب مديريت خوزستان بلد بودن قرارداد با بند بنويسن چون تا يادمه ما هميشه قراردادمون بيسوادي بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
درمورد اخذ غرامت از اسکو آقای اصفهانی می فرماید نهادهای بالاسری درمورد نگرفتن پول غرامت ازما سئوال خواهند کرد شما با اطلاع کافی وبدستور وزارت ورزش بی هیچ مقاومتی اسکوچیچ را آزاد کردید حالا میگی نه فدراسیون نه وزارت ورزش درجریان نبودند فکر نمیکنم این ادعا را هیچکس باور کند آقای گل محمدی درانتقالش فقط ۶ملیارد به تیم مشهدی داده شد و ۴ملیارد بخودش شما تیم صنعت نفت را به بدترین شکل قربانی کردید وحالا ادعای بی اطلاعی میکنید شما مردم رو چی فرض میکنید شما بجای مدیریت صحیح این معامله کاری را انجام دادید که بالا دستیهای تهران رضایت داشته باشند فرض کنید اسکوچیچ رفته خونه شما باکدام پول وراه وروش میخواستی پنجره نقل وانتقال تیم رو بازبکنی با کدوم پول میخواستی تیم روتقویت بکنی؟ استاد فرافکنی بسه این نسخه را شما برای صنعت نفت پیچیدید واقعا این چه نوع ازمدیریت است ؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
من روی سخن امروزم به هواداران عاشق صنعت نفت درکل ایران است گرچه خودم بارها نقد نوشتم و ازوضعیت این روزای کل تیم وسرمربی وهیئت مدیره ناراحتم وهر روز بیشتراز روزقبل دلم میگیرد اما واما اگر واقع بین باشیم خیلی ساده درمی یابیم مهمترین مشکل صنعت نفت کمبود بودجه و پول است من بااین صحبت آقای سراج موافقم که وقتی پول درکار نیست ونمیتوان بازیکن جدید گرفت وحتی طلب بازیکنان رو داد حتی اگر کل هیئت مدیره وسرمربی عوض شوند بدون پول این تیم هرگز بالای جدول باقی نمی ماند شاید بگوئید نیم فصل اول هم پول نبود چرا تیم نتیجه گرفت بله درسته ولی مشخص بود برای ادامه صعود حتما حتما بایستی پول باشد تا هم مشکل جذب بازیکن حل شود وهم تیم شرایط روحی بهتری پیدا کند عزیزان عاشقان صنعت نفت تنها راه کمک به این تیم فعلا دوری از تخریب آنچه هنوزباقی مانده وحمایت ازتیم است گرچه بشخصه اندیشه بنده هرگز با این هیئت مدیره همسو نیست اما بخاطر تیم شهرم ازصنعت امروز هم حمایت میکنم واقعا واقعا تا زمانیکه پول نباشد نمی توان انتظار زیادی داشت
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
صنعت قبل از اینکه مربی بخواد مدیر و هیات مدیره کاربلد میخواد این مدیران قادر به کار گرفتن از هیچ مربی خوبی برا طولانی مدت نیستن و جرقه های سه ماهه دردی را از تیم دوا نمیکنه
این تیم با دو مربی کارکشته داشت بازیکنان با سن پایین نفت را شکوفا میکرد که با بی لیاقتی مدیران به فنا رفت
نباید به اسکوچیچ اجازه جدایی ارزان قیمت میدادین شما باید از کنار اسکوچیچ که مورد توجه فدراسیون بود ۵ برابر بیشتر از قراردادش پول در میوردین چون فدراسیون تو شرایط فعلی گزینه دم دستی نداشت
خاک تو سر بی سوادتون که تیم را مفت مفت نابود کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
شاید اسکوچیچ میخواهد باهیئت مدیره صنعت معامله کند؟ احتمالا بهنام سراج بعنوان کمک مربی تیم ملی وکاظم فرهانی بعنوان مربی دروازبانهای تیم ملی معرفی خواهند شد هم ایرانی هستند هم قبلا همکارفنی اسکو بودند وهم دیگر مسئله غرامت ختم بخیر میشود کاشکی ۶تا ازبازیکنان صنعت رو به تیم ملی دعوت کند چون شناخت کافی ازاونا داره اینجوری بقیه ی تیم های آسبابی گیج میشن بخدا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها