به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

حدادی: ظاهرا ویروس کرونا هنوز هم دنبال ماست

حدادی: ظاهرا ویروس کرونا هنوز هم دنبال ماست

خوزستان اسپورت- ستاره اهوازی بسکتبال آسیا در خصوص ادامه همکاری با تیم نانچینگ چین پس از شیوع ویروس کرونا در آن کشور دودل شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حامد حدادی در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: 3، 4 روز است اردویمان آغاز شده صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم. کادر فنی سعی کرده تمرینات را مدیریت کند چون بچه‌ها از دل لیگ آمده‌اند و یک مقدار خسته هستند. ما قبلاً هم دور هم بودیم و هماهنگی لازم با 4، 5 جلسه تمرین کسب می‌کنیم.

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط بسکتبال کشورمان چقدر می‌توانیم در المپیک موفق باشیم،‌گفت: شرایط المپیک فرق دارد، تورنمنت خیلی بزرگی است و 12 تیم برتر دنیا در آن حضور دارند. خیلی از تیم‌های بزرگ نتوانستند راه پیدا کنند اما همین که ما صعود کردیم و می‌توانیم آنجا بازی کنیم، کار بزرگی است.

ملی‌پوش بسکتبال عنوان کرد: ما از بسکتبال روز دنیا عقب هستیم اما سعی کردیم در این چند سال با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و بهتر شویم. امیدوارم مانند بازی با اسپانیا در جام جهانی که برتر بودیم و در دو دقیقه پایانی تمرکز از دست رفت بتوانیم باز هم نمایش خوبی داشته باشیم و مقابل تیم‌های بزرگ دنیا اگر یکی، دو دقیقه تمرکز خود را از دست دهیم، شکست می‌خوریم. امیدوارم آنقدر به پختگی برسیم که بتوانیم این یکی، دو دقیقه را هم مدیریت کنیم.

ستاره تیم بسکتبال کشورمان در مورد اینکه وضعیت ادامه حضورش در لیگ چین به کجا رسید، گفت: قرار بود برای دو، سه روز به کشور خودمان بازگردیم، خود من 4 روز به خاطر سال نوی چینی‌ها مرخصی داشتم اما روز دوم به من پیغام دادند که به چین نیا، پیگیر که شدم متوجه شدم که ویروس کرونا خیلی زیاد شده است. ما از کرونا فرار کردیم اما ظاهراً کرونا باز هم به دنبال ما است. زمان برگزاری ادامه مسابقات مشخص نیست و بلاتکلیف هستیم. تماس‌هایی که می‌گیرم به من می‌گویند فعلاً باید منتظر بمانید.

وی در مورد اینکه با این وضعیت نمی‌توانید در تیم‌های ایرانی بازی کنید، گفت: متأسفانه به خاطر اینکه هر تیم بیشتر از 4 بار نمی‌تواند تغییری انجام دهد به همین دلیل نمی‌توانند مرا تغییر بدهند. اگر به پلی‌آف برسیم، این اتفاق میسر می‌شود اما تا آن زمان فعلاً باید بمانم.

حدادی ادامه داد: حتی به آنها گفتم اجازه دهید در لیگ دیگری بازی کنم اما این اجازه را ندادند. فقط یک راه دارد آن هم اینکه لیگ‌شان کنسل شود و من می‌توانم در ایران یا در لیگ دیگری بازی کنم.

وی در مورد اینکه گفته شده مسابقات به لیگ چین از 13 فروردین دوباره آغاز می‌شود، گفت: من می‌خواهم سیزده بدر را در ایران باشم! (با خنده)

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها