به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۲۶ نظر

فرحانی: باید با نتیجه‌‌ای پرگل برنده بازی می‌شدیم

فرحانی: باید با نتیجه‌‌ای پرگل برنده بازی می‌شدیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه با مشکلات مالی مواجه است و این در شرایطی است که کمبود بازیکن داشته و روز‌های دشواری هم پیش‌رو داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کاظم فرحانی بعد از بازی شکست 2 بر یک خانگی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری گفت: متاسفیم که بازی را واگذار کردیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم و در نهایت دیداری را که باید با نتیجه پرگل می‌بردیم واگذار کردیم.

وی افزود: تیمی که داریم جوان است. تیم ما واقعا در این بازی خوب کار کرد و موقعیت‌های زیادی داشت و اگر این بازی را می‌بردیم قطعا روی روند تیمی‌مان در بازی‌های آینده تاثیر بسزایی داشت که متاسفانه گل نزدیم و روی ضد حمله گل خوردیم و سه امتیاز از دست رفت.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: باور کنید شرایط خیلی سخت است. در نیم فصل نتوانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و در بازی امروز مجبور شدیم دو بار تعویض کنیم تا سمت راست‌مان را تقویت کنیم. واقعا با کمبود مهره مواجه هستیم اما با همه این مشکلات و همچنین گرفتاری‌های‌ مالی بازیکنان با تمام توان‌شان کار می‌کنند. در نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند اما تیم از لحاظ بدنی دچار افت شده و دلیلش هم کمبود بازیکن است.  اگر می‌توانستیم یار جدید به خدمت بگیریم الان شرایط خیلی بهتر بود. مشکلات مالی اجازه نداد این اتفاق رخ دهد. انشالله که دوباره شرایط مثل قبل شود.

فرحانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا صنعت نفت زمانی که گل‌ می خورد پلن B ندارد و حتی هنگامی هم که گل می‌زند هم پلن B ندارد یادآور شد: موقعیت‌‌های زیادی خلق کردیم اما از آن استفاده نکردیم. گل‌گهر در بازی‌های اخیر خود یا با اختلاف کم برده یا مساوی کرده است. همان طور که گفتیم نتوانستیم به دلیل کمبود بازیکن ضعف‌های‌مان را بپوشانیم. با همین داشته‌های‌مان باید ادامه دهیم و تلاش کنیم تیم به شرایط قبل خود برگردد.

وی در واکنش به اظهار نظر خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم صنعت نفت هم کم موقعیت به گل‌گهر نداد و به نظر می‌آید این تیم بعد از رفتن اسکوچیچ افت کرده است، عنوان کرد:  اگر دقت کرده باشید سیستم ما 3-4-3 بود دقیقا همان سیستمی که در نیم فصل اول بازی می‌کردیم. تیمی که با سه دفاع پوششی بازی می‌کند  باید از جلو دفاع کرده و خط دفاعش بالا باشد. همین مسئله باعث شد که گل‌گهر صاحب چند ضد حمله خطرناک شود. تیم حریف هم از این فرصت‌ها استفاده کرد. متاسفانه عبدالله ناصری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و بقیه نفرات هم همان بازیکنانی بودند که نیم فصل اول در تیم بودند.

وی در رابطه با اینکه باشگاه صنعت نفت خواسته‌‌های کادرفنی را برآورده کرده است یا اینکه  به دنبال آوردن کادر جدید هستند؟ یادآورد شد:  امروز آقای سراج محروم بود و نتوانست روی نیمکت بنشیند. من بودم که لب خط می‌رفتم و فعلا مسئولیت در تیم ما بر عهده ما هست. ما هم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا  شرایط بهتر شود. تصمیم گیرنده در این مورد باشگاه است و هر تصمیمی که بگیرند ما تابع هستیم. قرارداد داریم و تا زمانی که باشیم تلاش می‌‌کنیم.

فرحانی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا با رفتن اسکوچیچ از صنعت نفت اعتماد به نفس هم از این تیم رفته است؟ گفت: در اینکه اسکوچیچ مربی بزرگی است و نتایج خیلی خوبی با ما گرفت شکی نیست اما متاسفانه رفتن او از صنعت نفت شکل خوبی نداشت. بهانه مریضی، بهانه مشکلات و اینکه مدام تاکید می‌کرد هر روزی که اینجا سپری می‌کند به اندازه یک سال برایش می‌گذرد و می‌خواهد برود.... این حرف‌ها را می‌زد اما الان می‌بینیم که در تهران هر روز سر تمرین یک تیم است. بازیکنان با سیستم و  شرایط او عادت کرده بودند و الان کادر جدیدی بالای سر تیم است. انتظار حمایت از باشگاه را داریم اگرچه دست آنها را برای اتخاذ هر تصمیمی باز می‌گذاریم و ما هم تابع  قراردادمان با باشگاه هستیم.

مربی تیم صنعت نفت در خصوص اینکه دلیل از دست رفتن امتیازات در هفته‌های اخیر فقط رفتن اسکوچیچ است یا خیر؟ اظهار داشت:  اسکوچیچ از ابتدای فصل با تیم بوده و در واقع خودش تیم را بسته است. طبیعی است با رفتن او تیم دچار مشکل شده باشد. با این حال اگر نیم فصل تیم را تقویت می‌کردیم شرایط به مراتب بهتر می‌شد.

وی راجع به اینکه تیمش در هفته‌های اخیر مقابل تیم‌های پایین جدول امتیاز از دست داده و هنوز بازی‌های سختش باقی مانده است؟ گفت: هر چه در توان داریم انجام می‌دهیم اما به عنوان مربی تیم باید بگویم که موجودی ما همین است. یک تیم وقتی نیم فصل اول را پشت سر می‌گذارد همه نقاط ضعف و قوتش مشخص می‌وشد و به این خاطر باید در نیم فصل خود را تقویت کند که ما این کار را نتوانستیم انجام دهیم. الان ما دو دفاع راست به نام‌های ساکی و ناصری داریم که هر دو مصدوم هستند. به این خاطر مجیور شدیم امروز مطلق‌زاده هافبک را در دفاع راست به کار بگیریم.

فرحانی درباره آینده تیمش عنوان کرد: همه داشته‌های ما همین است.  بازیکنان باید تلاش خود را بیشتر کنند و ما هم هم همین طور وظیفه داریم که کارهای بیشتری انجام دهیم. با شرایط مالی که باشگاه دارد امکان جذب بازیکن نیست. منشا به خاطر اینکه پول خوب گرفت به گل گهر رفت، آیا باشگاه ما توان جذب او  را داشت؟ فصل پیش به او پیشنهاد دادیم اما توان خریدش را نداشتیم. شرایط مالی باشگاه خوب نیست و عیسی‌زاده و اعضای هیئت مدیره همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات برطرف شود. شرایط طوری است که برای خرید بلیت هواپیما هم مشکل داریم.

وی گفت: روز‌های سختی در انتظار صنعت نفت آبادان است و ما انتظار داریم هواداران و اصحاب رسانه از این تیم حمایت کنند. همه اعضای کادرفنی بچه‌های همین شهر هستند و نهایت تلاش خود را برای تغییر شرایط انجام می دهند. انشالله بازیکنان هم تلاش بیشتری خواهند کرد تا شرایط را بهبود ببخشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
بابا مورینیوووو
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
اقای فرحانی تو وسراج اینکاره نیستید با احترام بروید تاهو نشدید اخه مسلمون تیمی که میخواد ازاین شرایط خلاص بشه اونهم توزمین خودش بایه فوروارد بازی میکنه تعویضهای دراگانی نه وقتی سراج تو مصاحبه اش دراگان را مورینیو خطاب میکنه روشنه چی میخواد بشه درضمن باحنفی زد وبند دارین اخه این ازکجا اومد جبیره رامیخواستی دقیقه ۹۶بیارش بهتربود
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
باسلام...اقای فرحانی دیشب کامنت گذاشتیم شما و سراج مال اینکار نیستید.. با نتیجه ای ک برابرضعیف ترین تیم آنهم درآبادان گرفتید پس ثابت شد چیزی میفهمیم ک گفتیم مال اینکار نیستید. .ب خدا عجب رویی دارید ک تیم باخته. طرفدارای تیم در کشور واستان.ناراحت اند وامثال جنابعالی بااین ژست راحت مردم رومسخره میکنید. بااین اظهارات مضحک...فقط مسوولین خائن نفت حرفاتون روقبول دارند چون اونا نقشه میکشند وشما راه پاکن اید...عجب رویی دارید. ب خدا...
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
اقای خبرنگار ما را مسخره کردی یا خودتو فرحانی میدونه پلن b چیه واقعا که اقای فرحانی وجدانا ما را چی حساب کردی میگی بااختلاف باید میبردیم خیلی روتون زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
تا جایی که یادمه این فرحانی چندین ساله رو نیمکت صنعت نشسته هر مربی هم که میاد ایشون عضو ثابته همین جای سوال داره ولی از اون بدتر خداوکیلی تو این همه سال با مربی های مختلف کار کردی چی یاد گرفتی ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
شماها در حد تیم صنعت نیستید نه برنامه و نه بازی ترکیبی داشید گلگهر در ابادن تیم صنعت شکست میده؟؟؟اقایی مدیر عامل چرا سرمربی پیدا نکنی چرا تیم بدون تکلیف نهادی تبریک برای مدیر عامل که به خواستهایش داره میرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
ماشالله روکه رونیست سنگ پای قزوینه آره جون عمه ی من باید ده هیچ برنده میشدید ولی بازم باختید ببین استاد جانشین برحق اسکوچیچ همون نیمه اول بایستی ۳هیچ میباختیم نیمه دوم هم با یک بازی انتحاری بدون پوشش دفاع شانسی توپ خورد بدست مدافع سیرجان وگرنه ۱۸۰دیقه دیگرهم شما گل زن نبودید آقای دتمارکرامر فرهانی اگرممکنه شما وسراج دست ازسر این تیم بی صاحب بردارید بخدا اینجا مکان آزمون وخطای افرادی مثل شما نیست اگر اگر براساس لیاقت پست ها درصنعت نفت تعریف میشد شما حداکثر بایستی تدارکات این تیم بزرگ میشدی ولی فعلا یلخی شده قطع رجاله شما سرمربی وکمک مربی وآنالیزو تیمی باحفظ سمت مربی دروازبانها هم هستی ماشالله هزارماشالله خداوکیلی حتی توی خواب و رویا هم تصور میکردی این تیم دست شما وسراج بیفته؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
جم کنید این بساط مضحک مربی بومی رو اصلا مگر شما مربی هستید؟ بابا فوتبال حرفه یی یعنی اون چیزی که باشگاه بهش نیاز داره کی گفته شما مربی هستید کدام کلاس کدام دوره کدام تیم رو شما قبل صنعت کارکردی هواداران صنعت روچی فرض کردید خاک برسر هیئت مدیره که آبرو واعتبار تیم لیگ برتری سپرده به ادمای کوچک غیر متخصص که تفاوت بازی خانگی وخارج خونه رو درک نمیکنه وتیم بزرگ صنعت نفت شده آزمایشگاه کسب تجربه آقایون
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
وقتی از اول با ترس وارد زمین شدید معلوم بود صنعت بازی را واگذار میکنه ال کثیر تنها اون جلو سلمانی متاسفانه همون بازی قبلی را یعنی تکروی وپاس ندادن را تکرار کرد قریشی که امروز نامتعادل بود سالاری هم گل ساده ای خورد گل اول . بعد اینکه بختیار و جبیره وتهامی آمدن تیم راه افتاد البته غبیشاوی هم باید بازی میکرد ولی متاسفانه دوباره ترسیدید تا با ترس ارنج اسکوچیچ را بچینید همینه سلمانی باید دفاع چپ بازی کنه بعد هم گل گهر خیلی موقعیت داشت ولی صنعت میخاست با شانس گل بزنه دوباره بازی را نگاه کنید احتمالا حواستون به بازی نبوده ما یک سرمربی خوب میخایم
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
بابا سواد مربی گری نداری اظهار نظر بیخودی نکن.شاید منظورت گل گهر بوده استرس زیادی داشتی فکر کردی موقعیتهای اونها رو صنعت ایجاد کرده.بسه دیگه برو خونه به بچه هات برس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
الان بهترین زمان را داریم با یک سرمربی خوب در چند روز تعطیلی تیم را تمرین بده آماده بازی با سایپا بشیم بسه دیگه سراج وفرحانی شما نمیتونید با این مدیریت و اون به اصطلاح کارشناس تلویزیونی موفق بشید بهتره جمع کنید بساط خودتون را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
هزاربار گفتید کادرفنی بچه همین شهرند بابا رفیق آقا مشکل مااینه شما اصلا مربی نیستید صلاحیت این مسئولیت رو ندارید همشهری عزیز کاش کاربلد بودید بچه ی جای دیگری بودی تنها نقطه اشتراک ما با شما شهرآبادانه توروخدا اگر آبادان رو دوست دارید لطفا برید تا ی مربی خوب کاربلد بیاد
حلافی نژاد بندر دلوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
فرحانی تو هم چاپلوس هیئت مدیره و عیسی زاده هستی لعنت الله علیک حیف حیف بیغیرتها صنعت را نابود کردید خدا لعنت کنه هیئت مدیره تیم که همه لنگی هستن نامردها...
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
همینمون مونده فرحانی بیاد ارنج بچینه
اول میگه ۳ ۴ ۳ بازی کردیم بعد میگه مطلق زاده را دفاع راست گذاشتیم!!!
شما دارین تیمو نابود میکننین
این همون تیمیه که سرجیو ساخت و اسکوچیچ باش نتیجه گرفت شما مربی نیستی وگرنه بازیکنای خوبی داریم
خاک تو سر ما که تو شدی مربی و آنالیز کننده تیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
بزرگترین خیانت را اسکوچیچ به فوتبال آبادان کرد شاید چندین برابر بیشتر از بردهایش برای این تیم ناکامی و حاشیه سازی بوجود آورد. و بدتر از او مدیریت باشگاه که به او اجازه رفتن دادن و از حق و حقوق باشگاه خیلی راحت گذشت کردند.
اولین گزینه برای تیم ملی یحی گل محمدی بود ولی از آنجائیکه نتایجه پرسپولیس برای مسئولین از تیم ملی خیلی مهم تر است او را بعنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کردن، گزینه دومشون قلعه نوعی بود ولی مرد میخواست تا این خبر را به سپاهانی ها بگوید اسکوچیچ برایشان آنقدر گزینه مطرحی نبود ولی حداقل برای جذبش مشکلی نداشتن بخصوص اینکه حق و حقوقش را تا پایان لیگ از باشگاه بی صاحب صنعت بدون کسر یک ریال گرفته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
من تو عمرم چنین مدیر عامل کند ندیدم میخواهی چه بکنی با این تیم بستون نیست سیر نشدین بابا یک سرمربی خوبی بیارین رو اعصاب هواداران راه نرید اگر چیزی دست تو نیست خوب استعفا بده برووو اعصاب خوردکن هستن بیخیال تیم میخواد نتیجه بگیره یا نگیره اقای عیسی زاده میگه تیم به ارامش نیاز دارد این سه یا چهار هفته خوب به ارامش رسید تیم، تیم نابود کردین بخدا
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
عمو من بازي و ديدم گل گهر ٤ بار تك به تك شد اين كدوم بازي و ميگه پس
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
هیئت مدیره با پروژه مربی بومی به اسم آبادان تیشه به ریشه تیم صنعت نفت زدند آقای سراج درخلوت خودت فکرکن ببین واقعا تو تاچه اندازه لیاقت سرمربیگری این تیم رو داری پشت نام بزرگ آبادان پنهان شدید برای بقای یک باند معلوم الحال که جز جیب خودشون به هیچی فکرنمیکنند واقعا اینقدر سطح هوشی پایینی داری که درک نکنی تووفرهانی عروسک این خیمه شب بازی کثیف شدید کدام بومی گرایی کدام بها دادن به آبادان شما بااین پروژه ششکست خورده راه پیشرفت تمام آبادانیا رو برای همیشه خواهیدبست قصد مدیرعامل اینه که بگه تیم رو به آبادانیا سپردیم اونا لیاقت نداشتن آقای سراج فکرکن یعنی ازتوبزرگتر بهتر درشهرآبادان وجود نداشت ؟ نه حتما داشت اما اونا خودفروشی نمیکنند اونا برای تیم وهوادار ارزش قائل هستن اما وقاهت بعضیها پایانی نداره حاضرند همه چیزو بخاطر منافع باندشون ازبین ببرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
گورتون رو گم کنید بیشتر این هوادار رو اذیت نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
آقایان نفت ابادان تیم محلات نیست هر کسی بلند بشه بگه من مربی هستم این تیم مال تمام ایران وابادانه تمام هوادران نفت آبادان توی تمام شهرها هستند به گفته های هواداران توجه کنید نظر سنجی کنید یه مربی تمام عیار و کار بلد حرفه ای به روز بیارید ما داریم میرسم جای شاهین وگل گهر سیرجان این کادر جدید جواب نمیده یه مربی خارجی بیارید تا نفت سقوط نکرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
پیشنهاد به دکتر عیسی زاده لطفا لطفا بروید سراغ ادامه برنامه کارمندی ومیزتان بخدا شماکارمند بسیار حرف گوشکنی برای زنگنه بودی هستی دیگه بسه نوبت شما تمام شده شماکه کاری ازت بر نمیاد برو به میزت بچسب این فوتبالو به اهلش بسپار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
آقای سراج همان زمان فیروزی که فوتبال پولی نبود شما چندبرابر بقیه بازیکنای نفت پول گرفتی کاپریس بخری همون موقع هم دنبال منافع شخصی بودی حالاهم ادامه همون روش رو تکرار کردی ادعای عشق به آبادان وتیم برای تصاحب پستی که لیاقت آنرا نداری تکلیف کاظم فرهانی هم روشنه او همیشه هست اوپشت قواله تیم مااست هرکس بیاد فرهانی هست بره بازم فرهانی هست فرهانی همیشه هست همه جاهست فرهانی برای تمامی فصول بازم هست بعدم هست خیلی خیلی رو دارید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
فرحانی گفت ما قرارداد داریم یعنی میمونیم تا پولمون را بگیریم مدیریت هم نمیخاد اینا را اخراج کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
تو همین فصل میتونید ببینید تیمهایی مثل گل گهر شاهین و... با آوردن یک سرمربی خوب وبا تجربه چقدر خوب دارند نتیجه میگیرند ولی در صنعت بر عکس شده اقای عیسی زاده خودت را به نفهمی نزن واقعیت را ببین مردم صبرشون تمام شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
خاک بر سر تو و اون دروازبانت که بلد نیست یک توپ ساده را کنترل کامل کند . وقتی در بازی دیروز تورا کنار زمین دیدم از خودم خجالت کشیدم که بجای یک مربی بزرگ باید شاهد حضور تو در کنار زمین باشیم . دیگر این تیم آتیش هم بگیرد برای مهم نخواهد بود . درد بزرگ آبادان بخاطر ساکنین بیخیال و بسیاری از مسئولین بی کفایت و بی تعصب و نیز نمایندگان غریب پرستشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
آقای کاظم فرهانی عیبی نداره که نشد گلگهر سیرجان رو پرگل ببرید اگر اگر ممکنه بجاش سایپا رو با اختلاف ببرید پیشاپیش این پیروزی رو بهتون تبریک عرض میکنم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها